מחיר קרדנו (ADA) זינק ב- 30% , זאת הסיבה

מחיר מטבע הקריפטו קרדנו (ADA) עלה בכמעט 50% ביומיים האחרונים, והגיע לשיא של 0.67 דולר.

מחיר מטבע קרדנו (ADA) זינק ב-30% על רקע ההתאוששות בשוק הקריפטו המתנדנד.

ADA עבר את XRP והפך למטבע הקריפטו השישי בגודלו כאשר נפח העסקאות קפץ לפי 3 מזה של את'ריום. למעשה, מספר גורמים כולל מחירים שהגיעו לרמה התחתונה, גשר קרדנו-את'ריום USDC, פעילות פיתוח גבוהה בכל הזמנים ב- GitHub, והמזלג הקשה של ואסיל ביוני השפיעו על הראלי העצום.

זינוק מחיר קרדנו (ADA)

מחיר מטבע הקריפטו קרדנו (ADA) עלה בכמעט 50% ביומיים האחרונים, והגיע לשיא של 0.67 דולר. המחיר ירד ברמה של 0.45 דולר, והביא כמות משקיעים ולווייתנים לקנות את הנמוך. יתר על כן, מספר העסקאות והערך הכולל הנעול (TVL) גדלו מאוד ביומיים האחרונים. לפיכך, הוא דוחף את המחירים למקומות גבוהים יותר. מספר ה-NFTs שהוטבעו ברשת קרדנו עלה כעת על 5 מיליון.

למעשה, הצוות של קרדנו עובד על פרויקטים רבים כשהמחירים ממשיכים לרדת. פעילות הפיתוח ב-GitHub הגיעה לשיא של כל הזמנים והמחיר זינק לאחר שזינוק בהפסד נצפה ברשת קרדנו, כך דיווח Santiment בציוץ ב-31 במאי.

"קרדנו הוא אחד מהאלטקוינים הרבים שנהנו מהתחלה נהדרת של השבוע, כרגע +13% ביממה האחרונה. פעילות הפיתוח הגיעה לרמות הגבוהות של כל הזמנים, כאשר הצוות של ADA עבד על חדשנות בזמן שהמחירים דוכאו".

קשור: 400 פרויקטים חדשים ו-100 אלף ארנקים חדשים בחודש על קרדנו

ההשקה של גשר קרדנו-את'ריום של יאגון עבור USDC הביאה גם היא הייפ לקהילת הקריפטו. כעת ניתן להעביר את המטבע היציב השני בגודלו מאתריום לבלוקצ'יין של קרדנו. זוהי אבן דרך משמעותית ביכולת הפעולה ההדדית עבור קרדנו. תמיכה במטבעות אחרים תוצג בקרוב.

נראה כי קרדנו לא הולכת לעצור ולהמשיך ולמשוך משתמשים נוספים לרשת. קהילת קרדנו ממתינה בקוצר רוח להשקתו של ואסיל הארד פורק בסוף יוני.

צ'ארלס הוסקינסון טוען שמפתחים נוספים יעברו לבלוקצ'יין ברגע שהפיצול הקשיח ייושם. לפיכך, העלאת מחיר ה- ADA כמו גם הערך הכולל הנעול (TVL) על פני פרוטוקולים שונים.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא