רוצים העלאה בעבודה? מה הבוס מחפש בעובד לפני שהוא נותן לו קידום

כבוס , לפני שנותנים לעובד קידום, הוא מחפש תכונות מסוימות בעובד. חלק מהתכונות שהוא מחפש הן כדלקמן: רוצים העלאה בשכר העבודה? מה הבוס מחפש בעובד לפני שהוא נותן לו קידום?

כאשר יש מקום פנוי בחברה בה אתם עובדים, הבוס רוצה למלא את המשרה הפנויה בעובד הקיים על ידי מתן קידום. מציאת האדם הנכון לתפקיד הנכון היא תמיד משימה מאתגרת כבוס. לפיכך זה באמת מצב win-win עבור העובד והבוס אם הוא יכול לספק קידום כדי למלא את המשרה הפנויה הקיימת. אבל לפעמים לא תמיד יהיה ניתן להתאים את העובד הקיים למשרה הפנויה בשל אי זמינות של עובד אשר מתאים למשרה.

לפני שהבוס שלכם נותן לעובד קידום, הוא מחפש תכונות מסוימות בעובד הקיים. חלק מהתכונות שהוא מחפש הן כדלקמן:

מיומנות רצויה

לפני מתן קידום לעובד הקיים, הבוס בודק אם לעובד יש את המיומנות והידע אשר ראויים להשתלב בתוך המשרה הפנויה בחברה. בין אם לאחר מתן הקידום לעובד זה, הוא יכול לספק את הפרודוקטיביות שהארגון בדיוק מחפש. הבוס גם בודק האם לעובד יש את ההסמכה הנדרשת ואת הכישורים על מנת שיוכל לבצע את חובותיו אם הוא נתן את הקידום.

העובד צריך להיות בעל ניסיון מתאים וראוי וכישורים נדרשים אחרת אם הוא ממוקם בדרג גבוה הוא לא יוכל להתמודד עם הדברים כראוי הבוס צריך לקחת זאת בחשבון.

רוצים העלאה בעבודה? מה הבוס מחפש בעובד לפני שהוא נותן לו קידום
תמונה- Alvaro Reyes (unsplash)

קשור: האם אפשר להתעשר בעבודה כשכיר? כל התשובות

ביצועי העבר שלו

בנוסף הבוס גם מסתכל על ביצועי העבר שלכם לפני שהוא שוקל את העובד לקידום הראוי. הוא בודק את רמת הביצועים של העובד במהלך תקופת העבודה בחברה. הוא בוחן אם העובד ביצע את משימתו בכנות או לא בעבר או שהוא שומר על רמת הביצועים שלו בקנה אחד עם הארגון לאורך תקופה.

אם ביצועי העבר של העובד אינם טובים כלל ואם הוא נתן קידום, ייתכן שהוא לא יבצע את תפקידו כמו שצריך. יתר על כך, מתן קידום אדם עם עבר ביצועים לא טובים יהיה צריך לייאש את מקום העובדים הנוספים של הארגון. לכן חשוב מאוד לבוס לבדוק את הנקודה הזו לפני שהוא נותן לעובד קידום.

קשור: טיפים איך למכור את עצמך בראיון עבודה

גישה חיובית

בנוסף הבוס גם מסתכל על היחס של העובד לצוות והאם לעובד יש גישה חיובית, הוא יכול להמריץ את הצוות שלו עם מוטיבציה והתלהבות רצויה. היחס מדבק, אם לעובד יש גישה חיובית לצוות שאיתו; זה לא רק מועיל עבור המנהל/בוס, אלא גם לאנשים שעובדים איתו.

גישה חיובית מעניקה אנרגיה חיובית בתוך הארגון עצמו וזה מקרין לכולם. לפיכך, הבוס תמיד מסתכל על היחס של העובד כלפי האנשים בעבודה לפני שהוא שוקל האם לקדם אותו. האדם שאין לו גישה חיובית הוא לא רק יספר דברים רעים על הכפופים לו או על צוות העבודה שאיתו, כמו גם על הבוס. האדם שאין לו גישה חיובית לעולם לא יוכל להגדיל את רוח הארגון החיובית בתוך החברה.

קשור: איך להשתמש בלינקדאין כדי למצוא עבודה

מיומנות ארגונית

בנוסף בוס גם בודק אם לעובד יש את המיומנות הארגונית או לא. העובד צריך לא רק להיות מסוגל לארגן צוות עבודה, אלא גם יש את היכולת לארגן חשיבה ארגונית, אנשים וזמני עבודה. להיות מאורגן פירושו שעובד הוא יעיל ופרודוקטיבי בעבודתו וכי הבוס תמיד מסתכל בעובד "הקטן".

ישנם היבטים רבים נוספים, כמו גם להסתכל לתוך עובד כגון האישיות שלו, התנהגויות,יוזמה, כמו גם מיומנות תקשורת. בנוסף כבוס, הוא צריך גם לבדוק את העובד שלו הוא אמין או לא. עובד שיש את כל ההסמכה הנדרשת לכך, ניסיון עם סט כישורים הרצוי אבל אם לא ניתן לסמוך עליו היא לא צריכה לקבל כל קידום בארגון. זה עלול להפיל את המשרה של הבוס כמו גם את הארגון.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא