22 מיליארד מטבעות שיבא אינו נשרפו על פני 497 עסקאות

המפתחים של שיבא אינו (SHIB) שיתפו פעולה עם Ryoshi Vision והשיקו מנגנון שריפה.

22.2 מיליארד מטבעות SHIB בשווי של 667 מיליון דולר, נשרפו על פני 497 עסקאות כפי שנחשפו על ידי משתמש אשר עוקב אחר שריפת מטבעות שיבא אינו. המפתחים של שיבא אינו שיתפו פעולה עם Ryoshi Vision והשיקו מנגנון שריפה "שיב בורן", באפריל. מנגנון זה מתגמל חברי קהילה ששורפים את מטבעות ה-SHIB המקוריים של הפרוטוקול , בפלטפורמת החלפת ShibaSwap שלו. 

 

מנגנון שריפה חדש

קצב השריפה עומד על 43.73% במהלך 24 השעות האחרונות ובסך הכל 410,364,582,740,177 . מטבעות Shib נשרפו מאז אספקת המטבע הראשונית, נכון למועד כתיבת שורות אלה.מטבעות קריפטו נשרפים על ידי שליחת חלק מהאספקה ​​הקיימת אל 'כתובת צריבה' או 'כתובת אפס', שהיא 'ארנק מת', ובכך מוציאה אותו מהמחזור. לא ניתן לאחזר אסימוני קריפטו שנשלחו לכתובת זו מכיוון שהמפתח הפרטי של הארנקים הללו אינו זמין לאף אחד.

לאחרונה, מעבדות Terraform הציעו לשרוף כמעט מיליארד UST (בערך 690 מיליון דולר) בבריכה הקהילתית תוך הגדלת מאגר הבסיס של LUNA ל-100 מיליון, מה שבתורו מגדיל את יכולת ההטבעה ליותר ממיליארד דולר. זה יעזור להאיץ את יציאות ה-UST מהמערכת, ובכך לדחוף אותו בחזרה קרוב יותר אל המחיר היציב שלו תוך דחיפת המחיר של טרה לונה (LUNA). שריפת מטבעות יכולה להיות דומה לחברה שקונה בחזרה את מניותיה. החברה "מחזירה את הערך" לבעלי מניותיה בדרך זו. פרויקטים בקריפטו שורפים את המטבעות שלהם כדי להשיג את אותה מטרה.

קשור: לוויתן קנה 143 מיליארד מטבעות שיבא בשווי של כ -3.2 מיליון דולר

מחיר שיבא אינו יורד

המטבע השני בגודלו במטבעות המם ראה ירידה דרמטית בחודש מאי בעקבות הירידה המתמשכת בשוק. בשבוע הראשון של מאי, מטבע המם ראה אובדן של למעלה מ-60%.

האינדיקטורים מציירים עתיד גס לטווח קצר עבור SHIB והמחיר צפוי לבחון מחדש 0.000017 דולר לפני כל זינוק אפשרי.

בינתיים, מדד החוזק היחסי היומי של Shib (RSI) ירד מתחת ל-30, טריטוריית מכירת יתר שמזרזת עוד יותר ריבאונד קצר טווח. השנה, התשואות של Shib היו מתחת לאפס ב-50%, אחת הביצועים הגרועים ביותר של מטבע קריפטוגרפי בעל ביצועים מובילים ב-2022.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא