AP סוכנות הידיעות הגדולה בעולם מכריזה על השקת ה-NFT שלה

סוכנות הידיעות העולמית Associated Press (AP), הודיעה על השקת אן אף טי (NFT) משלה. צוין כי ה-NFT ישוחרר ב-31 בינואר.

סוכנות הידיעות העולמית Associated Press (AP), הודיעה על השקת האן אף טי (NFT) משלה. מה שתהיה אחראית על כך היא ספקית טכנולוגיית הבלוקצ'יין Xooa NFTs אשר זמינה לרכישה עבור אספנים. לפי דיווח, מעצבי האמנות הדיגיטלית הם צלמי העיתונות העכשווית וההיסטורית עטורי הפרסים של סוכנות הידיעות.

העיתונות המשויכת היא אחת מסוכנויות החדשות הגדולות בעולם, עם פעילותה המשתרעת על פני 175 שנים. יש לחברה אוסף עשיר של תמונות ורשומות המשתרעות על פני ההיסטוריה.

מתי ישוחרר הפרויקט?

בהודעה שפרסמה סוכנות הידיעות AP צוין כי ה-NFT ישוחרר ב-31 בינואר ויופץ על פני מספר שבועות עם נושאים שונים מאור הזרקורים על עבודתם של צלמי AP ספציפיים ומוכרים.

מה זה יכלול?

הסט הראשון של NFTs ינוע בין חלל, אקלים, מלחמה ודברים נוספים ומרתקים היסטורית. הוא יכלול תצלומים של צלם עיתונות AP בהווה ובעבר ומבחר תיאורים משופרים דיגיטלית של עבודתם. פרס פוליצר, הפרס העיתונאי היוקרתי, תמונות זוכות ייכללו גם ב- NFT.

לכל NFT יהיו מטה-נתונים עם השעה, המיקום, התאריך, הציוד וההגדרות הטכניות של התמונה. המחירים של ה – אן אף טי NFT אלה ישתנו, לפי AP הפרויקט ללא כוונת רווח, כל אגורה שנצבר ממכירת NFTs ילך למימון העיתונות שלה, החברה הודיעה.

יוטבע על בלוקצ'יין פוליגון

בעוד חברת הבלוקצ'יין Xooa יסייע בהשקת NFT של AP, הפלטפורמה תיהיה על הבלוקצ'יין של פוליגון. הפרויקט ידידותי לסביבה ויש לו עמלה נמוכה עם תהליך עסקה מהיר. קונים יקנו NFTs או באמצעות כרטיסי האשראי שלהם או עם אתריום. דרך ארנק MetaMask (ארנק קריפטו המשמש לאינטראקציה עם אתריום) יהיה הארנק הראשון שנתמך, בעתיד יש תוכניות להוסיף תמיכה בארנקים נוספים, לדברי AP.

קשור: משקיעי NFT חייבים מיליארדים בתשלומי מסים בארה"ב, כך מתכננת מס הכנסה לגבות את הכסף

AP- לא הסוכנות הראשונה ששחררה NFT

NFT מגביר את הפופולריות שלה בקרב אנשים וארגונים כדרך מעניינת לגייס כסף. AP אינו ארגון המדיה הראשון שמפרסם את ה- NFT שלו. לפני AP, קוורץ וניו יורק טיימס מכרו עותקים של המאמרים שלהם כ- NFTs. מנכ"ל Getty Images קרייג פיטרס גם הביע עניין ב- NFTs בדצמבר האחרון.

בהסתכלות על קנה המידה וההיסטוריה העשירה של הארגון, NFT בסוכנות AP יכול להיות הדבר הגדול ביותר שמגיע מארגון חדשות.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא