מדריך: איך לאחסן ביטקוין ומה עדיף ארנק קר או חם? כל התשובות

אם אתם רוצים לדעת איך לאחסן מטבע ביטקוין, הנה הדבר העיקרי שאתם צריכים לדעת – ביטקוין מאוחסנים ברשת הבלוקצ'יין של ביטקוין. נדרשת מערכת מיוחדת – מה שמכונה "ארנק" – על מנת לגשת למטבעות ולהשתמש בהם. מדריך: איך לאחסן ביטקוין ומה עדיף ארנק קר או חם? כל התשובות:

אם אתם רוצים להבין איך באיזה ארנק ואיך לאחסן מטבע ביטקוין, הנה הדבר העיקרי שאתם חייבים להכרי – מטבעות ביטקוין מאוחסנים ברשת הבלוקצ'יין של ביטקוין. נדרשת תוכנית מיוחדת – מה שמכונה "ארנק" דיגיטלי – על מנת לגשת למטבעות ולהשתמש בהם.

אם אתה רוצים להמשיך וללמוד לא רק איך לאחסן את הביטקוין שלכם, אלא איך לאחסן אותו בצורה מאובטחת ככל האפשר, המידע הבא יעזור לך להבין איך לאחסן ביטקוין כמו שצריך.

קשור: מדריך: איך לקנות מטבע קרדנו (ADA) במספר צעדים

מהו ארנק ביטקוין?

הארנק מגן על הקוד הסודי הדרוש לכם כדי להשתמש במטבעות הביטקוינים שלכם ועוזר לנהל עסקאות, משהו כמו חשבון בנקאות באינטרנט. הקוד, המשמש כסיסמה, נקרא "מפתח פרטי" והוא חיוני לאבטחת הכסף שלכם. כל מי שמקבל את המפתח הפרטי שלכם יכול לגנוב את מטבעות הביטקוין שלכם. ואם תאבדו או מישהו יחשף אל המפתח שלכם, גם הביטקוינים שלך ייעלמו לנצח. אז זה חיוני כדי להגן על מפתחות פרטיים מפני אובדן או מקרי גניבה כל שהם.

יש גם קוד נוסף שנקרא "מפתח ציבורי" – זו הכתובת שבה אחרים יכולים לשלוח לכם ביטקוין.

מדריך: איך לאחסן ביטקוין ומה עדיף ארנק קר או חם? כל התשובות
תמונה – Jan Antonin Kolar (unsplash)

סוגי ארנקי ביטקוין

כל ארנקי הביטקוין מסווגים לשתי קטגוריות – ארנקים חמים וקרים.

ארנקים מקוונים (אונליין) ("חמים"),שבהם המפתח הפרטי מאוחסן באופן מקוון או במכשירים המחוברים לאינטרנט – למשל, בבורסות (בינאנס) ואחרים או באתרים נוספים, מחשבים, טאבלטים או טלפונים חכמים.

ארנקים לא מקוונים ("קרים"),שבהם המפתח הפרטי שלכם מאוחסן על 'נייר' או חומרה לא מקוונת כמו USB המוגן באמצעות סיסמה, או פשוט בזיכרון שלכם (כשאתם משננים ביטוי מיוחד כדי לגשת להון הדיגיטלי שלכם).

באינטרנט, או "חם", ארנקים הם פחות מאובטחים בשל האיום של פריצות. ארנקי אונליין באתרים פגיעים במיוחד מכיוון שעליכם לחשוף את המפתח הפרטי שלכם לצד שלישי. אבל ארנקים חמים נוחים יותר לשימוש יומיומי.

לכן מומלץ להשתמש בשני סוגי הארנקים – ארנקים חמים להחזקת כמויות קטנות של ביטקוין לעסקאות יומיומיות, וארנקים קרים או לא מקוונים לאחסון סכומים משמעותיים יותר. בכל מקרה, אתם יכולים לקבל כמה כתובות ארנק שתרצו.

יתר על כן, ארנקי ביטקוין חמים וקרים כאחד מסווגים לארנקי חומרה, שולחן עבודה, מובייל, אינטרנט ונייר.

ארנקי חומרה. ארנקי ביטקוין המאחסנים את המפתחות הפרטיים שלכם במכשירים חיצוניים, כגון מקלות USB מוצפנים או דומים. המותגים הפופולריים ביותר הם ארנקי חומרה על ידי טרזור ו לדג'ר.

ארנקי נייר. המונח מתייחס בדרך כלל להדפסת עותק פיזי או נייר של המפתחות הציבוריים והפרטיים שלכם. כך תוכלו ליצור אחד.

ארנקים שולחניים. ארנקים שולחניים הם תוכנה המותקנת במחשבים או במחשבים ניידים. האבטחה שלהם תלויה באבטחת המחשב שלכם.

ארנקים ניידים. ארנקים ניידים, כמו ארנקים שולחניים, הם ארנקי תוכנה, אבל בדרך כלל, הם קטנים ופשוטים יותר באופן משמעותי.

ארנקי אינטרנט. ארנקי אינטרנט כוללים תוספי דפדפן, ארנקים באתר, ארנקים להחלפה וסוגים אחרים של ארנקים "חמים".

כדי ללמוד עוד על היתרונות והחסרונות שלהם, וכיצד לבחור את ארנק הביטקוין הנכון עבורך, עיין במדריך שלדם איך לבחור ארנק ביטקוין.

קשור: סקירה על המטבע הדיגיטלי ביטקוין קאש (BCH) ואיך קונים בקלות

איך לאחסן מטבעות ביטקוין?

אחסון ביטקוין הוא פשוט, אבל יש לעשות זאת בבטחה, לעתים קרובות דורש תכנון זהיר ומעט זמן.

אתם צריכים למצוא את השילוב הטוב ביותר של האחסון עבורכם. אם אתם מתכוונים להשתמש בביטקוין מדי יום למשל לסחר, סביר להניח שתרצו להשתמש בארנק נייד או אינטרנטי נוח. אם אתם פשוט קניתם כמות גדולה של ביטקוין לאחסון לטווח ארוך, אז אחסון קר היא הדרך הנכונה לאחסן אותם.

אם כבר מדברים על אחסון ביטקוין, כל מה שנדרש הוא העברה לכתובת הארנק הפרטית שלכם, והם מאוחסנים לאחר שהעסקה שלך מאושרת.

מה שלוקח הכי הרבה זמן ומאמץ הוא לוודא שלאף אחד אין גישה אליו, לכן הקפידו להגביר את האבטחה שלכם לפני קבלת סכומים גדולים במטבעות קריפטוגרפיים.

עכשיו שאתם מכירים את כל הסוגים השונים של ארנקים ואפשרויות אחסון ביטקוין, זה תלוי רק בכם כדי לבחור את הדרך הנכונה ולעשות כל שביכולתכם כדי להגן על המפתחות הפרטיים של מטבעות הביטקוין שלכם.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא