סולנה מתמודדת עם בעיות עומס, המטבע צנח ב – 6% מתחת ל-90 דולר

מטבע הקריפטו הרשמי של סולנה SOL צנח היום בעוד 6% מתחת ל-90 דולר, כאשר הבלוקצ'יין של סולנה ממשיך להתמודד עם בעיות עומס גדולות ברשת.

מטבע הקריפטו הרשמי של סולנה SOL צנח היום בעוד 6% מתחת ל-90 דולר, כאשר הבלוקצ'יין של סולנה ממשיך להתמודד עם בעיות עומס גדולות ברשת. SOL נמצאת בצניחה חופשית במהלך הירידות הגדולות בשוק הקריפטו ותיקנה כמעט 60% מהשיא שלה בכל הזמנים בנובמבר 2021.

במהלך סוף השבוע האחרון, הבלוקצ'יין של סולנה התמודד עם חוסר יציבות רשת במשך 48 שעות ומאכזב משקיעים וסוחרים במידה רבה.

מהנדסים פרסמו הודעה באתר של סולנה ביום שבת, 22 בינואר, שבה נכתב:

Solana mainnet בטא חווה רמות גבוהות של עומס ברשת. 24 השעות האחרונות הראו שיש לשפר מערכות אלה כדי לענות על דרישות המשתמשים, ולתמוך בעסקאות המורכבות יותר והנפוצות כיום ברשת.

עם זאת, נכון ליום שני, 24 בינואר, הסטטוס מראה כי המערכות פועלות באופן מלא שוב.

חדשות קריפטו – טוויטר

מעבר לכך, הפסקות הרשת התכופות של רשת סולנה גרמו לסוחרים לאבד את האמון בפלטפורמה הפופולרית. כתוצאה מכך, מתחרים אחרים כמו Ethereum Layer-1 כמו Fantom, BSC וכו 'צוברים תאוצה. משקיע הקריפטו ומייסד קרן בוליאן מארק ג'פרי כתב:

עוד יום, של עוד 48 שעות הפסקה ברשת הבלוקצ'יין של סולנה. זו הפעם השישית שזה קורה ב-3 חודשים. אין לי אמון בפרויקט הזה כרגע. זה EOS החדש. הקרב הוא עכשיו בין אתריום, BSC, פנטום, פוליגון וטרה.

קשור: מדריך: איך לבחור ארנק DeFi מאובטח

סולנה מאבדת נתח שוק ב -דיפיי (DeFi)

בתוך הפסקות התכופות, הגיעו שאלות האם סולנה היא המתחרה האמיתית של אתריום! לסולנה יש 50% במונחים של דיפיי DeFi TVL כמו סוחרי DeFi בחרו חלופות אחרות בתשלום נמוך כמו Fantom, פוליגון, טרה, וכו '. כפי שדווח, פנטום הפכה כעת לרשת השנייה בגודלה במונחים של דיפיי (DeFi TVL) אחרי אתריום.

מצד שני, סולנה ירדה למקום השישי ב -DeFi TVL עם – 7.7 מיליארד דולר, לפי DeFiLlama. אנו מצפים מצוות סולנה לבוא עם פתרון אמיתי וחזק ולזכות בחזרה באמון של חובבי DeFi. סולנה מתכננת תיקוני רשת נוספים בחודשיים-שלושה הקרובים. צוות המהנדסים כתב:

"מהדורות אלה נועדו לשפר את מצב הרשת, עם שיפורים נוספים צפויים להשיק ב 8-12 השבועות הקרובים. רבות מהתכונות הללו נמצאות כעת בשידור חי ב-Testnet, שם הן נבדקות בקפדנות."

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא