סקירה על המטבע הקריפטו אטום ATOM (Cosmos) ואיך לקנות

אחד הפרויקטים המעניינים ומטבע הקריפטו החם ביותר שנוסד בתחילת 2019 היה הטוקן הדיגיטלי ATOM. סקירה על המטבע הקריפטו אטום ATOM (Cosmos) ואיך לקנות:

המטבע הדיגיטלי אטום (ATOM) הוא פרויקט עם שאיפות גדולות במיוחד בענף הקריפטו הצומח. היא שואפת להפוך לרשת בלוקצ'יין אשר מושכת עימה מטבעות בלוקצ'יין אחרים יחד בפלטפורמת יכולת הפעולה ההדדית של המערכת שלה. וכמו שזה נראה נכון לעכשיו נראה שזה יכול להצליח בגדול.

האם הפרויקט הזה באמת יכול להגיע אל שאיפות גדולות כאלה?

בהתחשב בהשקה האחרונה של פרוטוקול התקשורת ATOM, היינו אומרים שהם כן יכולים. לפרויקט שלהם לקח 5 שנים של מחקר ופיתוח, אבל 29 למרץ, 2021 ההשקה של רשתות IBC שונות הפלטפורמה שלהם מסוגלת כעת להשתמש ולהחליף מטבעות ונתונים בצורה חלקה יותר.

קשור: מה הם חוזים חכמים בעולם הבלוקצ'יין (קריפטו)

יסודות המטבע הדיגיטלי ATOM (Cosmos)

הפרויקט Cosmos מכנה את עצמה המערכת האקולוגית אשר ניתנת להתאמה אישית, מדרגית, חזקה וניתנת להשבתה הדדית של בלוקצ'יין מחובר. זוהי רשת קריפטו של בלוקצ'יין עצמאי אשר מופעל על ידי מערכת Tendermint ואלגוריתמים סובלניים אחרים לתקלות ביזנטיות. הפלטפורמה עמידות לשברים ביזנטיים ומאפשרת לרשת הבלוקצ'יין להשיג קונצנזוס גם בסביבה שעשויה להכיל צמתים זדוניים.

לפלטפורמת קוסמוס יש פוטנציאל להפוך ל"אינטרנט של הבלוקצ'יין", והיא נקראת גם "מרכז הקוסמוס". Cosmos הוא רשת הבלוקצ'יין הראשון שהושק ברשת Cosmos ותפקידו לקשר אליו רשתות בלוקצ'יין שונים (הנקראים תחומים ברשת). לאחר הקישורים הללו יהיה ניתן להעביר מטבעות במהירות ובבטחה מאזור אחד למשנהו בצורה חלקה.

שלושה חלקים עיקריים במטבע אטום של הרשת קוסמוס:


  1. ליבת Tendermint
     – ליבת Tendermint היא אפליקציית תוכנה אשר מכילה את האלגוריתם Tendermint BFT לקונצנזוס ואת פרוטוקול התקשורת interblockchain (IBC) אשר מחבר את שכבות הקונצנזוס והרשת כדי להקל על התקשורת בין הרכזת לבין כל האזורים.
  2. ממשק בלוקצ'יין ליישומים (ABCI) – הפלטפורמה מאפשרת שכפול של dApps במספר שפות תכנות. מכיוון ש- ABCI אינו מוגבל לשפה אחת של תכנות יחידה, מפתחים מסוגלים ליצור את היישום של הבלוקצ'יין שלהם בכל שפה שיבחרו. ABCI פועל כקשר בין ליבת Tendermint ו SDK קוסמוס.
  3. Cosmos SDK – זוהי שכבת היישום של פלטפורמת Cosmos אשר מספקת למפתחים מסגרת בלוקצ'יין בסיסית. היא מפחיתה את המורכבות הכרוכה בכך שהיא מספקת את פונקציונליות הבלוקצ'יין הנפוצה ביותר בשוק, כגון ממשל, טוקנים ויתדות. לאחר מכן מפתחים מוסיפים תכונות רצויות נוספות על-ידי יצירת תוספים.

יחד, ליבת Tendermint מעניקה קונצנזוס על מרכז קוסמוס, בעוד בלוקצ'יין אזור לשמור על הקונצנזוס שלהם ללא צורך להשתמש Tendermint.

Cosmos SDK מעניקה למפתחים את האמצעים לבנות בלוקצ'יין ו-dApps תוך דאגה רק לגבי שכבת היישום. עם הוספת מצב היישום ABCI מנוהל בתהליך קונצנזוס נפרד, אשר מאפשר לפלטפורמת קוסמוס לתמוך במגוון רחב של שפות Scripting ומטבעות קריפטו שונים.

בלוקצ'יין המחוברים למרכז קוסמוס יוכלו לתקשר זה עם זה באמצעות פרוטוקול IBC, ללא קשר לאלגוריתם הקונצנזוס בו נעשה שימוש. הדבר יאפשר העברת נכסי קריפטו בין רשתות בלוקצ'יין תוך שמירה על כל חוזה.

מערכת IBC תעבוד בצורה הטובה ביותר עם רשתות בלוקצ'יין כגון Proof-of-Stake, אך ניתן גם לגרום להם לעבוד עם בלוקצ'יין Proof-of-Work באמצעות אזורי יתד. דוגמה לכך היא Ethermint, שהיא בעצם רשת אתריום אשר מבוססת Tendermint עם התכונות המופשטות שעובדות על גבי קונצנזוס PoS.

סקירה על המטבע הקריפטו אטום ATOM (Cosmos) ואיך לקנות

הדירוג חיזוי והשווי של מטבע הקריפטו אטום (ATOM)

המטבע המבוזר אטום נכון לכתיבת מאמר זה הטוקן נמצא בדירוג האתר הרשמי של סקירת המטבעות הדיגיטליים (קוין מרקט קאפ) במקום ה36. מטבע הקריפטו הזה עומד נכון לעכשיו על מחיר של 15 דולר למטבע עם ערך שווי שוק : 3,215,132,202.31 דולר . לפי הערכות מומחי ענף המטבעות המבוזרים, המטבע המבוזר אטום (ATOM) יגיע למחיר עד סוף 2021 של 30 דולר וב 2022 יעבור את 31 דולר למטבע אחד בלבד.

איך לקנות את מטבע הקריפטו אטום (ATOM) במספר צעדים?

הערה חשובה: אנו לא יועצי השקעות ואנו לא ממליצים להשקיע ההשקעה כרוכה בסיכון רב. כל הנאמר כאן זו דעתנו האישית אין לראות זאת כהמלצה.

קשור: סקירה על מטבע הקריפטו BNB ואיך לקנות בקלות

אז אחרי דברנו קצת על מטבע (ATOM). נתחיל את תהליך קניית המטבע הדיגיטלי במהרה? בואו נתחיל בקניית מטבעות הקריפטו, המטבע אטום הוא מטבע אשר קיים בשוק המבוזר משנת 2019. המטבע קיים לרכישה בפלטפורמת בינאנס ובשאר פלטפורמות מסחר הקריפטו השונות.

אחת הדרכים לקניית מטבעות העדיפות עלינו ועל רוב הסוחרים בעולם המבוזר ואחת המקומות הנוחים לשימוש עם העמלות הזולות ביותר לרכישת מטבע (ATOM) היא דרך פלטפורמת מטבעות הקריפטו בינאנס להרשמה ל Binance . 

איך לקנות מטבע אטם ATOM
קניית מטבע ATOM

אחרי שנרשמתם/התחברתם לפלטפורמת BINANCE כדי לקנות מטבעות דיגיטליים במספר צעדים, קודם יש להעביר כסף לארנק BINANCE שיצרתם קודם לכן ומיד לאחר ההפקדה, יהיה עליכם לקנות קודם (לבחירתכם) מטבע BNB או USDT כדי להמיר למטבע (ATOM).

לאחר שסיימתם את שלב הפקדת הכספים לפלטפורמת המסחר של בינאנס, בחרו את צמד מטבעות המסחר הדיגיטלי של אטום אשר תואם את מטבעות הקריפטו שקניתם קודם ובחרו את הסכום שברצונכם להשקיע והמירו למטבע אטום.

זהו יש לכם מטבע (ATOM) בהצלחה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא