האם אתריום (ETH) בדרך ל 10 אלף דולר?

אתריום משכה לרשת שלה כ-18.36 מיליון כתובות חדשות בשנת 2021.

מטבע אתריום, (ETH), עשוי להגיע ליותר מ-10,000 דולר בשבועות הקרובים, כשהוא מצייר את מה שנראה כתבנית טכנית של "משולש עולה".

מחיר אתריום: סימנים שוריים

משולשים עולים הם מערכי המשך שוריים המופיעים במהלך של עלייה. אנליסטים מאשרים את נוכחותם לאחר עליית המחיר כלפי מעלה בתוך מבנה משולש זווית ישרה עולה, ובכך יוצרים רצף של שיאים נמוכים יותר על קו המגמה התחתון עם ההתנגדות במקום העליון. ככל שהתבנית מתפתחת, אמצעי האחזקה בדרך כלל יורדים.

עד כה, אתריום כבר הרכיבה דפוס הפוך דומה בתרשים השבועי שלה. לפרטי פרטים, קו המגמה התחתון של המשולש פועל כטווח הצטברות מתחילת 2021, עם לחץ מכירה גבוה בקו המגמה העליון.

עיקרון בסיסי של דפוסי משולש עולים הוא שהם יכולים להקדים ראלי מחירים משמעותי עד כמה שהמרחק המרבי בין קו המגמה העליון לתחתון כאשר הם נמדדים מרמת הפריצה.

את'ריום, שמפעיל את אותו מאפיין על הערוץ העולה, יכול לעבור פריצה מכרעת לכיוון 10,000 דולר. על מסגרות זמן גבוהות יותר, דפוס טכני אחר מצייר מטרה שורית של 4,000 דולר.

וולף, אנליסט שוק עצמאי, צפה גם שאתריום תאושש בקרוב, ואחריו יגיע מהלך התאוששות ממושך בשל דפוס ראש וכתפיים הפוך.

מלכודת שוורים במחיר?

מערך המשולש השורי מתגלה כאשר אתריום מחזיקה ברווח שלה לאחר שירדה קרוב ל-2,150 דולר בינואר 2022. בתוך כך, ETH/ USD עלו ביותר מ -25% בפחות מארבעה שבועות.

אבל כמה אנליסטים רואים את ראלי ההתאוששות המתמשך בשוק האתר כמלכודת שוורים כלומר, היפוך שעלול לאלץ סוחרים בצד הלא נכון של פעולת המחירים לחסל את עמדותיהם בהפסדים בלתי צפויים. אחד מהם הוא TheTreeTrader, פרשן שוק ב – TradingView.

תוך התעלמות מהמשולש העולה של אתריום, האנליסט התמקד בקו מגמה משופע כלפי מטה הפועל כהתנגדות מאז נובמבר 2021.

קשור: הבורסה הבולגרית (BSE) משיקה תעודות סל לקריפטו המבוססת על ביטקוין ואתריום

עם זאת, כאשר ETH נסחרת מתחת לתקרת המחיר הנתונה, מדדי המומנטום שלה, בעיקר מדד החוזק היחסי (RSI), סטיית ההתכנסות הממוצעת הנעה (MACD) ו- Stochastic RSI, במגמת עלייה.

מקור – טריידינג ויו

כתוצאה מכך, ETH מאשרת סטייה דובית בין מחיר המומנטום שלה, דפוס שמוביל בדרך כלל להיפוך מחירים. אם מהלך כזה יתרחש, ציין האנליסט כי המחיר של אתריום עשוי לרדת עד 2,300 דולר.

לעומת זאת, פריצה מוצלחת מעל ההתנגדות הקו המגמה היורדת צפויה לשנות את הטיית שוק האתר לשורי, כתב האנליסט.

החששות מפני מלכודת השוורים של את'ריום נותרו גם הם בשל ההיסטוריה של צביעת מערכים טכניים עם הטיה הפוכה אך לא מצליחה לספק מהלך פריצה.

לדוגמה, אתריום רמזה על יצירת תבנית ערוצים עולה דומה באוקטובר 2021, עם יעד פריצה של כמעט 6,500 דולר לעומת מחירו הנוכחי של כ -3,750 דולר. עם זאת, מטבע אתריום ירד לכיוון 2,100 דולר שבועות מאוחר יותר.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top