מייסד ומנכ"ל קוינבייס רכש אחוזה בלוס אנג'לס תמורת 133 מיליון דולר

האחוזה הייתה בעבר בבעלות אלן ברונפמן האופטמן, בתו של המיליארדר, צ'ארלס ברונפמן.

בריאן ארמסטרונג, מנכ"ל קוינבייס — בורסת המטבעות הקריפטו הגדולה בארה"ב — ביצע לפי דיווחים רכישת נדל"ן בשווי מיליוני דולרים בסוף 2021.

ארמסטרונג קנה נכס בלוס אנג'לס בשווי 133 מיליון דולר מהיזם היפני הידקי טומיטה בדצמבר, דיווח הוול סטריט ג'ורנל ביום שני, וציטט כי אנשים אנונימיים המכירים את הנושא.

לפי הוול סטריט ג'ורנל, טומיטה רכשה במקור את הנדל"ן תמורת 85 מיליון דולר ב-2018. העסקה החדשה מסמנת לכאורה את רכישת הבית הגדולה ביותר שנעשתה אי פעם באזור לוס אנג'לס.

לפני שנמכרה לטומיטה, אחוזת בל-אייר הייתה בעבר בבעלות אלן ברונפמן האופטמן, בתו של יורשו של המיליארדר סיגרם, צ'ארלס ברונפמן.

מייסד ומנכ"ל קוינבייס רכש אחוזה בלוס אנג'לס תמורת 133 מיליון דולר
תמונה – טוויטר

מקום האירוח כולל אחוזה בגודל 19,000 מ"ר הכוללת תיאטרון, חדר כושר וחדר אוכל בגובה כפול. עוד דווח כי מקום האירוח עם בית הארחה בגודל 6,600 מ"ר שתוכנן על ידי פול ויליאמס.

ארמסטרונג ייסד את קוינבייס יחד עם מנהל העסקים והמשקיע האמריקאי פרד ארסאם בשנת 2012. הבורסה גדלה מאוד בשנים האחרונות, והפכה לפלטפורמת המסחר הקריפטו הגדולות ביותר בארה"ב במונחי מחזורי מסחר והנפקה בנאסד"ק באפריל 2021.

עם נתח של 19% על פי דיווחים בקוינבייס, ארמסטרונג בעל שווי נטו מוערך של 14.7 מיליארד דולר נכון לנובמבר 2021, ואחד ממשקיעי הקריפטו העשירים בעולם לצד מייסד בורסת FTX סם בנקמן-פרייד. ארמסטרונג גם כונה מיליארדר הקריפטו הגדול בעולם על ידי מכון המחקר Hurun בסין במרץ 2021.

מנהלי קריפטו קונים יותר ויותר נדל"ן לאחרונה. ג'ונתן ואנטיס, מייסד שותף של פלטפורמת הטוקנים Worldwide Asset eXchange, רכש על פי דיווחים אחוזה בגודל 70 דונם מחוץ לדנבר תמורת 12.5 מיליון דולר באמצע דצמבר.

צ'אנגפנינג זאו, מנכ"ל בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, בינאנס, לפי דיווחים קנה את ביתו הראשון בדובאי באוקטובר 2021. הוא אמר בעבר כי אין בבעלותו נדל"ן נכון לאפריל 2021, וטען כי מכר את דירתו בשנחאי עוד בשנת 2006 כדי לקנות מטבעות ביטקוין (BTC).

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא