מדריך: אסטרטגיות למסחר עם בוט במטבעות קריפטו במהלך תיקון

תיקון מתייחס לירידת מחירים מהירה, שבה סוחרים יכולים להשתמש לטובתם בסיוע בוטים למסחר במטבעות קריפטוגרפיים.

מהו תיקון שוק, וכיצד על הסוחרים להגיב אליו?

תיקון מתייחס לירידת מחירים מהירה, שבה סוחרים יכולים להשתמש לטובתם בסיוע בוטים למסחר במטבעות קריפטוגרפיים.

למרות שההגדרה לתיקון שונה, היא משמשת לרוב לתיאור ירידה מהירה במחיר הנכס, בדרך כלל לפחות 10% ועד 20%. אם נכס נופל יותר מזה, ירידת המחירים מסווגת כמפולת שוק.

תיקונים הם לעתים קרובות תוצאה של אירוע מינורי, כגון נפחי מסחר נמוכים או גורמים טכניים אחרים. הם, אם כן, מתרחשים באופן קבוע למדי, נמשך כמה ימים, שבועות, ובמקרים מסוימים, חודשים. המונח תיקון משמש לאחר מכן מאז המחיר יחזור לעתים קרובות לערך הצפוי שלו. עם זאת, החלופה עשויה להיות נכונה גם כן. תיקון עלול להוביל לירידה גדולה יותר, שוק דובי.

כפי שרוב יודעים, שוק המטבעות הקריפטו מוגדר על ידי התנודתיות שלו, מה שהופך את זה להגיוני לעליית המחיר ונכון גם לירידה באופן קבוע למדי.

בהסתכלות על שנת 2021 בלבד, שוק המטבעות הקריפטוגרפיים היה נתון לארבעה תיקוני שוק ולאירוע שוק נוסף.

מסיבה זו, אנליסטים ימליצו גם על תיקוני שוק כהזדמנות נהדרת למשקיעים לקנות נכסים "במבצע".

החשש העיקרי כאן הוא כי זה יכול להיות קשה לקבוע מתי תיקון עשוי להתרחש. מסיבה זו, בוטים למסחר בקריפטו יכולים לשחק תפקיד מכריע בסיוע לסוחרים לקבוע מתי לקנות ולמכור באמצעות אותות ואינדיקטורים וגם פשוט לא לפספס את הרגע הזה בזמן שאתם רחוקים מהמסך.

אנו לא יועצים פיננסים! השקעה בקריפטו ובמניות כרוך בסיכון רב, יש להתייעץ עם איש מקצוע.

מהם חלק מהשיקולים שעל המשקיעים לעשות בעת שימוש במסחר אוטומטי בקריפטו במהלך תיקון?

בוטים למסחר במטבעות קריפטוגרפיים מוציאים את הרגש מהמסחר אך גם אינם עושים לנו את העבודה במלואה, ולכן חייבים להיות מלווים באסטרטגיה מחושבת בקפידה.

בתיקון, הרגשות שלנו "מתפוצצים". למרות שאירועים אלה צפויים, המשקיעים עשויים למהר ולפעול לפי הפחד הרגעי שלהם ולבצע עסקה שאינה לטובתם. מסיבות אלה, (רובוט) בוט מסחר במטבעות קריפטו הופך למועיל מכיוון שעסקאות מבוצעות על בסיס לוגיקה, ומסלקות רגשות מהמשוואה.

עם זאת, כדי ליישם בהצלחה בוט מסחר קריפטוגרפי, המשקיעים חייבים תחילה לחפש את הרווחי ביותר עבורם. למרות שבחירת הבחירה נמצאת בידי המשקיע, לא שם עוצרת קבלת ההחלטות.

בוטים מסחר בנויים לעקוב אחר קבוצה של כללים ולכן הם לא תמיד מושלמים מול שוק בלתי צפוי. כתוצאה מכך, אסטרטגיה שנבנתה בקפידה נחוצה עבור בוט במסחר אוטומטי. שגיאות תכנות יכולות להשפיע גם על בוטים בקריפטו. לכן, על המשקיעים לנקוט משנה זהירות בעת קביעת פעולות הבוט או קביעת הכללים.

המשקיעים חייבים לזכור כי ההצלחה עם בוט אוטומטי דורשת מטרות ברורות, סבלנות ואמון בתהליך ואינה פתרון להצלחה בין לילה.

איזו גישה ואסטרטגיות צריכים המשקיעים לשקול מינוף כחלק מפתרון אוטומטי?

אסטרטגיות מסחר אוטומטיות, כולל אסטרטגיית "החזר כספי" עם בוט ממוצע בעלות דולרית (DCA), יכולות לעזור למשתמשים לנצל תיקון שוק.

מכיוון שהמחיר צפוי לחזור לשגרה, טקטיקה נפוצה אחת היא שימוש באסטרטגיית חזרה, המבוססת על הרעיון שהמחירים יחזרו לערך ממוצע לאחר נקודת זמן מסוימת. בפועל, אסטרטגיה זו מזהה את מגבלת המחיר העליונה והתחתונה; לאחר מכן, האלגוריתם פועל כדי לבצע הזמנות כאשר המחיר עולה על הטווח הרגיל.

האסטרטגיה מועילה במיוחד כאשר המחירים מגיעים לשיא או לשפל חדש, כך שסוחרים יכולים להרוויח ממגמות בשוק. בעת העסקת בוט במסחר במטבעות קריפטו עם אסטרטגיה זו, המשקיעים חייבים להיות זהירים כי המחירים לא יחזרו למחיר במהירות הצפויה.

קשור: מדריך למשקיע במטאוורס (Metaverse): מניות, קרנות, NFT ומטבעות

כחלק מאסטרטגיה ארוכת טווח, לעתים קרובות מומלץ שיטת ממוצע בעלות דולרית. עם אסטרטגיה זו, הבוט (רובוט קריפטו) עשוי לבצע הזמנת קנייה אחת ולהמשיך לרכוש הזמנות נוספות אם המחיר יורד. בדרך זו, מחזיקים יכולים לנצל את מחירי הנכסים הנמוכים מבלי לדאוג לתזמון השוק "בצורה מושלמת". שוב, בהנחה שהשוק יתקן את עצמו לאורך תקופה, הנכס יימכר על בסיס פרמטר קבוע מראש על ידי המשקיע. יחד, אלה הן רק שתיים מהאסטרטגיות שהמשקיעים עשויים לבחור למנף במקרה של תיקון.


כיצד להחיל מסחר אוטומטי בעתות תיקון?

משקיעים המעוניינים למנף מסחר אוטומטי חייבים לבחור תחילה פלטפורמה, לקבוע את האסטרטגיה שלהם ולהתחיל ביישום.

עם עליית פלטפורמות המסחר האוטומטיות, למשתמשים יש כעת מבחר גדול יותר מאי פעם, שכל אחת מהן נועדה לפשט את התהליך עבור משקיעים חדשים ומנוסים כאחד.

TradeSanta , Coinrule ,cryptohopper , בו אנו משתמשים – zignaly הם כמה מיני רבים מהבוטים למסחר במטבעות קריפטוגרפיים המשמשים את תעשיית המטבעות הקריפטו, ומאפשר למשתמשים לנצל אסטרטגיות מסחר אוטומטיות. העסקאות מבוצעות לפי תנועות שוק המבוססות על הוראות מתוכנתות מראש עם גישה לאסטרטגיות DCA ורשת, בנוסף לתכונות מתקדמות יותר, כולל עצירת הפסד ותחנת נגרר.

עם זאת, 'בוט מסחר' הוא לא יותר מאשר פיסת תוכנה המבצעת עסקאות המבוססות על האופן שבו משקיע מגדיר אותם. לכן, עם אסטרטגיה מוכחת ועין זהירה על השוק, רווחים משמעותיים עם מסחר אוטומטי יכול להיות אפשרי בכל מצב שוק, אך יש לעשות מחקר בתחום ולבחור תוכנת בוט (רובוט מסחר בקריפטו) התאימה ביותר עבורכם וכמובן להתייעץ עם איש מומחה בתחום הקריפטו קודם לכן

אנו לא יועצים פיננסים! השקעה בקריפטו ובמניות כרוך בסיכון רב, יש להתייעץ עם איש מקצוע.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא