חדש: אג"ח (איגרות חוב) קריפטו המופעלות על ידי חוזים חכמים

בורסת Position שמחה להודיע על שחרור תכונת איגרות החוב שלה. צללו עמוק יותר לתוך מוצר DeFi שמשנה את כללי המשחק.

איגרת חוב היא מכשיר בעל הכנסה קבועה אשר מייצג הלוואה שנעשת על ידי משקיע ללווה תאגידי או ממשלתי. איגרת חוב יכולה להיחשב כ"אני חייב לך" (IOU) בין המלווה ללווה הכולל את פרטי ההלוואה ותשלומיה. אג"ח משמשות חברות, עיריות, מדינות וממשלות ריבוניות למימון פרויקטים ותפעול. בעלי האג"ח הם מחזיקי חוב, או נושים, של המנפיק.

אג"ח ובלוקצ'יין

אג"ח בלוקצ'יין הוא סוג מסוים של חוזה אג"ח אוטומטי באמצעות היכולות של מסדי נתונים בלוקצ'יין שיכולים לפעול כמאובטחים קריפטוגרפית, אך פתוחים ושקופים.

אג"ח בלוקצ'יין יכולות לחולל מהפכה בשווקים הפיננסיים על ידי יצירת מסד נתונים מבוזר של נכסים דיגיטליים ייחודיים.

מנפיקי אג"ח יכולים להפוך את כל תהליך הנפקת האג"ח לאוטומטי באמצעות אג"ח בלוקצ'יין. הדבר מקצר את זמני הייחוס והעסקאות ולשקיפות רבה יותר עבור המנפיק בעסקאות. הגברת השקיפות והאוטומציה של התהליך תסיר את הצורך במתווכים ותיצור חיסכון מוגבר למנפיקים.

אג"ח Position

Position Exchange היא פלטפורמת קריפטו מבוזרת שמטרתה להביא תכונות פיננסיות מבוזרות שונות כמו דיפיי (DeFi) תחת פרויקט אחד גדול כדי להפוך לפלטפורמת הקריפטו המבוזרת המועדפת. ההתמקדות שלה היא במוצרים נגזרים, ואיגרות חוב הן מכשיר פיננסי שימושי עם זרמי הכנסה יציבים וצפויים וביקוש גבוה בשוק.

בהסתכלות על המוצרים והפרויקטים הנוכחיים של DeFi, יש שפע של פרוטוקולי הלוואות המספקים בריכות אוטומטיות שבהן המלווים והלווים מתקשרים. עיצוב זה יעיל כדי להבטיח שתמיד יש נזילות זמינה וכספי הלוואות. עם זאת, התשואה על ההשקעה נותרה נמוכה.

האג"ח פועלות במתכונת דומה אך מספקות תשואות גבוהות ויציבות יותר ומיועדת לשוק גדול יותר. לאג"ח יש גם יותר מקרי שימוש: ניתן להחליף או להשתמש בהן למשילות, מימון מבוזר ועוד. זהו מכשיר פיננסי שימושי מאוד ושילובו בבלוקצ'יין יכול להיות "שבירת כללי משחק"!

בורסת Position מציגה את המוצר הנגזר הראשון שלה: אג"ח מלאות בשרשרת וערימה. משתמשים יכולים לרכוש אג"ח ולהימור אותם במאגר האג"ח עם שיעור שנתי יציב וקבוע למשך זמן קבוע. ברגע שהאג"ח יגיעו לפדיון, המנפיק יחזיר את ההשקעה בתוספת ריבית. איגרות החוב יתמכו בנכסים כבטוחה ותינעלו בחוזים חכמים. תשלום למשקיעים כאשר איגרות חוב מגיעות לפדיון יובטח ויובטח על ידי בורסת פוזיציות.

משתמשים יכולים גם להחליף האג"ח בבורסת Position את האג"ח ולהנפיק אג"ח משלהם. יחידים, חברות ופרויקטים יכולים לנעול את הנכסים הדיגיטלים, מטבעות, טוקנים לא ניתנים (NFT) או אפילו נדל"ן כבטוחה ולהנפיק ב – Position אג"ח כדי ללוות את הכסף מהמשקיעים.

Position Exchange מספקת פתרונות פיננסיים למשתמשי ה – דיפיי (DeFi) ומציגה האג"ח לבלוקצ'יין.

משתמשים יכולים למצוא את קוד המקור של החוזה החכם ב- GitHub.

קשור: מה זה סטייקינג בקריפטו (Staking) וכיצד לבחור את המטבעות הטובים ביותר להכנסה פסיבית

שלבי פיתוח לאג"ח ב – Position

המשתמשים יוכלו לחוות באופן מלא 'אג"ח קריפטו' בבלוקצ'יין ולהנפיק, לרכוש ולהרוויח תשואות גבוהות עם אג"ח פוזיציה.

תכונת הקשר מפותחת בשלושה שלבים עיקריים:

  • שלב 1: אג"ח פוזיציה מופעלות על ידי חוזים חכמים. אג"ח פוזיציית רכישה והסיכום עם תשואות גבוהות ויציבות. אג"ח קריפטו מוצעות הן חוזים חכמים סטנדרטיים.
  • שלב 2: לקנות ולמכור אג"ח בקלות ובבלוקצ'יין בבורסת אג"ח Position.
  • שלב 3: שלב זה מיישם את נקודת ההשקה של תכונות האג"ח. יחידים, פרויקטים או חברות המבקשים מימון והשקעות יכולים להנפיק את איגרות החוב שלהם בקלות בבורסת פוזיציה על ידי יישום ומתן בטחונות.

חילופי פוזיציות

Position Exchange היא פלטפורמת קריפטו מבוזרת עם מערכת אקולוגית הנשלטת באופן מלא על ידי הקהילה שלה. משתמשים יכולים לסחור, להשקיע, להחליף וליצור NFTs. הם יכולים להרוויח ולהשקיע במערכת פתוחה, שקופה שפועלת באופן מלא ברשת.

אנו לא יועצים פיננסים! ואנו לא מומחים להשקעות קריפטו יש לעשות מחקר עצמאי קודם לכן

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top