מטאוורס נלחם בשינויי האקלים ומשחרר מטבע קריפטו חדש

עבור כל מי שקורא את החדשות ביום יום, מצבה של האנושות נשמע קשה. שינוי האקלים הוא דבר מציאותי, והוא קורה מהר יותר ממה שחשבנו.

עבור כל מי שקורא את החדשות, מצבה של האנושות להידרדר קשה. שינוי האקלים עניין מציאותי ודורש פתרון, והוא קורה מהר יותר ממה שחשבנו. על רקע זה nextearth ה – מטאוורס הכי דמוקרטי שיש – נשלט על ידי DAO וניתן לשיתוף פעולה עם פלטפורמות אחרות. והם לא עוצרים שם. כדור הארץ הבא מחויב גם לתרום 10% מהכנסותיו ליוזמות סביבתיות, כגון The Ocean CleanupAmazon WatchKiss the GroundSEE Turtles.

מטאוורס נלחם בשינויי האקלים ומשחרר מטבע קריפטו חדש
חדשות קריפטו – תמונה – nextearth

"האויב האמיתי היום הוא שינוי האקלים. הבנו כבר בהתחלה שעם הפרויקט הזה יש לנו הזדמנות לא רק לנצל את המאמצים שלנו, אלא להתחיל לתרום למטרות חשובות יותר כבר מהשניות הראשונות". 

והם שמו את הכסף שלהם איפה ליבם נמצא. עד כה, Next Earth תרמה יותר מ-800,000 דולר ליוזמות סביבתיות.

קשור: מדריך למשקיע במטאוורס (Metaverse): מניות, קרנות, NFT ומטבעות

"Next Earth" ערוך לשיגור מכירת מטבע הקריפטו שלהם ב-22 בינואר 2022, עם הנפקת המטבע כמה ימים לאחר מכן, ב-27 בינואר. כל מי שבבעלותו קרקע בשווי של לפחות 100 דולר יוכל להשתתף, ויש בונוסים ותגמולים נוספים למחזיקי NXTT. פלטפורמה חדשה זו שואפת לשנות את האופן שבו אנו רואים בעלות על קרקעות ולהוביל לעידן חדש של כלכלות בנות קיימא ומבוזרות.

כדור הארץ הבא נרגש לשחרר את סט ההצעות הראשון שלו שנקרא NEIPs (הצעות לשיפור "כדור הארץ הבא"). הצעות אלה יעצבו את עתיד הפלטפורמה ויסייעו להפוך אותה למשאב בעל ערך עבור כולם.

אז מה כל זה אומר על האנושות? זה אומר שאנחנו על סף עידן חדש, עידן שבו נוכל להשתמש במציאות המטאוורס כדי לעזור לפתור כמה מהבעיות הדחופות ביותר שלנו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא