"ראפרית קומית" נעצרה בחשד להלבנת מטבעות קריפטו במיליוני דולרים

הת'ר מורגן, העונה לשם "הראפ שלה" "Razzlekhan", היא יזמית סדרתית מוצהרת וסופרת פורה – והיא מואשמת בהלבנת הון וקשירת קשר להונאה הגדולה בביטפינקס ב-2016.

תושבת ניו יורק הת'ר מורגן, בת 31, עוסקת בלא מעט דברים: "יזמית סדרתית, סופרת פורה, "ראפרית קומי" חסרת פשרות ומשקיעה בחברות תוכנה B2B עם פוטנציאל צמיחה גבוה".

אבל הביוגרפיה שלה בלינקדאין לא מזכירה שום דבר על היכולת לכאורה שלה לעזור לגנבים להלבין מטבעות קריפטו גנובים.

אתמול בבוקר, סוכני FBI עצרו את מורגן ובעלה איליה ליכטנשטיין בחשד לקשירת קשר להלבנת קריפטו הקשור לפריצה ביטפינקס ב-2016, נגנבו 119,756 ביטקוין (BTC) מבורסת הקריפטו.

השניים הצהירו בתוקף על חפותם במהלך הופעה בבית המשפט בניו יורק ביום שלישי ושוחררו בערבות בשווי מיליוני דולרים.

חדשות קריפטו -טוויטר

119,756 BTC שנגנבו מביטפינקס היו שווים 72 מיליון דולר באוגוסט 2016, אך כיום הם מוערכים ביותר מ-5.1 מיליארד דולר. מאז הפריצה ב-2016, אנשים הקשורים למטבעות הגנובים העבירו מעת לעת כמויות קטנות של BTC בעסקאות נפרדות, והותירו את עיקר הכספים ללא שינוי.

משרד המשפטים דיווח כי איתר 25,000 BTC של כתובות אלה שהועברו לחשבונות פיננסיים שבשליטת ליכטנשטיין ומורגן. סוכנים מיוחדים הצליחו אז לקבל גישה ליותר מ-94,000 BTC ותפסו יותר מ-94,000 BTC בשווי 3.6 מיליארד דולר באותה תקופה ממורגן וליכטנשטיין לאחר שצו חיפוש איפשר להם לצפות בקבצים המכילים מפתחות פרטיים לארנק.

על פי התלונה של משרד המשפטים, השניים מואשמים בהלבנת קשירת קשר וקשירת קשר להונאת מדינת ארצות הברית, אולם הם אינם מואשמים בביצוע הפריצה עצמה. האישום הראשון יכול להגיע עד 20 שנות מאסר והשני ל 5 שנים.

קשור: 750 מיליון דולר שנגנבו מהפריצה לביטפינקס ב-2016 הועברו השבוע לארנק לא ידוע.

יזמית?

בעוד שליכטנשטיין נראית כיזמית דיגיטלית רגילה, למורגן יש נוכחות פורייה ברשתות החברתיות שבה תוכלו למצוא את סרטוני הטיקטוק שבהם היא מציגה יצירות אמנות בהשראת הסינסתזיה שלה, וקליפים של "WEIRD AF".

ואתם לא רוצים לפספס אותם – הם כוללים אבני חן כמו "אני הסבתא שאת רוצה לדפוק" מורגן, שנמצאת בתחילת שנות השלושים לחייה, אחד משיריי הראפ שלה היא שרה שכאשר ישבה באמבטיה מלאה בנצנצים במהלך השיר שלה "ורסאצ'ה בדואית". השאלה היא, איך אפשר לעשות את המהפך מראפר למוקד החקירה של האף-בי-איי?

לדבריה, היא החלה את הקריירה שלה ככלכלנית באסיה ובמזרח התיכון, כולל מצרים הפוסט-מהפכנית בעקבות האביב הערבי.

כשחזרה לקליפורניה ובסופו של דבר עברה לעמק הסיליקון, היא "שקעה בסצנת הסטארט-אפים הטכנולוגיים. בשנת 2009 היא ייסדה חברת B2B בשם SalesFolk, המתמחה במיילים קרים.

למרות שהיא לא התחילה עם קריירת הראפ שלה עד 2018, ברור שהיא התאמנה על השורות שלה במשך זמן מה. הסיסמה של החברה "להיות עז, לא כבשה!" יש בדיוק את האיזון הנכון של אבסורד והתייחסות פילוסופית נסתרת שזה פלא שזה לא הגיע מאחד השירים שלה.

חדשות קריפטו – טוויטר

בינתיים, היא גם צברה מספר כתבות על פרסומים עסקיים וטכנולוגיים, כמו מאמרה מדצמבר 2017 "אם החברה שלך תדאג להיכנס לרשימה השחורה" וכתבתה המודעת לכאורה מיוני 2020 "מומחים משתפים טיפים כדי להגן על העסק שלך מפני פושעי סייבר", שניהם פורסמו בפורבס. יש לה גם פרופיל מחבר ותיק במגזין Inc.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא