5 הארנקים המובילים ביותר ל – (Avalanche (AVAX 

רשת Avalanche גדלה מאוד בשנה האחרונה, עם עלייה של יותר מ-2251.9% במחיר. כיום היא בין המטבעות הקריפטו המובילים בשוק.

רשת Avalanche גדלה מאוד בשנה האחרונה, עם עלייה של יותר מ-2251.9% במחיר. כיום היא בין המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים, וצובר עליית מחירים מדי יום. מפולת שלגים היא רשת מטבעות קריפטוגרפיים כמו אתריום מפולקה דוט.

יש לה את מטבע AVAX וחוזים חכמים. אלה הארנקים הטובים ביותר עבור הבלוקצ'יין של Avalanche ומטבע הקריפטו הרשמי שלה AVAX, כולל ארנקי חומרה ותוכנה.

1. לדג'ר ננו X (ארנק חומרה)

הארנקים המובילים ביותר ל - (Avalanche (AVAX 
Ledger Nano X

Avalanche שיתפה פעולה עם לדג'ר כדי ליצור ארנק חומרה עבור מטבע הקריפטו. ארנקי חומרה הם התקנים נשלפים חיצוניים לאחסון המפתח הפרטי בשבב בטוח עם חותמת על כל תנועות AVAX באופן פנימי בהתקן.

זהו בין ארנקי החומרה המאובטחים והאימנים ביותר. זה יכול לשלב ארנקים של צד שלישי כגון Avalanche, מה שהופך את הארנק למוביל ופופולרי עבור AVAX. באפשרותך להשתמש בו בכל מערכות ההפעלה ובמכשירים שולחניים וניידים מכיוון ש- Ledger Live יוצר סביבה בטוחה לביצוע עסקאות במטבעות קריפטוגרפיים.

לדג'ר ננו X הוא שיפור של לדג'ר ננו S. לכן, הארנק הוא הדור השני של ארנקי חומרה לדג'ר. הוא יעיל עם מערכת אבטחה הבנויה מאפס, אחסון נרחב יותר ומסך רחב. רמת קושי נמוכה לשימוש ומכיוון שיש לו רק שני לחצנים לניווט.

2. ארנק Avalanche (ארנק אינטרנטי)

זהו ארנק תוכנה שנוצר על ידי Avalanche. זהו ארנק אינטרנט, ולכן, אתה צריך ליצור חשבון ומפתח בסיסמה. שים לב לצירוף המילים של ה- seed, למפתח הציבורי, למפתח הפרטי ולקובץ מאגר המפתחות. בכל פעם שתפתח את הארנק, יהיה עליך לתייק בקובץ הבקשות, את ביטוי השחזור ובמפתח הפרטי שלך. זה אולי מעט מתיש, אבל זה הופך אתו לארנק התוכנה המאובטח ביותר. לכן, קשה מאוד לפרוץ אותו אלא אם כן אתה שולח את המפתח הפרטי שלך לאתר או לאדם בטעות.

קשור: מדריך: איך לבחור ארנק DeFi מאובטח

לאחר השימוש בארנק, עליך לעזוב את הדף, לנקות את המטמון ולגשת להתקן אחר. עדיף להשתמש בלדג'ר ננ X כדי למנוע כניסה ונתק של תהליכים שונים. לדג'ר ננו X גם מאפשר לך להתחבר לכל ארנק של צד שלישי התומך ברשת מפולת שלגים.

3. ארנק מטא מאסקMetaMask (הרחבת דפדפן ונייד)

(MetaMask) מטא מאסק משמש בעיקר כארנק הרחבת דפדפן עבור שולחנות עבודה. עם זאת, זה יכול לשמש גם כאפליקציה באנדרואיד ו- iOS של אייפון, הן ניידים והן מכשירים שולחניים. השימוש העיקרי עבור MetaMask הוא ארנק אתריום, אך באפשרותך להגדיר אותו עבור רשתות אחרות כגון מטבע AVAX. באפשרותך להגדיר אותו כך שיקבל וינהל גישה, ו- AVAX C DApps שנוצרו ברשת Avalanche.

4. Coin98 (הרחבת דפדפן ונייד)

Coin98 זמין כארנק דפדפן Google Chrome וארנק פרטי למכשירי אנדרואיד ו- iOS. בשני המקרים, באפשרותך להשתמש בו כדי לנהל את הבלוקצ'יין AVAX X ומטבעות AVAX C. הארנק הוא מעט מאתגר לשימוש אבל עוזר להשלים את פונקציות האחסון ואת העסקה.

בעת השימוש בו כתוסף דפדפן בדפדפן Chrome שלך, לאחר ההתקנה, בחר סיסמה. לאחר מכן צרו ארנק עבור רשת AVAX C או רשת AVAX X. AVAX C (חוזה) והסימונים שלו משמשים כדי להתחבר ל- DApps.

קשור: האקר הצליח לשחזר ארנק טרזור (Trezor) נעול המכיל 2 מיליון דולר

5. ארנק Coinomi (נייד)

הארנק תואם לכל מערכות ההפעלה. עם זאת, גירסת שולחן העבודה היא מעט מאתגרת לשימוש. להיפך, הארנק הנייד הוא די פופולרי, במיוחד עבור אנדרואיד ו- iOS.

ארנקי קריפטו Avalanche

חמשת הארנקים שהוזכרו כאן הם הארנקים הפופולריים ביותר התומכים במטבעות AVAX. אלה הם רק כמה מתוך הרבה ארנקים שונים כמו לדג'ר ננו S הקיימים בשוק, אשר גם יעילים. עם זאת, עדיף להשתמש בפופולריים והמאובטחים ביותר.

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top