מנכ"ל פנטרה: קריפטו הוא 'המקום הטוב ביותר' להשקעות במהלך העלאת ריבית הפד

"אני חושב שכשהכל נאמר ונעשה, למשקיעים תינתן בחירה: הם צריכים להשקיע במשהו, ואם המחירים עולים, הבלוקצ'יין הולך להיות הדבר האטרקטיבי ביותר", אמר דן מורהד.

מנכ"ל ומייסד קרן ההון סיכון המובילה בבלוקצ'יין Pantera Capital, דן מורהד, הצהיר כי נכסים דיגיטליים יהיו "המקום הטוב ביותר" לאחזקת הכספים בעקבות הנפילה הפוטנציאלית של העלאות ריבית מהבנק הפדרלי של ארה"ב.

המשקיעים בשוקי המניות והקריפטו מקובעים כעת על הכיוון שהפד עשוי לנקוט כדי להילחם בעליית האינפלציה, שהגיעה ל-7.5% נכון לחודש זה.

שוקי הביטקוין והקריפטו עבדו לעתים קרובות בקורלציה עם מגמת שוק המניות, אולם מורהד טען בפוסט שלו מ-16 בפברואר כי אג"ח, מניות ונדל"ן יתמודדו עם "פניית פרסה מסיבית במדיניות" של הפד, ביחס להעלאת הריבית.

למרות ששוק הקריפטו סובל מהאטה מאז סוף 2021, המנכ"ל הציע כי נכסים דיגיטליים יהיו "המקום הטוב ביותר" לאחזקת הכסף שלנו במהלך השלכות פעולות הפד:

"אני חושב שהשווקים שלנו יתפרקו בקרוב. המשקיעים יחשבו: איגרות החוב הולכות להיחלש כשהפד ימשיך מהקונה היחיד על פני כדור הארץ למוכר. עליית המחירים תהפוך את המניות והנדל"ן לפחות אטרקטיביים".

"אז איפה משקיעים כשמניות ואיגרות חוב נופלות? (בדרך כלל הם מתואמים שלילית.) בלוקצ'יין הוא מקום מאוד לגיטימי להשקיע בעולם הזה", הוסיף.

כדי להוסיף לנקודה שלו, מורהד גם הדגיש הצהרה קודמת שנשא במהלך שיחת ועידה עם משקיעים מוקדם יותר החודש, שבה ציין כי סוגי נכסים כמו זהב ומטבעות קריפטוגרפיים אינם תואמים ישירות לריביות כפי שעושות איגרות חוב.

"בעוד שבלוקצ'יין הוא לא עניין של תזרים מזומנים. זה כמו זהב. הוא יכול להתנהג בצורה שונה מאוד ממוצרים מונחי ריבית. אני חושב שכשהכל ייאמר וייעשה, למשקיעים תינתן בחירה: הם צריכים להשקיע במשהו, ואם המחירים עולים, הבלוקצ'יין הולך להיות האטרקטיבי ביותר יחסית", הוא אמר.

קשור: לפי סקר: משקיעים מעדיפים השקעות קריפטו על פני מניות

מורהד הודה כי בעוד ששוק הקריפטו הגיב לתנועות הפד לאחרונה, הצעת השווי של הנכסים הדיגיטליים נותרה זהה, בעוד שהורדת המחירים עשויה להיות גם תוצאה של שנת המס הפיננסי בארה"ב אשר הגיעה לסיומה:

"חלק מלחץ מכירת נכסי הקריפטו היא בגלל עמדות מס לא מכוונות. תארו לעצמכם סוחר באופן פעיל קונה ומוכר BTC, ETH, XRP, וכו '. שנה נהדרת. עשה המון כסף. הוא שמר על הכסף שלו בשווקים".

"בשנה שעברה נוצרו 1.4 טריליון דולר של רווחי הון ממטבעות קריפטוגרפיים. זה יכול היה לגרום נתח הגון של המכירות האחרונות", הוא הוסיף.

עם זאת, הוא ציין כי ייתכנו הרבה עליות ומורדות לפני ששוק הקריפטו יעלה שוב.

אנו לא יועצים פיננסים! יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן, מסחר והשקעה בקריפטו כרוך בסיכון רב!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא