קרקע Sin City genesis מטאוורס נמכרה במחיר 3.5 מיליון דולר בשעתיים

מכירת הקרקע הווירטואלית "עיר החטאים" נמכרה בשעתיים בלבד, ההדים של האירוע המשמח הזה יישארו לנצח במוחם של חברי קהילה שהשתתפו בהנפקת הקרקע הראשונית (ILO).

מכירת הקרקע הווירטואלית המיוחלת של עיר החטאים נמכרה בשעתיים, אך ההדים של אירוע משמח זה יישארו לנצח במוחם של חברי הקהילה שהשתתפו בהנפקת הקרקע הראשונית (ILO). עבור מספר משקיעים, מכירות הקרקע היו רק עוד דרך לשער מה הקרקעות יהיו שוות בעתיד הקרוב.

קרקעות "עיר החטאים" מחוברים למשחקי הטוקן "הלא ניתנים להחלפה" (NFT). זה פשוט אומר שהבעלות על כל חלק אחד בקרקע במטאוורס יקבע, במידה רבה את ההישרדות שלך ואת פוטנציאל ההשתכרות בסביבת המשחקים ב-Sin City.

קרקע Sin City genesis מטאוורס נמכרה במחיר 3.5 מיליון דולר בשעתיים
תמונה – sin-city.io

הקרקע "מדורג R" ממשיך לעשות מאמצים והתחייבויות קדחתניים כדי להבטיח כי המוצר הסופי במטאוורס יהיה השתקפות של המציאות, סביבה עירונית עקרה ובנויה אשר מהווה את הנדל"ן הווירטואלי, מציאות מדומה וטכנולוגיית בלוקצ'יין NFT שבו נכסי המשחק מקושטים.

יש בסך הכל 15,000 חלקות אדמה בגודל של מעל 1,000 מטרים רבועים (10 x 10 מ"ר), המחולקות בקפידה ל -17 מחוזות. לכל אחד מהמחוזות יש סיפור רקע ומשחק משלו, אך הסימן המזהה הבולט ביותר יהיה אם המחוז הוא אזור עם אבטחה נמוכה או אזור אבטחה גבוהה. תכונה זו היא שתקבע את עמוד התווך הכלכלי של מחוז זה, ובהרחבה, תפקידי השחקנים.

ראה להלן את התועלת המסוכמת של בעלות על קרקעות בכל אחד מארבעת המחוזות שנמכרו זה עתה.

מחוז אור אדום

באופן טבעי, בעלי קרקעות יוכלו לבנות מקומות בילוי למבוגרים משלהם, החל ממועדוני ריקוד ועד למוסדות ג'נטלמנים יוקרתיים המציעים שירותים נוספים בתשלום. בעלי קרקעות יכולים לבחור את הדרך שלהם כדי להתעשר במחוז האור האדום. אם יש לך מועדון חשפנות, אתה יכול להרוויח הכנסה ממשתמשים שנכנסים למועדון החשפנות.

מה שמשפר את הסטטיסטיקה של אופי במשחק על ידי קבלת נקודות בריאותיות וסיבולת. אתה יכול, כמובן, גם הבעלים של "מועדון למבוגרים בלבד" שיגיע מתויג עם רישיון פרימיום (זול יותר מאלה שתמצאו ברצועה). העליות לסטטיסטיקות אופי במשחק מקבלת שירותים כאלה גבוהות בהרבה מריקוד פרטי. השחקנים צריכים להיות זהירים כי הם לא לא נופלים למלכודת תשלומים, השירותים יכולים להיות בסופו של דבר עניין יקר.

מחוז קרטל

מחוז הקרטל הוא אזור אבטחה נמוך שמתאים באופן מושלם לשחקנים שרוצים לחיות על הקצה ולבנות מתקנים המספקים את הצרכים של צרכני 'סמים' במטאוורס. אדמות במחוזות אלה יכולות לשמש לחקלאות צמחים מסוג זה כמו מריחואנה.

בעלי קרקעות יכולים גם לבנות מפעלים ליצור חומרים אסורים באדמותיהם ובמחסנים שלהם עבור סוחרי נשק ובתים בטוחים שישמשו כמחבוא עבור הגורמים הידועים לשמצה במחוזות קרטל במהלך פשיטות הסוכנות לאכיפת סמים (DEA). כמו בכל מחוז, שחקנים יכולים גם ליצור ארגון משלהם, לאחד כוחות ולתרום את המכסה שלהם לצמיחה של מחוז זה. ככל ששחקנים מעורבים יותר, כך פוטנציאל התגמולים שלהם יגדל מהר יותר.

מחוז צ'יינה טאון

צ'יינה טאון נחשב לאחד המחוזות המסוכנים ביותר המתגוררים בעיר החטאים, לחיות בבית של הונאה ושחיתות. נחשב לאזור עם אבטחה נמוכה שגם הוא ינוהל על ידי הטריאדות. באזור עם אבטחה נמוכה, הפלגים והכנופיות הם ששולטים במרחבים האלה.

הם לא יגנו על האזור כולו, רק על הטריטוריה שלהם. אזור זה יראה כמו מקום דיור אותנטי במזרח הרחוק עם שווקי רחוב צפופים. אתה לא יכול לסמוך על אף אחד באזור הזה וכמובן זה לא יהיה הנכס היקר ביותר במערכת האקולוגית כולה. ניתן להשיג פריטים יקרי ערך במשחק כגון רובים, חרבות ומזומנים אשר ניתן לסחור איתם בשוק.

מחוז החש-פנות

נחשב לאס וגאס של הבלוקצ'יין, הרצועה נחשבת לאזור בטוח אבטחה גבוהה המאפשר לך להסתובב בחופשיות. אתה לא תהיה מותקף על ידי שחקנים אחרים. אם כן, אתה תעשה "בעיות" ויגיעו אליך הרשויות.

קשור: מדריך למשקיע במטאוורס (Metaverse): מניות, קרנות, NFT ומטבעות

הרצועה תהיה ייחודית מאוד בכך שהיא תשכן את בתי הקזינו הגדולים ביותר במטאוורס, כולם מסופקים על ידי שותפים מוגבלים שונים. בעלי קרקעות יכולים לבנות מלונות נפרדים משלהם כולל מועדונים יוקרתיים ולגבות תשלום עבור הכניסה. חשוב מכך, בהתחשב בכך שמדובר באזור בעל מעמד גבוה, שחקני במשחק יהיה ניתן לחלץ משאבים יקרי ערך שניתן יהיה לסחור בהם עבור פריטים במשחק כגון שעוני מעצבים עבור הדמויות שלך במשחק.

בקרוב:

אירוע מכירת הקרקע הבא מתוכנן להתקיים בפברואר 2021. בינתיים, לבעלי הקרקעות הראשוניים יש מספיק זמן לחשוב מה לפתח בנכסים שלהם וגם להתכונן למכירות הבאות. כמו כן, בהמשך יהיה שוק NFT מותאם ואינטואיטיבי והיתרים תפעוליים / רישיונות לבעלי קרקעות השואפים להקים עסקים בנכסיהם.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא