הירידה המסיבית של שיבא אינו עלתה ללווייתן בהפסד של 3 מיליארד דולר

הירידה החדה במחיר של שיבא אינו (SHIB) היו המקור להפסד ענקי בארנק של "לווייתן" אתריום.

נפילת המחיר של SHIB היו המקור להפסד ענקי של ארנק של "לווייתן" אתריום. ארנק בשם "Light" בעל הטוקן שיבא אינו (SHIB) כהחזקתו הגדולה ביותר רושם הפסדים לא ממומשים בסך כ-3 מיליארד דולר על פי נתונים מפלטפורמת המעקב אחר ארנקי לוויתן, WhaleStats.

הארנק בשם לייט, שמדורג במקום הרביעי בין 1,000 ארנקי האתריום המובילים, מחזיקה ביותר מ-38 טריליון מטבעות SHIB, ששוויים כיום כ-1.4 מיליארד דולר ומהווה 35.86% משווי הארנק. שווי הארנק צנח בכ-45% משיווי של יותר מ-7 מיליארד דולר בשבוע הראשון של דצמבר לכ-4 מיליארד דולר.

הירידה המסיבית של שיבא אינו עלתה ללווייתן בהפסד של 3 מיליארד דולר
תמונה – WhaleStats

בעוד תנודתיות המחירים של SHIB מילאה תפקיד מרכזי בהפסדים הלא ממומשים של הלווייתן, היא המקור היחיד לצרות של המשקיע. תרומתה של שיבא אינו לירידה עומדת על כ-23%, שכן היא נסחרת בהנחה של 23% מאז דצמבר. מטבעות אחרים בתיק הלווייתן שתרמו לירידה של 45% כללו את מטבע אתריום שהוא האחזקה השנייה בגודלו בארנק, כמו גם את מטבע מאנה. שני המטבעות הללו נפלו יחד בכ-30%. האחזקות העיקריות היחידות בארנק שעדיין חיוביות הן Crypto.com הטוקן (CRO) ופוליגון (MATIC).

למרות ביצועי המחירים הגרועים של שיבא אינו SHIB, המשקיעים במקוקאין עדיין לא נבהלים ממכירת אחזקותיהם כפי שהנתונים הראו. הממקוין ממשיך לשלוט במטבעות האחרים כמיקום הטוקן הגדול ביותר לפי ערך דולרי בין 1000 לווייתני האתריום המובילים, כאשר הלווייתנים המשיכו במגמת רכישת מטבעות ה- SHIB.

ההתעקשות שלהם בהחזקת SHIB עשויה להיות מוצדקת כשנה אחר שנה, מטבע המם היה אחד ממטבעות הקריפטו בעלי הביצועים הטובים ביותר מבחינת מחיר. מחירו של שיבא אינו עלה ביותר מ-52 מיליון אחוזים. המערכת האקולוגית של שיבא אינו מבטיחה הרבה לעתיד עם מקרי שימוש חדשים שמגיעים ל-SHIB כגון פתרונות שינוי צורה, גיימינג ושכבות 2. רשת שיבא אינו רואה גם מקרי שימוש בעולם האמיתי כפי שהיא אומצה על ידי מוסדות כאמצעי תשלום. כרגע, שיבא אינו נמצאת רק מאחורי דוג'קוין (DOGE) בין הממים היקרים ביותר בשוק הקריפטו.

קשור: רכש מטבעות שיבא אינו בשווי של כמעט 134 מיליון דולר

בינתיים, המחיר של SHIB צפוי לראות זינוק בקרוב על פי אנליסטים. האנליסטים ציינו כי מחיר ה-SHIB מחזיק ברמת התנגדות מרכזית של $0.0000035. בהתבסס על כך, הוא צופה כי זינוק מחירים של עד 42%ם, המחיר צריך לפרוץ את הרמה הקריטית $0.000039 כדי לסמן את תחילת הזינוק. "התרשים מראה שמטבע המם מתקרב לגבול העליון של התבנית הטכנית השולטת בו ומתכונן לפריצה במחיר. מה שיכול לחזור להישג שלה ב-30 בנובמבר כשהוא טיפס קרוב ל-40% במחיר".

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא