סקירה עם המטבע הדיגיטלי אינטרנט קומפיוטר (ICP) ואיך לקנות

עם השקתו בשוק הקריפטו ב-10 במאי 2021, עלה הטוקן Internet Computer למטבע הקריפטו התשיעי בחשיבותו לפי מדד שווי שוק קוין מרקט קאפ, ולא בכדי. אינטרנט קומפיוטר נבנה על ידי קרן DFINITY, המורכבת מצוות מייסדים מומחים בטכנולוגיית קריפטוגרפיה ובלוקצ'יין. סקירה עם המטבע הדיגיטלי אינטרנט קומפיוטר (ICP) ואיך לקנות:

המטבע הפופולרי אינטרנט קומפיוטר (ICP) הוא טוקן בלוקצ'יין ציבורי עם מספר אפשרויות חדשניות בשוק המבוזר שהופכות את השירות שלו להרבה יותר יעיל מרוב מטבעות הדיגיטליים האחרים אשר תומכים בחוזה חכם. אינטרנט קומפיוטר יכול לעבד עסקאות ברשת הבלוקצ'יין בפחות משנייה, ובגרגיר ממחיר השימוש ברשת של מטבע אתריום היוקרתי.

באמצעות מחקר מעמיק של הקרן DFINITY, החברה הצליחה ליצור לא מעט פריצות דרך ענף המטבעות המבוזרים והקריפטוגרפיה. החידושים הללו הובילו לסוגי עיבוד מהירים מדהימים עם קיבולת ענקית ובלתי מוגבלת, וזמני העיבוד של הבלוקצ'יין שלה דומים למהירות של רשת האינטרנט.

קשור: מדריך: איך לקנות מטבע קרדנו (ADA) במספר צעדים

שלא כמו מטבעות (קריפטו) דיגיטליים אחרים אשק מותאמים לחוזה חכם עם זמני עיבוד מהירים (כמו. קרדנו, דוט ו-סול) ICP הושקה עם תוכניות קריפוגרפיה שכבר פועלות על רשת הבלוקצ'יין שלה. חלק מהתוכניות הללו כוללות החלפת בין מטבעות מבוזרים דרך מערכת (DEX), פלטפורמת מדיה חברתית ואפליקציית העברת מסרים. לאחר פרוטוקולים אלה מטבע ICP צריך להגדיל את האימוץ על הרשת, היעד של מטבע הקריפטו אינטרנט קומפיוטר להצליח בשוק המבוזר ולייצר הרבה יותר ערך.

היסטוריה של המטבע אינטרנט קומפיוטר (ICP):

היזם דומיק ויליאמס ייסד את מטבע אינטרנט קומפיוטר איי שם בשנת 2016 באמצעות קרן DFINITY. ל-DFINITY למעלה מ-180 צוות עובדים, עם צוות מהנדסים מומחים מוכרים בענף הקריפטו ורשת הבלוקצ'יין. במהלך מספר שנות המחקר והפיתוח של הקרן הגדולה, שאגב הקרן היא ללא כוונת רווח אשר גילתה חידושים בעולם הקריפטו פורצי דרך שיכולים לקדם ולהגדיל את הטכנולוגיה על רשת הבלוקצ'יין.

לפני השקת הטוקן הדיגיטלי אינטרנט קומפיוטר (Internet Computer) לציבור הרחב, הקרן קיבלה מימון מלא מעט חברות הון סיכון מהגדולות בעולם ההשקעות, ארגונים כמו: אנדריסן הורוביץ הקרן היוקרתית מעמק הסיליקון, פוליצ'יין קפיטל וג'נרל אלקטריק. עם מותגי הון סיכון כאלה נחשבות אשר מעניקות תמיכה לפרויקט הזה, אתם יכולים להיות בטוחים שקרן DFINITY יודעים מה הם הולכים לעשות בענף וכמו שניתן לראות יש לה את המימון לכך.

סקירה עם המטבע הדיגיטלי אינטרנט קומפיוטר (ICP) ואיך לקנות

מקום אחד שבו אתריום עולה על אינטרנט קומפיוטר הוא הביזור המיוחד שלו. ביזור הוא אחד הדברים החשובים לביטחון הפרויקט, וזה משהו שרוב משקיעי מטבעות דיגיטליים מעריכים מאוד. בעוד למטבע אתריום יש אלפי צמתים להפעלת הרשת המבוזרת שלה, למטבע ICP יש רק 48 מרכזי נתונים פרטיים בלבד. עם זאת, צוות המהנדסים שלה פועל להגדלת מספר הצמתים ברשת הקריפטו שלה, אשר מאפשר לבעלי עניין ומשקיעים להגיש בקשה להפוך לבסיס עיבוד נתונים עבור הרשת שלהם.

איך לקנות את מטבע הקריפטו אינטרנט קומפיוטר (ICP) במספר צעדים?

הערה חשובה: אנו לא יועצי השקעות ואנו לא ממליצים להשקיע ההשקעה כרוכה בסיכון רב. כל הנאמר כאן זו דעתנו האישית אין לראות זאת כהמלצה.

קשור: סקירה על מטבע הקריפטו BNB ואיך לקנות בקלות

אז אחרי שהבנו מזה מטבע הקריפטו אינטרנט קומפיוטר. נתחיל בתהליך קניית המטבע הדיגיטלי Internet Computer במספר פעולות פשוטות? בואו נתחיל, מטבע ICP הוא המטבע חדש יחסית לשאר המטבעות הגדולים בענף הקריפטו והוא קיים לרכישה בבינאנס ובעוד מספרים פלטפורמות בודדות של מסחר מבוזר.

לפני שתחיל בקניית המטבעות הדיגיטליים, אם לכם חשבון עדיין, הירשמו כדי לפתוח חשבון מסחר בבינאנס Binance. זהו הליך מהיר אשר דורש מכם קודם לכן לשלוח את תעודת הזהות שלכם כמו, ת'ז, מגורים, מיקוד, ותמונת סלפי שלכם, אך אל תדאגו זהו הליך קליל. בנוסף, יהיה עליכם גם להעלות מס חשבון כרטיס אשראי כדי שתוכלו לרכוש את צמדי מטבעות. לאחר סיום התהליך הפשוט, רכישת מטבע icp יארך רק רגעים בלבד. (ראה תמונה).

איך לקנות  אינטרנט קומפיוטר (ICP)
קניית מטבע אינטרנט קומפיוטר (ICP)

כדי לקנות מטבעות קריפטו במספר רגעים, קודם יש להוסיף כסף בחשבון לפלטפורמת בינאנס שפתחתם ומיד לאחר מכן, יהיה עליכם לקנות קודם מטבע bnb או usdt כדי להמיר למטבע אינטרנט קומפיוטר (ICP).

 לאחר שסיימתם את שלב העברת הכספים למעערכת המסחר וההשקעות של בינאנס, בחרו את צמד מטבעות המסחר הדיגיטלי של ICP אשר תואם את מטבעות הדיגיטלים שרכשתם קודם ואת הסכום המדויק שאתם רוצים להמיר למטבע אינטרנט קומפיוטר.

זהו יש לכם מטבע לינק (ICP) בהצלחה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא