האם מיזם המטבע הדיגיטלי Diem של מארק צוקרברג מתפרק?

התוכנית השאפתנית של מייסד פייסבוק מארק צוקרברג ליצור מטבע קריפטוגרפי משלו מתפרקת על רקע המתיחות הגוברת מצד הרגולטורים.

על פי דיווח בבלומברג שפורסם ביום רביעי, איגוד דיאם, המנהל את הרחבת המטבע הדיגיטלי Diem, שוקל מכירה של נכסיו כדי להחזיר כסף למשקיעיו. הדו"ח מוסיף שדיאם מוכרת את הטכנולוגיה שלה לבנק הקטן והקליברטי סילברגייט קפיטל שבסיסו בקליפורניה תמורת 200 מיליון דולר.

פייסבוק, הידועה כיום בשם Meta, הקימה את משימת המטבעות הקריפטוגרפיים שלה ב-2019 ונקלעה מיד לאופוזיציה בוושינגטון. בלומברג כתב: "אחד האנשים ששוחחו עם בלומברג בתנאי של אנונימיות אומר שמטא מחזיקה כשליש מהמיזם, והיתרה נמצאת בבעלות חברי איגוד, כמו אנדריסן הורוביץ, יוניון סקוור ונצ'רס ורביט קפיטל".

מתוך אתר DIEM:

הבלוקצ'יין של Diem הוא מסד נתונים מבוזר וניתן לתכנות שנועד לתמוך במטבע קריפטוגרפי בעל תנודתיות נמוכה, שתהיה לו היכולת לשמש אמצעי חליפין יעיל למיליארדי אנשים ברחבי העולם. אנו מציגים הצעה לפרוטוקול Diem, המיישם את הבלוקצ'יין של Diem ומטרתה ליצור תשתית פיננסית שיכולה לטפח חדשנות, להוריד חסמי כניסה ולשפר את הגישה לשירותים פיננסיים. כדי לאמת את העיצוב של פרוטוקול Diem, בנינו יישום אב טיפוס בקוד פתוח – Diem Core – בציפייה למאמץ משותף גלובלי לקדם את המערכת האקולוגית החדשה הזו.

קשור: מטא חושפת מחשב-על עם בינה מלאכותית במטאוורס, לטענתה הוא יהיה המהיר בעולם

Diem (לשעבר ליברה) היא מערכת תשלומים מבוססת בלוקצ'יין שהוצעה על ידי Meta Platforms. במאי בשנה שעברה חשפה דיאם כי ביטלה את בקשתה לרשות הפיקוח על השוק הפיננסי השוויצרי ואמרה כי תדרוש את אישור האוצר האמריקאי להירשם כעסק לשירותי מזומנים.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא