שיבא אינו (SHIB) זינק ב-21% , זאת הסיבה שהוא ימשיך לעלות עוד יותר

מטבע הקריפטו המבוקש והפופולרי ביותר לשנת 2021, שיבא אינו (SHIB) הצליח שוב לתפוס את אור הזרקורים.

מטבע הקריפטו המבוקש ביותר לשנת 2021, שיבא אינו (SHIB) הצליח שוב לתפוס את אור הזרקורים. נראה כי לווייתני קריפטו וחובבי קריפטו מתכוננים לאגור עוד SHIB.

הרישום של המטבע הפופולרי ברובין הוד העלה את מחיר SHIB, בעוד שיבא אינו: השיק את קרקעות המטאוורס אשר גם סיפקו תמיכה. כתוצאה מכך זינק נפח המסחר ב- 24 השעות כ – 450%.

שיבא אינו זינק ב-21% ב-24 השעות האחרונות ל-0.00002754, והיה לשחקן הטוב ביותר מבין מטבעות הקריפטו הגדולים. נפח המסחר של המטבע ב-24 שעות ביממה קפץ כמעט פי שישה ל-4.4 מיליארד דולר.

אירוע מכירת קרקעות המטאוורס בשידור חי

כל כך הרבה דברים עובדים לטובת המערכת האקולוגית של שיבא אינו והקהילה שלה. עם ההכרזה על המטאוורס שלהם, אירוע הצעת מחיר של 3 ימים עבור 35,000 קרקעות  בשידור חי עבור Shibarmy. חובבי העולם הוירטואלי חיכו בקוצר רוח לתפוס את ההזדמנות ויש את כל האפשרויות שהקרקעות הוירטואליות יחוסלו .

חבר קהילת Shib MilkShake אמר כי ההצעות סביב המרכזים, הרחובות והאזורים הפופולריים מקבלים יותר אחיזה. בינתיים, כדי להשתתף בתהליך הצעת המחיר, משתמשים צריכים להיות משקיעים או כבעלי אסימוני Shiboshi נעולים.

שיבא ישמש במטאוורס המתוכנן להוספת תמונות ולוגואים של חלקות הקרקע. אפשר להחליף את התמונות ולשנות את שמן בלי סוף ומטבע SHIB המשמש בתהליך יישרף כדי לעזור לקהילה. עם זאת, מטבע הקריפטו ממים יכול לשמש גם כדי לשכור את ה- HUBS. ה-HUBs הן האדמות בעלות הערך הגבוה ביותר בעולם הווירטואלי.

קשור: האם זה סופי? רובין הוד הוסיפה את שיבא אינו (SHIB)

לוויתן אתריום רוכש עוד 775 מיליארד מטבעות SHIB

מעניין שצוות שיבא אינו ירד מהכרזות כה גדולות על רקע תנאי השוק הדוביים הנוכחיים. בינתיים, נראה כי לווייתני האתריום (ETH) נהנים מההתפתחויות של רישומי Shibverse ו- רובין הוד.

לפי אתר WhaleStats, לוויתן ETH בשם "BlueWhale0073" קנה מעל 20 מיליון דולר בשווי של 775 מיליארד מטבעות שיבא אינו. מוקדם יותר, מספר לווייתנים רכשו מעל 393 מיליארד מטבעות, וגם זה ממש לפני ההכרזה על רישום המטבע ברובין הוד.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא