למה ויטליק בוטרין מודאג מאתריום? כך הגיבה הקהילה

כאשר ויטליק בוטרין הביע חששות לגבי שחקנים ממוקדי רווחים באתריום, הקהילה הגיבה עם פרספקטיבות שונות.

מייסד את'ריום, ויטליק בוטרין, הביע את חששותיו לגבי עתיד הבלוקצ'יין בראיון שנערך לאחרונה, והמשתתפים באירוע ETHDubai האחרון הביעו רגשות מעורבים כלפי נקודת המבט שלו על סכנות הקריפטו העתידיות.

בראיון למגזין טיים, בוטרין הצביע על כמה מהדאגות שלו לגבי הרשת, כולל שהיא מאוכלסת על ידי שחקנים שרק רוצים רווחים וחורגים מהחזון המקורי של פלטפורמה שוויונית. "אם לא נפעיל את קולנו, הדברים היחידים שנבנים הם הדברים הרווחיים באופן מיידי", הוא אמר.

בהתייחסו למצוקותיו של בוטרין, סרגיי קונץ', מייסד שותף של רשת 1inch, הביע כי הוא חולק מאוד על המייסד השותף של אתריום. קונץ אמר כי בעוד שיש "פרויקטים לצורך הונאה" המנסים להשיג כסף ממשקיעים קמעונאיים, יש גם פרויקטים טובים שצריכים באמת מימון ויכולים לקבל את המימון הזה מקרנות הון סיכון שמנסות להרוויח. בצטטו 1inch כדוגמה, קונץ הסביר כי:

"אנחנו רואים פרטיים ומשקיעים, איך הם עזרו לנו. הם נתנו לנו כסף כדי להתמקד באופן מלא, לעבוד על הסטארט-אפ שלנו. אנו פועלים לשיפור המרחב, ליצירת משהו ייחודי ולשיפור המערכת הפיננסית כולה".

אלכסיי פופישב, יזם ב-GTON Capital, מאמין שצריך להיות איזון בין רווח ליוזמות ללא מטרות רווח בתוך החלל. הוא חושב שבעוד שישנם פרויקטים רבים התומכים בתרומות ופתרון בעיות הקשורות לבריאות, תגמולים יכולים להניע אנשים להיכנס לתעשייה.

"אנחנו צריכים יותר מוטיבציה לאנשים שחוקרים, והם חוקרים על ידי השקעה."

מצד שני, סיוה אס, סמנכ"ל הטכנולוגיה של אוזון, מרגיש שהבעיה קשורה לצמיחת הפלטפורמה. לדבריו, ככל שהאקוסיסטם של הקריפטו יגדל, שחקני מימון מסורתיים יותר שממוקדים ברווחים ייכנסו וירצו "סוג של שליטה". עם זאת, הוא מאמין כי כל עוד מושגי ליבה כמו קונצנזוס יישארו רלוונטיים, מפתחים עדיין ישמחו לבנות על גבי אתריום.

קשור: ויטליק מציע מבנה עמלות חדש לגז האתריום

בינתיים, ראולן חי, מייסד שותף של IoTeX, חולק את אותם חששות כמו בוטרין. הוא גם חושש שחלוצי קריפטו לא יוכלו לדבוק בחזון שלהם לפלטפורמות שלהם. הוא הסביר:

"יש לי את אותה הדאגה כאן. אני לא בטוח אם אנשי הקריפטו יכולים לדבוק בחזון שלהם. אני מקווה שהם יכולים, ואני לא רואה פתרון לבעיה הזאת, לצערי."

צ'ארלס הוסקינסון, גם הוא מייסד שותף של אתריום, הביע את אמונתו בביזור במהלך הרצאה שהתקיימה לאחרונה בשבוע הבלוקצ'יין של בינאנס. בנאום המרכזי שלו, הוא אמר כי "אם אתה כאן רק כדי להרוויח כסף, אתה מאבד את כל הדברים שהופכים את הטכנולוגיה למיוחדת."

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top