כמה כסף שווה הזמר ומפיק הרגאטון ניקי ג'אם (הון עצמי)

לניקי ג'אם יש סיפור חיים לא רגיל, עם בעיות התמכרות ומשפחה מפורקת, כל זה לא מנע ממנו לגעת בתהילה ולהפוך לאחד הזמרים האהובים בעולם. כמה כסף שווה הזמר ומפיק הרגאטון ניקי ג'אם (הון עצמי):

זמר הרגאטון הלטיני ניקי ג'אם, ששמו האמיתי הוא ניקי ריברה קמינרו, הוא זמר ומלחין הז'אנרים למוזיקת הפופ לטינית ורגאטון. הוא נולד בבוסטון, מסצ'וסטס, ב- 17 במרץ 1981, לאם דומיניקנית ולאב פורטוריקני, אך לאחר הסתבכות של אביו עם החוק משפחתו עברה לגוא בפורטו ריקו כשהיה בן עשר בלבד. במקור שם הבמה שלו היה הכינוי "ניקי MC", אך הוא שינה אותו ל"ניקי ג'אם "לאחר המלצה של חברו הטוב.

הזמר הרגאטון הפופלרי ניקי ג'אם נמצא בתעשיית המוזיקה המקפיצה במשך זמן רב מאוד וזכה לתשומת לב גלובלית על שיתופי הפעולה שלו עם חברו לילדות כמו דדי יאנקי, והזמר הלטיני הפופולרי אנריקה איגלסיאס בין היתר. רוצים לדעת כמה הון עצמי שווה זמר הרגאטון ניקי ג'אם? בואו נמשיך לקרוא.

קשור: כמה כסף שווה הראפר המפיק והיזם קניה ווסט

איך ניקי ג'אם עשה כל כך הרבה כסף?

ניקי ג'אם עובד כדי לפרנס את משפחתו מאז שהיה בגיל אחד עשרה. הוא התחיל לעבוד בחנות מכולת, שם העביר את הזמן על ידי הלחנת מוזיקת ראפ תוך כדי שהוא אורז מוצרים ללקוחות, מה שהרשים לקוח מסוים שהזמין אותו להקליט בחברת אינדי מקומית. לאחר מכן הוא חתם על חוזה הקלטות והחל את קריירת מוזיקת הרגאטון שלו.

בשנת 1994, רק כשהיה בן ארבע עשרה בלבד, הקליט והוציא את אלבום הבכורה שלו Dstinto A Los Demás. האלבום אמנם לא הפך ללהיט בין לילה ולא הצליח לו מבחינה מסחרית בעולם המוזיקה, אך הוא זכה להכרה בתעשיית המוזיקה ובהמשך גם שיתוף פעולה עם מפיקים מוכרים.

לאחר תקופה שהוא צבר מעט ניסיון בעולם המוזיקה הוא החליט לשתף פעולה עם חברו דדי יאנקי , ובמשך החליטו להקים צמד בשם לוס קנגריס. הצמד זכה להצלחה גדולה במדינתם עם אלבומם הראשון, Los Super Amigos, והמשיך להקליט אלבום נוסף בשם El Cartel II: Los Cangris. 

בהיותו כצמד מצליח, ניקי המשיך לעבוד על כמה אלבומי הסולו שלו והוציא את Haciendo Escante בשנת 2001, Salón de La Fama בשנת 2003, ו- Vida Escante בשנת 2004.

ההתמכרות וההצלחה של ניקי ג'אם

עם זאת, ניקי ג'אם נאבק באורח חייו הקשים והחל בשימוש בכדורי פרקוסט, מה שהוביל בסופו של דבר לצמד שהסתכסך ונפרד בשנת 2004. לאחר מכן, הוא נאבק להיכנס שוב לתעשיית המוזיקה ונכנס לדיכאון, חווה צרות משפטיות וחובות ונאלץ לעבוד במלונות למחייתו. כדי לגמור את החודש.

קשור: כמה כסף שווה הראפר והמפיק טראוויס סקוט

לאחר שסבל ממנת יתר קשה מאוד, ניקי ג'אם הפך את חייו. הוא הפסיק לסמים, נהיה בריא, התחיל להתמקד במוזיקה שלו, ואף חידש את החברות שלו עם דגי יאנקי לאחר שנתקל בו בשדה תעופה. עד מהרה הצמד חזר ביחד ויצא לסיבוב הופעות מצליח. בנוסף ניקי ג'אם שיתף פעולה גם עם הזמר הספרדי אנריקה איגלסיאס בשנת 2015, מה שזיכה אותו בגביע הגראמי הלטיני הראשון שלו.

תמונה אינסטגרם

ניקי ג'אם הוציא את האלבומים Fenix ​​ו- Intimo בשנת 2017 ו- 2019 כצמד, שניהם זכו להצלחה מסחרית ענקית בעולם הלטיני והרגאטון. במהלך הקריירה של ניקי הוא הוציא סך הכל שישה אלבומים, שלושה אלבומי אוסף, מיקסטייפ אחד, הוצאה מחודשת אחת ושלושים סינגלים כאמן פופולרי. לא רק זה, אלא שגם ניקי ג'אם שיחק במספר סרטים, אתם יכולחם לראות אותו מופיע בסרטים כמו 'XXX: Return of Xander Cage' (2017) ו- 'Bad Boys for Life' (2020) ולאחרונה סדרה על חייו בנטפליקס אל גנאדור.

ניקי ג'אם שווי הון עצמי

נכון לכתיבת מאמר זה, ניקי ג'אם הצליח לצבור שווי הון נקי של מעל 10 מיליון דולר בעזרת שיתופי הפעולה ואלבומיו, הסרטים וסיבובי ההופעות הגדולים הקליפים ביוטיוב ונכסי הנדל"ן שלו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא