מה הם ההבדלים במסחר בשוק שורי ודובי בענף הקריפטו?

שוק שורי ודובי ישפיעו רבות על תיק ההשקעות שלכם. לכן, כל משקיע צריך לבדוק את סוג השוק שבו הוא משקיע כדי ליצור את האסטרטגיה הטובה ביותר.

מהו שוק שורי בקריפטו?

שוק שורי הוא שוק עולה בזכות אמון המשקיעים.

שוקי הנכסים יעלו וירדו ברציפות במהלך המסחר. בתקופות שבהן המחירים עולים על פני תקופה רצופה של זמן, השוק יכול להיות מוגדר כשוק שורי או ריצת שור. למרות שהמקורות אינם ברורים, רוב האנשים מקשרים מונחים אלה עם האופן שבו שור תוקף; על ידי קרניו כלפי מעלה. שווקים אלה עשויים להימשך חודשים או אפילו שנים, אם כי לא ניתן לקבוע את התאריכים המדויקים עד לאחר מכן. לצד עליית המחירים מגיעה עלייה באמון המשקיעים כאשר המשקיעים הופכים לאופטימיים או "שוורים" לגבי עליות המחירים עוד יותר.

למרבה הצער, אמון המשקיעים לא נמשך לנצח – מה שיכול להוביל לתנועת מחירים חדה כלפי מטה ולתחילתו של שוק דובי.

איך להשקיע בשוק שורי בענף הקריפטו?

משקיעים לעתים קרובות מנסים לנצל שוק שורי על ידי קנייה נמוכה ככל האפשר והמתנה למחירי הנכסים שיעלו בעתיד.

כאשר השוק שורי, המשקיעים ינסו לעתים קרובות לנצל את עליית המחירים על ידי קניית מניות מוקדם ככל האפשר במחזור השורי ומכירתם כאשר הם מגיעים לשיאם. כל הפסד שייגרם בשוק השוורים יהיה זמני, ויאפשר למשקיעים להמשיך להשקיע בביטחון שהם יעשו תשואה.

אסטרטגיות פופולריות כוללות "רכיבה על המגמה", שבה המשקיעים יבחרו מטבעות קריפטו שכבר נמצאים במגמת עלייה חזקה כדי להרוויח משאר המומנטום ההפוך. אסטרטגיה ידועה נוספת ידועה המכונה "hodl", שבו משתמשים יחזיקו את מטבעות הקריפטו שלהם לאורך כל ריצת השור ולמכור כאשר המחירים גבוהים ככל האפשר.

עם זאת, זה תמיד נחשב לא חכם לתזמן את השוק. במקום זאת, העיקרון של ממוצע עלות דולרית או השקעת סכומי כסף שווים במרווחי זמן ספציפיים יכול לעזור למשקיעים ליהנות מתיקונים וקריסות ככל האפשר.

מהו שוק דובי בענף הקריפטו?

שווקים דוביים בקריפטו ובמניות נרשמים כאשר מחירי הנכסים נופלים יחד עם אמון המשקיעים ורווחי החברות.

כמו שהדוב תוקף בהחלקה כלפי מטה עם טפריו, שוק דובים הוא ההפך משוק שוורים ובדרך כלל מצוין כאשר מחלקת נכסים נופלת ביותר מ -20% על פני תקופה ממושכת של זמן (בערך חודשיים). שוקי הדובים מתרחשים לעתים קרובות לאחר השיא האחרון. שוק דובי עשוי להימשך מספר שבועות או במהלך מספר שנים.

בתקופות אלה, הרגשות העיקריים של המשקיעים הם לעתים קרובות פחד, אי ודאות וספק, ומכאן ראשי התיבות FUD. משקיעים חדשים לעתים קרובות נרתעים מהשתתפות בשוק דובי (שוק בירידה) מסיבות אלה.

איך להשקיע בשוק דובי בענף הקריפטו?

משקיעים לעתים קרובות רואים בשווקים דוביים הזדמנויות לבנות פוזיציות נמוכות יותר לאורך זמן כשהם מחכים לריצה הבאה של מטבע הקריפטו.

שווקים דוביים יכולים להיות התחלה קשה למסחר, כמו סיכויים גדולים יותר של הפסדים לעתים קרובות לסווג אותם. עם זאת, קנייה במהלך שוק דובי יכולה להשתלם כאשר המחזור מתהפך ומחירי הנכסים עולים. הבעיה היחידה היא שאף אחד לא יכול לקבוע כמה זמן הנפילה עלולה להמשיך או כמה רחוק המחירים עשויים לרדת. הסיכון הגדול ביותר היא לבצע רכישה בטרם עת או לפספס את ההזדמנות לבצע השקעה רווחית.

קשור: מדריך: אסטרטגיות למסחר עם בוט במטבעות קריפטו במהלך תיקון

מסיבות אלה, המשקיעים מוזמנים לבנות את הפוזיציות שלהם לאורך זמן. משתמשים יכולים להמשיך להוסיף פוזיציות חדשות יותר כשהמחירים יורדים במקום לנסות לתזמן את תחתית השוק. בדרך זו, משקיעים יכולים לנצל מחירים נמוכים חדשים כפי שהם נופלים.

עבור משקיעים מנוסים יותר, מכירה בחסר (שורט) היא אסטרטגיה פופולרית נוספת בשווקים דוביים. מכירה בחסר (שורט) מתרחשת כאשר סוחרים מוכרים מטבעות קריפטו מושאלים במחיר גבוה, מתוך כוונה לקנות אותם בחזרה במחיר נמוך יותר חדש.

מדוע חשוב לקחת בחשבון את סוג השוק?

שווקים שונים ידרשו אסטרטגיות שונות כדי לבצע עסקאות מוצלחות.

שוק שורי ודובי בענף הקריפטו ישפיעו רבות על תיק ההשקעות שלכם. לכן, כל המשקיעים צריכים לשקול את סוג השוק שבו הם משקיעים כדי ליצור את האסטרטגיה הטובה ביותר כדי למתן סיכונים בתיק ההשקעות שלהם.

עם זאת, כאשר בוחנים את הטווח הארוך, שוק המניות והקריפטו תמיד הוכיחו תשואה חיובית לאורך זמן.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top