11 טיפים לאבטחת המידע שלכם ברשתות החברתיות

אתם משתפים את התמונות והסרטונים של עצמכם ושל בני המשפחה שלכם? מתכתבים עם חברים ובני הזוג על נושאים אישיים? משתפים מידע עסקי עם השותף? משתמשים במספר רשתות חברתיות? אתם צריכים לדעת איך לשמור על המידע האישי שלכם.11 טיפים לאבטחת המידע שלכם ברשתות החברתיות:

כאשר אנו כל הזמן מבלים ברשתות החברתיות, אנו נוהגים יותר ויותר לשתף ולחלוק את החיים האישיים שלנו עם החברים וקהל העוקבים שלנו. לא פעם אנו שומעים אל פרופילים יקרי ערך נפרצים ובמקרה הרע גם נמכרים ברשת האינטרנט למרבה במחיר.

קשור: כיצד לנצל את המדיות החברתיות לטובת העסק שלך

רק לאחרונה פורסם, שחשבונות טוויטר עם מיליוני עוקבים של דמויות מפורסמות ופוליטיקאים, מיליונרים ומותגי ענק נפרצו כחלק מניסיון ליצור הונאה אצל עוקביהם, על מנת שיעבירו סכומי ביטקוין גדולים לחשבון הפורצים. בין החשבונות שנגנבו היו אלו של המיליארדר ובעלי מיקרוסופט ביל גייטס, ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, הנשיא לשעבר ברק אובמה, אנשי העסקים נוספים כמו: האיש העשיר בעולם ג'ף בזוס ואיש החלל אילון מאסק, הראפר קנייה וסט וחברות הענק אפל ואוּבר.

כל כך הרבה אנשים בארץ ובעולם משתמשים ברשתות החברתיות כיום, אפליקציות כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין מהווים יעדים מושלמים להונאות ברשת.

תמונה – Dan Nelson unsplash

להלן אחד עשר הטיפים הטובים ביותר לשמור על המידע שלכם בטוח ברשתות החברתיות:

  • השתמשו בסיסמה חזקה. שנו לסיסמה ארוכה יותר עם אותיות קטנות וגדולות וסמל, כך הפרופיל שלכם הרבה יותר בטוח.
  • צרו סיסמה שונה לכל אחד מחשבונות ברשתות החברתיות שלכם.
  • הוסיפו אבטחת שאלות ותשובות במדיה. האפשרות הזו זמינה כמעט בכל רשת חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם.
  • במידה ויש לכם גם אפליקציה של המדיה החברתית במכשיר הנייד שלכם, חשוב להקפיד להגן על הסיסמה ולהוסיף אפליקציית הגנה חיצונית במכשיר שלכם.
  • היו בררנים עם בקשות חברים חדשים ברשת. במידה ואינכם מכירים את "המבקש חברות", אל תאשרו את בקשת החברות. יש מצב שזה חשבון מזויף או ספאם.
  • חישבו פעמיים לפני ולחצו על לינקים בזהירות. חשבונות ברשתות החברתיות נפרצים באופן קבוע. חפשו אחר שפה או תוכן שלא נשמע כמו משהו שחבר שלכם יפרסם.
  • היזהרו בתוכן שאתם משתפים בפיד. אל תחשפו מידע אישי ומידע שיכול לבוא נגדכם כמו: תמונות, סרטונים עם זכויות יוצרים, בנוסף: כתובת דירה, מידע פיננסי, מספר טלפון אישי. ככל שתפרסמו יותר מידע כך קל יותר לפרוץ ולגנוב לכם את הזהות.
  • הכירו את מדיניות הפרטיות של ערוצי הרשתות החברתיות בהם אתם משתמשים והתאימו אישית את הגדרות הפרטיות שלכם על מנת לקבוע מי חשוף למידע שלכם.
  • הגנו על המחשב האישי שלכם על ידי התקנת תוכנת אנטי-וירוס על מנת להגן על תוכנות וכניסה בלתי מורשת למחשב. בדקו גם שהדפדפן שלכם, מערכת ההפעלה והתוכנות שלכם מעודכנים.
  • חשוב להתנתק מהרשת החברתית לפני שסוגרים את המחשב.
  • אל תתחברו לרשתות החברתיות, לאתרים, בלוגים, לבנק ולפייפאל שלכם דרך מקום העבודה שלכם, המידע והסיסמאות שלכם נשמרים אחרי כל גלישה וכניסה עם פרטים אישיים.

יש לכם טיפים לאבטחת המידע ברשתות החברתיות? שתפו אותנו כאן בתגובות נמשח לשמוע מכם.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא