אפליקציית רובין הוד תאפשר משיכות קריפטו למספר מוגבל של משתמשים

פלטפורמת המסחר הפופולרית במניות ובמטבעות קריפטוגרפיים תאפשר משיכות קריפטו למספר מוגבל של משתמשים שנרשמו לתוכנית ברשימת ההמתנה של ארנק הקריפטו.

חדשות טובות לאפליקציה? פלטפורמת ההשקעות הקמעונאית רובין הוד (Robinhood) פרסמה את ארנק הקריפטו החדש שלה לבדיקות בטא שיאפשרו סוף סוף למשתמשים למשוך מטבעות קריפטו מהפלטפורמה.

1,000 המשתמשים הראשונים שנרשמו לרשימת ההמתנה ל'ארנק' זכאים לקחת חלק בבדיקות הבטא. בודקי הארנק יוכלו למשוך קריפטו בשווי של עד $2,999 ומקסימום 10 עסקאות בסך הכל מדי יום.

רובין הוד היא פלטפורמת שירותים פיננסיים המגובה על ידי Citadel Securities המציעה מסחר במניות ובמטבעות קריפטוגרפיים. משתמשי פלטפורמת הקריפטו של רובין הוד ממתינים לשחרור הארנק מאז אמצע שנת 2021 כאשר רשימת ההמתנה נוצרה לראשונה. כמות ההרשמות הפומבית האחרונה לרשימת ההמתנה שנחשפה על ידי בראון עמדה בנובמבר על 1.6 מיליון, שהם כ-7% מסך המשתמשים שלה.

בעוד המגבלה הנוכחית של הבודקים מוגבלת ל -1,000, החברה מתכננת להעלות את המכסה ל -10,000 עד מרץ. בהודעה מ-20 בינואר של רובין הוד נאמר כי:

"בודקי ביתא יעזרו לנו לבדוק את פונקציונליות הליבה ולספק משוב קריטי כדי ליידע את הגירסה הסופית של המוצר."

"בודקי הארנק" יידרשו לבצע זיהוי הלקוח (KYC) אם הם אינם משתמשי רובין הוד יש חובה להשתמש באפליקציית אימות דו-גורמית.

סה"מ הקריפטו של רובין הוד כריסטין בראון צייץ היום כי בעוד תוכנית הביתא נמשכת, החברה תפעל "כדי להשלים את תזרימי השליחה וקבלה ולהוסיף חוויות סריקה מענגות של QR, היסטוריית עסקאות משופרת ותמיכה ב- Block Explorer".

חדשות קריפטו – טוויטר

כעת, עם זאת, חטיבת הקריפטו ההולכת וגדלה של רובין הוד מתחילה להידמות לבורסת קריפטו מן המניין שלדברי החברה "תחבר באופן מלא את מחזיקי הקריפטו של רובין הוד לאקוסיסטם הבלוקצ'יין הגדול יותר בפעם הראשונה".

קשור: זה מה שעוצר את רובין הוד מלרשום את שיבא אינו

רוב מהסוחרים שלה מעדיפים את דוג'קוין (DOGE) כמטבע המועדף עליהם. DOGE היווה 41% מסך ההכנסות של רובין הוד ברבעון השני של 2021 ו-19% ברבעון השלישי. ישנן גם שמועות כי החברה תקבל את שיבא אינו (SHIB) מאז רובין הוד מייסד שותף ולאד קארדאפולטסב הגיב לאחרונה על המספר העולה של מחזיקי הטוקן SHIB.

בראון הצהיר כי רישום מטבע SHIB יהיה תלוי בהיתכנות רגולטורית.

מחיר מניית Robinhood (HOOD) ירד לשפל של כל הזמנים של $13.50 לאחר שעות המסחר המסחר.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא