סקירה קצרה על מטבע יוניסוואפ uniswap (uni) ואיך לקנות בקלות

המטבע הפופולרי יוניסוואפ בין רשימת המטבעות הקריפטו הזולים המבטיחים ביותר בשוק הטוקן. סקירה קצרה על מטבע יוניסוואפ uniswap (uni) ואיך לקנות בקלות:

ברשימת המטבעות הדיגיטליים הזולים בעולם הקריפטו והיותר מבטיחים, יש את הטוקן הפופולרי יוניסוואפ Uniswap. UNI הוא מטבע מקומי של הבורסה המבוזרת אחת הגדולות בעולם, הנקראת גם בשם הלא כל כך מפתיע Uniswap.

הבורסה התפתחה כחלק מהענף המבוזר ה- DeFi אשר הולכת וגדלה בקצב ענקי והמטבע הדיגיטלי הזה נוסד מאמצע ספטמבר בשנת 2020. עם זאת, זה לא מנע מהמטבע הזה להפוך לטוקן ההחלפה הראשון והיחיד של מערכת DeFi שנכנס לרשימת 10 המטבעות המובילים בזמן כל כך קצר בשוק. .

קשור: איך לקנות את מטבע הקריפטו של המשחקים באינטרנט (WINK ׁ – (WIN

בעוד שהיא נסחרת דיי גבוהה מספר חודשים ביחס למטבעות הזולים לאחר ההשקה, בסביבות 4.45 דולר, המטבע UNI החל לעלות בערכו בשנת -2021 והיא הגיעה לשיא כל הזמנים של 35.34 דולר בסביבות תחילת מרץ.

קניית מטבע uni

הפוטנציאל של הקריפטו יוניסוואפ Uniswap

יש אומרים שהמטבע הזה עדיין במחיר נמוך. בהתחשב בפוטנציאל שקיים בו, בעיקר מאז Uniswap הםכה לאחרונה לבורסת המסחר וההשקעה המבוזרת הראשונה שתמכה במסחר במינוף, או במסחר שוליים, עם שילוב פרויקטים נוספים כמו יונימקס.

מכיוון שענף ה – DEXes ו- DeFi עצמם רק הולכים וגדלים ככל שעובר הזמן, ל- UNI יוניסוואפ יש פוטנציאל מצוין לזנק עוד יותר בערך שלו. אחרי הכל, אם מטבע bnb a של פלטפורמת המסחר בינאנס – המטבע המקורי שנוסד על ידי הבורסה הגדולה והרווחית ביותר בעולם – יכול להגיע בין 50 דולר ל – 570 דולר בתוך מספר שבועות, הקריפטו המקורי של בורסת יוניסוואפ המבוזרת ואחת הגדולות בעולם בעצמה יכול להציג את אותה התקדמות. 

קשור: מדריך: איך לקנות מטבע קרדנו (ADA) במספר צעדים

לאחרונה הוענק, לפלטפורמת המבחר בקריפטו בינאנס מערכת אקולוגית ענקית שפיתחה במשך מספר שנים, אך פלטפורמת יוניסוואפ עדיין בתחילת דרכה והיא רק החלה את התפתחותה והצמיחה שלה.

הערה חשובה: איננו יועצי מסחר ואנו לא ממליצים לסחור במטבעות קריפטו דיגיטליים אין לראות במדריך הזה המלצה, כל הנאמר כאן זו דעתנו האישית בלבד.

איך לקנות מטבע יוניסוואפ – Uniswap

על מנת לקנות את המטבע הדיגיטלי uni קודם עליכם להירשם (אם עדיין לא עשיתם זאת) לבורסת המסחר בינאנס הרשמה binance. לאחר ההרשמה לחצו בחלק העליון קניית מטבעות מבוזרים.

סקירה קצרה על מטבע יוניסוואפ uniswap (uni) ואיך לקנות בקלות
קניית מטבע uni

לפני הרכישה (במידה ואתם חדשים) תתבקשו להזין פרטים אישיים כמו: תז, תמונה, כתובת מגורים ומיקוד ולבסוף כרטיס אשראי. על מנת לקנות מטבע uni עליכם קודם לרכוש מטבע usdt ולעשות החלפה למטבע הקריפטו יוניסוואפ.

לאחר הרכישה של מטבע usdt כנסו אל market שווקים ולאחר מכן חפשו את המטבע בשם המקוצר שלו uni לחצו עליו ובחרו את הכמות לרכישה (החלפה).

זהו יש לכם מטבעות Uniswap.

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top