עתיד ענף מטבעות הדיגיטליים (קריפטו) ושלושת המומלצים של החודש

השקעה ומסחר במטבעות וירטואלים היא כמו רכבת הרים, אך עם זאת ענף הקריפטו לא מפסיק לייצר מיליונרים חדשים מדי שנה. עתיד ענף מטבעות הדיגיטליים (קריפטו) ושלושת המומלצים של החודש:

ענף מטבעות הקריפטו נותר תנודתי מאוד ולא מתאים "לבעלי לב חלש". עם זאת, העתיד נראה די בעליות וישנם טוקנים אשר עלו השנה באלפי אחוזים, בשונה משוק ההון שאנו מכירים הקריפטו היא רכבת הרים עם ירידות ועליות חדות מאוד אך הרווחים עצומים. 

הערה חשובה: איננו יועצי השקעות ואנו לא ממליצים לכם, אין לראות המאמר זה המלצה זוהי דעתנו האישית בלבד!

עד כה ענף המטבעות הוירטואליים עבר מחזורים שנסבו סביב תקופות שוריות ודוביות (עליות וירידות). כאשר הגיעו התקופות השוריות, מחירי הטוקנים היו מרקיעי שחקים והגיעו לשיאים חדשים שלא נראו כמותם. כאשר תקופות דוביות מגיעות כל השוק אדום, והמטבעות מתרסקות לריצפה וגורמות לרבים לומר כי עולם הקריפטו היא בועה שתתפוצץ בקרוב.

קשור : מדריך: איך לקנות מטבע קרדנו (ADA) במספר צעדים

עם זאת, זה היה כאשר ענף מטבעות הקריפטו היו בידי המשקיעים הקמעונאיים בלבד. לאחרונה, משקיעים מוסדיים התחילו להיכס אל התחום (ראה מאמר בנושא – 5 חברות הענק שהחליטו להשקיע במטבע הדיגיטלי ביטקוין, ההשקעות של המוסדיים כרגע בעיקר עם ביטקוין ו אתריום.

אם כי רבים מהחברות הגדולות בודקות הזדמנויות השקעה במטבעות אלטקוין עכשיו, כמו גם. השקעות בהיקפים כאלה עשויים להספיק כדי לאזן את התונדתיות הבלתי נסבלת של הענף ובעיקר את החלק הדובי ביותר במחזור, מכיוון שהניסה של החברות והמוסדיים מביאה את הביקוש הגדול וככל שמוסדות ולקוחותיהם ילכו אחר ענף הקריפטו, כך מחירו יעלה.

עתיד ענף מטבעות הדיגיטליים (קריפטו) ושלושת המומלצים של החודש
תמונה – Worldspectrum pexels

גם לוירוס הקורונה היה תפקיד גדול בהכנות לקראת הזינוק הנוכחי בשוק, מכיוון שהוירוס שאיפשר לאוהבי ענף הקריפטו להבין כמה כסף הם יכולים לעשות בתקופות של משבר גדול, כשכל העולם חוזר לנורמליות. אין זה אומר שתקופות דוביות לעולם לא יגיעו אלינו שוב – רק שהן עשויות להיות מאוזנות וקצרות יותר ככל שתעשיית הקריפטו תמשיך לגדול ולהיכנס למשקיעים מהצד השני לתודעה.

עם זאת, בעוד ששוק מטבעות הקריפטו הוא אחד מתחומי ההשקעה החמים והפופולריים ביותר השנה, עם זאת, יש לציין כי הענף כרוך ברמות סיכון גבוהות עקב התנודתיות הגדולה שלו. אנו מציעים למשקיעים וסוחרים בתחום לנקוט בזהירות ולעשות את שיעורי בית קודם לפני שהם משקיעים במטבע כלשהו.

3 מטבעות וירטואלים (חדשים) מומלצים:

אם אינך מכירים את התחום ומוכנים להתחייב על השקעות ארוכות טווח אך ברצונך לנסות להרוויח מהתנודתיות, תוכל לעשות זאת על ידי סחר במטבעות קריפטו בפלטפורמת המסחר הגדולה בעולם בינאנס להרשמה.

מסחר בפלטפורמת בינאנס מציעה הזדמנות לנצל את תנודות המחירים השוריות וגם הדוביות וגם להשקיע במטבעות ותיקים כמו ביטקוין, xrp, אתריום, ועוד מאות טוקנים חדשים ומומלצים כמו, wink, btt ,troy ראו מדריכים בנושא איך לקנות את מטבע הקריפטו של המשחקים באינטרנט (WINK ׁ – (WIN . אתם יכולם להחזיק בפוזיציות ארוכות טווח, לשער כאשר המחיר יעלה, או בפוזיציה שורט, לשער כאשר הוא יירד.

רק בשלושת החודשים האחרונים המטבעות הוירטואלים עלו: הטוקן Btt עלה יותר מ – 1966 אחוזים ומדורג במרקט קאפ נכון לכתיבת מאמר זה מקום 29. בנוסף לכך, גם המטבע wink הנקרא גם בשם win עלה ביותר מ – 1415 אחוזים ומדורג במרקט קאפ מקום 132. והשלישי ברשימה שלנו הוא מטבע הקריפטו Troy עלה ביותר מ – 601 אחוזים המדורג במקום 250.

קשור : כוכב חדש בקריפטו? חיזוי מחיר של המטבע (BitTorrent ׁׁ(BTT ביטורנט

הערה חשובה: איננו יועצי השקעות ואנו לא ממליצים לכם, אין לראות המאמר זה המלצה זוהי דעתנו האישית בלבד!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא