ג'יי זי וביונסה רכשו רולס רויס בהתאמה אישית בשווי 28 מיליון דולר

אם היו אומרים לכם לעצום את העיניים ולדמיין את הזוג שרכש את המכונית היקרה ביותר בעולם, זה לא ייקח לכם יותר מדי זמן לחשוב שזה ג'יי זי וביונסה. ג'יי זי וביונסה רכשו רולס רויס בהתאמה אישית בשווי 28 מיליון דולר:

אם הייתם עוצמים את עיניכם ומנסים לדמיין את הזוג שהפך להיות הבעלים של המכונית היקרה ביותר בעולם, זה לא ייקח לכם יותר מדי זמן לחשוב על ג'יי זי וביונסה. הם שניים מהאמנים הפופ המצליחים ביותר בעולם המוזיקה כיום, עם שווי הון כולל של כמעט 2 מיליארד דולר, אז זאת בטח לא כל כך מפתיע כאשר בני הזוג העשיר הפכו להיות הבעלים של רולס רויס חדש ויוקרתי. ולא סתם רולס רויס. רכב שנבנה בהתאמה אישית בשם "Boat Tail" המחזיק כיום בתואר המכונית היקרה ביותר בעולם.

קשור: 10 המכוניות הכי יקרות בעולם שנמכרו באיביי – Ebay

28 מיליון דולר

השמועה על קניית המכונית היקרה בעולם מגיעה ממקור אנונימי שסיפר על גם למגזין ב"טלגרף", אבל יש עוד רמז שמדווח על זהותו של בעל המכונית: מקרר השמפניה שלו.

"מקרר זוגי כולל את יינות הבציר האהובים על הלקוחות של שמפניה ארמנד דה בריגנאק. את בקבוקים ניתן לקרר במהירות בדיוק של שש מעלות – טמפרטורת ההגשה האופטימלית של הבציר היקרתי בעולם."

המעריצים של ג'יי זי כנראה מודעים לכך שהראפר קנה שמפניה של ארמנד דה בריגנאק ב-2014 ועדיין מחזיק במחצית מהמותג כיום.

ג'יי זי וביונסה רכשו רולס רויס בהתאמה אישית בשווי 28 מיליון דולר
אילוסטרציה (תמונה) Marvin Meyer unsplash

המכונית עצמה מרשימה כמעט כמו שהייתם מצפים לנסוע ברכב של 28 מיליון דולר, שתוארה על ידי רולס רויס כ"מפנקת על עבור לקוחות יוצאי דופן ותוכננה על ידי האומנים הראשיים של קואצ'בילד, הדמיון הייחודי הזה מכבד את ההערצה לכל החיים של הבעלים המחזיקים ברכב".

מאפיינים בולטים של המכונית כוללים גג סיבי מפחמן, ומאחור סיפון עץ שיכול להיפתח כדי לחשוף את צידנית השמפניה הנ"ל, סט סכו"ם שלם מכסף, שמשייה, שני שרפרפים ושני שולחנות קוקטייל. רמז נוסף על איכות המכונית עשוי להימצא באופן שבו רולס רויס מתאר את צבע המכונית:

"הגוון האהוב על הלקוחות: כחול אוקיינוס עם גבישים מנצנצים. הצבע המורכב עדין בצל ותוסס באור. הקצוות החלקים שלה הושגו על ידי עבודת אצבע עדינה על קו הגוף הסופי על ערכת הצבע."

קשור: כמה כסף שווה הראפר המפיק ואיש העסקים ג'יי זי

ג'יי וביונסה הם כנראה לא הזוג הנשוי המולטי מיליארדר היחיד שאהב את הדגם ארמנד דה בריגנאק ואת הצבע הכחול אבל הם נראים כמו פרטים משמעותיים בשילוב עם המקור ללא שם המזהה אותם כלקוחות שהזמינו את העבודה המותאמת אישית.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא