סקירה על מטבע Safemoon ואיך לקנות בקלות

מטבע הקריפטו החדש והפופולרי בשם SafeMoon זינק רק לאחרונה מאז השקתו באפריל ב 910%.

רק לאחרונה המטבע הדיגיטלי רשם עלייה מפוארת של 910% במחיר המניות של טוקן הקריפטו הדיגיטלי בין התאריכים 16-20 באפריל, כאשר המשקיעים רציםמאל המטבע החדש בשוק הקריפטו המבוזר. הנה בקצרה מה שאנו יודעים על safe moon למה ואם שווה לכם להשקיע במטבע:

מה זה SafeMoon?

בשל כך שהמטבע הדיגיטלי חדש בשוק בענק הקריפטו העולמי, לא הרבהידוע על הטוקן SafeMoon האמריקאית.

אתר האינטרנט שלה החברה נושא את הכותרת המפוצצת 'בטוח לירח' – משפט שנאמר כביטוי שהועלה כפוסט לראשונה על ידי בעל הפרופיל בשם WallStreetBets ברשת החברתית Reddit בניסיון להקפיץ את מחירו של המטבע השנוי במחלוקת דוג'קוין.

ולמרות שיש למטבע שאיפות דיי גדולות, שווי השוק הנוכחי שלו נכון לכתיבת מדריך זה נמצא מתחת לרף הדולר של דולר אחד בלבד – אך מאז שהושק לאחרונה הטוקן חווה עלייה פשוט מטורפת במחיר שלו.

המייסדים של safe moon קיימו מפגשים באונלין 'שאל אותי מה שתרצה' כדי להרגיע את המשקיעים העתידיים והקיימים שלה מהלגיטימיות של החברה בגלל האופי הלא כל כך מאורגן לטענת המשקיעים של מטבעות הקריפטו שלהם.

קשור: סקירה על מטבע הקריפטו Eos ואיך לקנות בקלות

האם שווה להשקיע?

זאת אומרת, היעדר רגולציה זה אומר שעלויות העסקה שלהם מאוד נמוכות ביחס למטבעות דיגיטליים שונים בשוק – מה שהופך אותו לנכס אטרקטיבי או להשקעה עבור משקיעים אשר רוצים להעביר כסף דיגיטלי ברחבי הגלובוס.

בניגוד למטבעות דיגיטליים שונים בענף הקריפטו, SafeMoon טוענת כי היא תעניק תגמול למשקיעים שיחליטו לקנות את המטבעות שלהם ויחזיקו בהם במקום לסחור עימו בבורסות שונות אשר בגינם קיימים עמלות מסחר.

אלו שכן יחליטו לסחור, הם יקבלו עמלת מס' קנס של 10 אחוז על המוכרים ויחלק מחדש חמישה אחוזים ממס זה למשקיעים אחרים שכבר יש החזקה בבעלותם של המטבע הקריפטו החדש.

יש מומחים בענף המבוזר אשר אומרים שיש סיכון גבוה מכיוון שההצלחה של SafeMoon נשענת כל כולה או במידה רבה על יותר ויותר אנשים שקונים את המטבע כדי לשמור על מחיר וכדי להקפיץ אותו על ידי כמה שיותר רכישות.

בדף הפייסבוק של חברת הקריפטו SafeMoon נכתב כך: "זכור, להגיע לירח לוקח זמן וככל שאתה מחזיק זמן רב יותר אתה מרים את הטוקנים.".

קשור: איך לקנות את מטבע הקריפטו של המשחקים באינטרנט (WINK ׁ – (WIN

מה זה safemoon ואיך לקנות

איך לקנות את מטבע הקריפטו SafeMoon במספר צעדים:

הערה חשובה: אנו לא יועצי השקעות ואנו לא ממליצים להשקיע ההשקעה כרוכה בסיכון רב. כל הנאמר כאן זו דעתנו האישית אין לראות זאת כהמלצה.

איך לרכוש את הטוקן SafeMoon בכמה צעדים? מטבע הדיגיטלי SafeMoon נכון לעכשיו לא קיים לרכישה בכל פלטפורמות המסחר הגדולות בעולם המטבעות הדיגיטליים (קריפטו). קודם לכן עליכם לקנות מטבע BNB ואז לשלוח אותו לשלוח את כמות המטבעות לארנק  trust wallet.

אחת הדרכים המהירות והמועדפות על כולנו ואולי הנוחות ביותר עם העמלות הזולות לקניית מטבעות BNB היא דרך פלטפורמת המסחר וההשקעות בקריפטו בינאנס להרשמה ל Binance . 

לאחר שהמטבעות נכנסו אל האפליקציה של הארנק trust wallet, כעת עליכם להמיר את המטבעות smart chain כדי לעשות זאת לחצו על Dex בתחתית האתר וצרו המרה מ bnb ל smart chain.

לאחר ההמרה כנסו אל אתר pancakeswap התחברו אליו עם הארנק trust wallet וצרו החלפה בין מטבע bnb ל safemoon.

פלטפורמת Binance היא הבורסה הגדולה בעולם מבחינת שווי השוק והמסחר היומי שלה ביחס לבורסות השונות. ניתן להשקיע בקלות דרך פלטפורמת בינאנס באין ספור של צמדי מטבעות פופולרים בשוק הקריפטו.

ניתן גם לקנות ישירות את נמטבעות  trust wallet אך זה כרוך בעמלות גבוהות יותר.

הערה: בסרטון לא מראים איך קונים מבינאנס, אלה מראים איך קונים ישירות, שזה כרוך בעמלות ולא מעט זמן. כמו שהסברנו במדריך קודם עליכם לקנות בבינאנס ואז לשלוח אל ארנק האפליקציה של trust wallet והמטבעות יופיעו תוך מספר דקות.

סרטוון הדגמה:

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא