WisdomTree מתקנת את יישום תעודת סל לביטקוין

הבנק האמריקאי השיק שירותי משמורת קריפטו למשקיעים מוסדיים באוקטובר כחלק משותפות עם קבוצת ההשקעות הדיגיטלית של ניו יורק.

מנהל הנכסים של WisdomTree מניו יורק תיקן את הגשתו לקרן הנסחרת בבורסה עם רשות ניירות ערך כדי למנות את הבנק האמריקאי כאפוטרופוס שלו.

בהגשה ביום רביעי, WisdomTree רשמה את האגודה הלאומית של הבנק האמריקאי כאפוטרופוס למניות של קרן הביטקוין (BTC) שלה. ההגשה היא תיקון לרישום שלה ב-11 במרץ לקרן ספוט הנסחרת בבורסת ביטקוין, או תעודת סל, שהוגשה ל-SEC לפני שהבנק האמריקאי הציע שירותי משמורת קריפטוגרפיים למשקיעים מוסדיים.

ב-2 בדצמבר, ה-SEC דחתה הצעת שינוי כללים מבורסת Cboe BZX לרשימה ומסחר במניות של קרן הביטקוין של WisdomTree. לא ברור אם התיקון האחרון נועד לאפס את השעון על יישום תעודת סל ביטקוין נקודה חדשה, בהתחשב WisdomTree המתינה 265 ימים בין ההגשה הראשונית שלה לדחיית ה- SEC. בקשת תעודת סל נפרדת לקרן האתריום של WisdomTree שהוגשה ל-SEC במאי עדיין נמצאת בבדיקה.

קשור: לפי סקר: משקיעים מעדיפים השקעות קריפטו על פני מניות

עם נכסים בשווי של יותר מ-76 מיליארד דולר בניהול, WisdomTree השיקה גם ארבעה מדדי מטבעות קריפטוגרפיים בארצות הברית ובאירופה כדי לספק חשיפה מגוונת לתיק ההשקעות למשקיעים. בנוסף, לחברה כבר יש מוצר הנסחר בבורסה עם חשיפה לסל מטבעות קריפטוגרפיים בבורסות יורונקסט בפריז ובאמסטרדם.

הרגולטורים בארה"ב טרם אישרו קרן הנסחרת בבורסת מטבעות קריפטוגרפיים. עם זאת, ה-SEC נתנה אור ירוק למוצרים הקשורים לחוזים עתידיים על קריפטו, כולל תעודות סל עתידיות של BTC ממנהלי ההשקעות ProShares ו-Valkyrie. חברות אמריקאיות אחרות, כולל פידליטי, הגישו בקשה מוצלחת לרגולטורים קנדיים לתעודות סל עם חשיפה ישירה לקריפטו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא