מדריך: איך למצוא מטבעות קריפטו חדשים ומומלצים

בשנים האחרונות, היינו עדים להמון אנשים שעשו את הונם ממטבעות קריפטו (דיגיטליים). אלה שהיו אמיצים מספיק כדי לקנות ביטקוין כאשר הוא הושק לראשונה נהנים כעת מהעושר. מדריך: איך למצוא מטבעות קריפטו חדשים ומומלצים:

בשנים האחרונות, שמענו בחדשות על לא מעט אנשים שהתעשרו והגדילו את ההון שלהם משמעותית ממטבעות קריפטו (דיגיטליים. אלה שהיו אמיצים מספיק כדי לקנות את מטבע הביטקוין כאשר הוא הושק לראשונה נהנים כעת מהיתרונות. כעת, ערכו של ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים הרקיעו שחקים, מה שהופך אותו לנכס דיגיטלי רב ערך.

עם זאת, אתם עדיין יכולים למצוא הזדמנויות השקעה על ידי רכישת מטבעות קריפטו חדשים וחמים מההנפקות שיוצאות מידי יום. ישנם כאלף מטבעות קריפטוגרפיים בסגנון, וזה יכול להיות די מכריע ומאתגר למצוא מטבע כזה שהולך להגדיל את ערכו משמעותית. מדריך זה יעזור לכם לטפל בדילמה קשה זו כפי שנראה לכם איך למצוא מטבעות קריפטו חדשים ומומלצים בענף המבוזר.

אחת הדרכים לדעת איך למצוא מטבעות קריפטו חדשים היא באמצעות הנפקות חדשות בשוק המטבעות הדיגיטליים. בדקו אילו בין ההנפקות מגיעות בעזרת אתרים מסוימים, כמו icodrops. אתרים בסגנון הזה יכולים להיות מועילים כפי שהוא שבו מפתחים מנפיקים את המכירה הקרובה שלהם מראש למכירה ציבורית, כמו גם במחירים זולים.

משקיעים וסוחרים יכולים להשתמש באתרים הללו כדי לחקור, לתכנן את כניסתם ולהכין את הכסף שלהם להשקעה במטבעות הטובים ביותר.

הנפקות נדירות יכולות למשוך בקלות את תשומת הלב של המשקיעים ולהעלות את המטבע הקריפטו

שלהם. עם זאת, רבים מהם בוודאי ייכשלו, ולכן חיוני להעריך וללמוד את השוק מראש.

מדריך: איך למצוא מטבעות קריפטו חדשים ומומלצים
תמונה – icobench

כמה ייחודי הפרוייקט

  • ביטקוין היה רעיון מעולה ומהפכני כאשר הושק לראשונה. עם זאת, בימים אלה, רבים ממטבעות הקריפטו החדשים יש את אותה פונקציונליות. רעיונות ויוזמות רבים יוצאים עם רעיונות "פורצים" מדי יום, אז חפשו את אלה שיש להם טוויסט חדש על מושג ישן או כמה המבקשים להגיע למשהו גדול.

חלוקת המטבע

  •  ברוב המקרים, כאשר מטבע הוא נדיר יותר בהשוואה לאחרים, זה יבוא לידי ביטוי בשוק הפתוח. בדוק וגלו כמה מטבעות יימכרו במכירה הסגורה מראש, בחלון הזמן של (ההנפקה) ICO ומידע חיוני נוסף.

נרשם בבורסה

אחד הסימנים הטובים ביותר שצריך לבדוק הוא כאשר פלטפורמות מסחר כמו Coinbase, Kraken , BINANCE או Bittrex מכריזות על התוכנית שלהם לרשום את המטבע שעדיין נמצא בשלב ה- ICO שלו זאת ההנפקה.

קשור: סקירה על מטבע הקריפטו אקסי אינפיניטי (AXS) Axie Infinity ואיך לקנות

איזה רשת בלוקצ'יין הוא נמצא

  • בדרך כלל, הנפקות של מטבעות חדשים מושקות מבלוקצ'יין קיים וותיק בשוק מטבעות הקריפטו, אלא אם כן הם מתכננים ליצור ICIn משלהם. יש לדעת על איזה בלוקצ'יין מטבע הוא בנוי כפי שהוא קובע איזה בין המטבעות דיגיטליים הקיימים ישתתף ב- ICO. לצורך העניין, פרויקט המשתמש בבלוקצ'יין של את'ריום דורש מאתר לקנות את המטבע החדש. לאחר מכן, מטבע זה יהיה ניתן להחלפה במיוחד רק עם את'ריום במשך זמן מה.

מי המייסדים

  • גל מי האנשים שעומדים מאחורי המטבע ולאחר מכן בדקו את המומחיות והניסיון שלהם בתעשיית מטבעות הקריפטו. באפשרותכם גם לבדוק מידע אודות ההיסטוריה והתפקיד האישי של כל חבר מפרופיל קצר המתפרסם בדרך כלל בכל פרוייקט של מטבעות חדשים. זה חיובי לבחור קבוצה איכותית של מייסדים.

בדיקת הנכס הדיגיטלי

  • כדי להכיר את חומרת הפרויקט, בדקו את הנייר הלבן. הנייר הלבן חייב להיות נושא מקיף, יסודי ועליכם להבין פחות או יותר את הטכנולוגיה והמטרה שלהם. חלק מהפרוייקטים צריכים לכלול מדריכים וסרטונים, בלוגים ועוד בנושא, 

האם יש קהילה

  • זהו גם אינדיקטור מכריע מאוד לפוטנציאל של מטבע דיגיטלי בשוק. קהילות מסוימות יכולות להיות מאוד מועילות, כגון Reddit ו- Github. אפילו מדיה חברתית כמו פייסבוק יכולה להיות שימושית. ככל שמדברים יותר על המטבע יותר, כך גדלים הסיכויים שמחירו יעלה. עם זאת, היזהרו מפרסים או מאלה שמשלמים להם אך סטארט-אפים בתחום הקריפטו כדי להפיץ "שם טוב" על המטבע שלהם.

כלים למציאת הנפקות ומטבעות קריפטו (דיגיטליים) חדשים בשוק

1. Top ICO List

זה אתר למציאת מטבעות חדשים פוטנציאליים בשוק ה- ICO. כלי זה מספק רשימה של כל ההנפקות הקרבות בשוק, כמו גם תובנות על כמה מההנפקות הקיימות הטובות ביותר ומידע על הנפקות ה- IIC הקודמות כדי לספק בסיס לביצועי ה- הקריפטו IICOs שמעניינים אתכם. רשימת ICO המובילה מספקות גם סקירות טכניות על כל מטבע.

2. CoinGecko

CoinGecko היא אפשרות מצויינת למצוא מטבעות קריפטו חדשים בשוק. זה עדיין בבדיקות בטא ציבוריות; עם זאת, זה כבר הוכח שימושי מאוד עבור סוחרי קריפטו ומשקיעים אשר רוצים להגיע למטבעות חדשים לפני השוק. כלי זה מספק דירוג בזמן אמת של מטבעות קריפטו חדשים מכל המבורסות המובילות. הוא מספק מידע חיוני, כגון שווי השוק של מטבעות קריפטוגרפיים שונים ותובנות על התפתחות המטבע ופעילות הקהילה סביב כל מטבע דיגיטלי.

3. ICO Bench

כלי זה הוא אתר דירוג הנפקות ICO מקצועי המשתמש בדירוגים במיקור המונים מסוחרי קריפטו ומומחים בשוק המבוזר. המומחים מעריכים פרויקט באמצעות פרמטרים שונים כמו כובע קשיח, צוות ונייר לבן ומדרג אותם בהתאם לכך. הציון הגבוה ביותר ICO יכול להרוויח בהערכה זו הוא 40 נקודות לכל היותר. כלי זה יכול לעזור לכם למצוא מטבעות קריפטו חדשים לקנות ומטבעות הקרובים להשקיע.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא