נפח העסקה היומי של OpenSea עומד כעת על יותר מ-200 מיליון דולר

 ענף ה – (NFTs) לא מאבד מומנטום בשנת 2022. אופן סי (OpenSea), השוק הגדול ביותר של ה – NFT, ראה אתמול נפח מסחר גבוה של שלושה חודשים של 260 מיליון דולר.

אן אף טי, טוקנים שאינם ניתנים להחלפה. ענף ה-(NFTs) לא מאבד מומנטום בשנת 2022. OpenSea, השוק הגדול ביותר של NFT, ראה אתמול נפח מסחר גבוה של שלושה חודשים של 260 מיליון דולר.

לפי נתונים של Dune Analytics, פלטפורמת ניתוח הנתונים החינמי לבלוקצ'יין, נפחי המסחר היומיים של אופן סי (OpenSea) עלו על 200 מיליון דולר במשך שישה ימים מתוך 10 הימים עד כה בשנת 2022. OpenSea כבר סוגרת על 2 מיליארד דולר ב-NFTs הנסחרים ב-2022. הם ייצרו נפח מסחר בשווי של יותר מ-1.9 מיליארד דולר מאז תחילת 2022.

עם זאת, נפח המסחר האחרון טרם התאים להיקף המסחר היומי הגבוה בכל הזמנים של OpenSea, של 322 מיליון דולר שהושג בסוף אוגוסט 2021. מכירות ה-NFT הפנומנליות של החודש כבר מונעות על ידי עניין מחודש בשני קולקציות NFT פופולריות כלומר 'Bored Apes Yacht Club and Mutant Apes Yacht Club'. הפלטפורמה גם הצליחה לאחרונה להשיג מימון של יותר מ-300 מיליון דולר.

כמה פריטים באוספים אלה נאספו על ידי סלבריטאים כולל הראפר אמינם, המוזיקאית בריטני ספירס, ואת הקומיקאי דייב שאפל בינואר הקרוב. הטירוף יכול להיות אינדיקטור לכך ש-NFT צפויים לעלות על הביצועים שלהם ב-2021, שבה מכירות הנכסים הדיגיטליים הסתכמו בכמעט 41 מיליארד דולר לפי דו"ח של NonFungible.com.

אבן הדרך החדשה לא הגנה על OpenSea

בעוד OpenSea בחודש הטוב ביותר שלה עדיין בינואר הזה, מבקריה לא ויתרו להצביע על הבעיות הקיימות בה. בטוויטר Spaces שכותרתו האחרונה "מותו של OpenSea: בניית שוק בבעלות הקהילה" אשר התארח אצל "CryptoNCoffee", מעל עשרה דוברים הדגישו כיצד קהילת הקריפטו יכולה להמשיך אחרי OpenSea בגלל הריכוזיות שלה.

קשור: הראפר אמינם קנה את ה- NFT 'קוף משועמם' בסכום של 461 אלף דולר

מצייצי קריפטו בטוויטר הגיבו להערות שהוערמו על הפלטפורמה. לדברי דוד גוקששטיין, מייסד Gokhshstein Media, למרות הבעיות של אופן סי (OpenSea), הם עדיין ממלאים תפקיד מפתח בשוק ה-NFT. הוא מוסיף כי אחד החיוביים בקיומה של OpenSea הוא שהיא נתנה להרבה אמנים פלטפורמה שאחרת לא הייתה להם.

ציפיות שוק ה- NFT ב-2022 ומעבר

NFTs קיבלו הרבה תשומת לב בשנת 2021, חיובית ושלילית. לפי התחזיות, NFTs ימשיכו להיות פופולריים גם בשנת 2022. לדברי ערן אלחנני מ-BeInCrypto, יש לפחות שלוש מגמות NFT מרכזיות שסביר שיקרו ב-2022. משחקי בלוקצ'יין, שעלו על מיליארד דולר ב-2021, יהיו אחד המניעים העיקריים של מכירות ושימושים של NFT. באופן דומה, NFTs גם יחזקו את מקומם כנכס השקעה נבחר, וחברות קמעונאיות מגה ענקיות כמו אדידס ודומיהם ישחקו תפקיד עצום בשוק ה- NFT.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא