מדריך פרקטי לקידום הבלוג שלכם באינסטגרם

יש לכם בלוג או אתר ועדיין לא יודעים איך לקדם אותו באינטסגרם? קבלו מספר טיפים שיעיפו לכם את הנכס הדיגיטלי. מדריך פרקטי לקידום הבלוג שלכם באינסטגרם:

חשבתם שפלטפורמת הרשת החברתית אינסטגרם היא אתר מדיה שבו אנשים משתפים תמונות סלפי וסרטונים של עצמם מטיילים בעולם? כן, אנשים עושים זאת, אך אפשר לעשות הרבה יותר בפלטפורמת אינסטגרם וקידום הבלוג שלכם היא דרך מצוינת לקבל תנועה איכותית. אינסטגרם היא פלטפורמה חזותית הכי פופולרית העולם וזאת בדיוק הדרך להזרים תנועה גדולה ואיכותית לבלוג שלכם.

לאינסטגרם יש כמעט מיליארד משתמשים פעילים כל חודש ומעל 500 מיליון משתמשים כל יום, לפלטפורמה הזאת יש פוטנציאל אדיר לחשיפת מאמרי הבלוג שלכם בפני קהל מגוון יותר אשר זקוק בדיוק לערך שאתם מפרסם בבלוג שלכם. שיתוף המאמרים של הבלוג שלכם ברשת החברתית אינסטגרם בהתדמה יכול לחלוטין להעניק לכם כמות של קוראים לבלוג שלכם כדי להכניס אנשים נוספים לתוכן שלכם. אתם כבלוגרים יכול גם ליצור שיתופי פעולה באינסטגרם כדי להפוך את פרופיל IG שלכם לפופולרי ולהיחשף לקהל גדול במהירות ולייצר תנועה גדולה יותר לבלוג שלכם.

במדריך הזה תמצאו מספר דרכים מעולות לקדם את הבלוג שלכם דרך הרשת החברתית אינסטגרם על מנת ליצור יותר תשומת לב של קוראים קבועים לנכס הדיגיטלי שלכם.

מדריך פרקטי לקידום הבלוג שלכם באינסטגרם
תמונה – Gabrielle Henderson unsplash

קשור: מדריך פשוט ומהיר: איך עושים igtv באינסטגרם

כתבו תוכן עם ערך

בבלוג שלכם ניתן לפרסם כמעט כל דבר שתרצו . אך זו הטעות ענקית ביותר שתעשו בעת כתיבה ופרסום של התוכן שלכם. זה תמיד טוב לשמור על התוכן שלכם איכותי ורלוונטי לנישת הבלוג שלכם על מנת לוודא שאתם מעניקים תוכן ברמה גבוה ואינפורמטיבי עבור המבקרים שלכם. לצורך העניין, אם תסתכלו על אחד מהמשפיעני האינסטגרם המובילים בתחום – IG בפלטפורמה, תבינו שזאת דרך מצוינת לקדם כל דבר ברשתת החברתית , הרעיון הוא, להזרים כל הזמן תוכן חדש עם ערך , תמונות וסרטונים שאחרים משתפים ובעקביות.

אם יש בבעלותכם בלוג נישתי, הישארו נאמנים לנישה שבניתם וקדמו תוכן שימושי ואינפורמטיבי על מנת למגנט אליו הרבה יותר מבקרים אשר יהפכו לקוראים עוקבים. הוסיפו אנשים בעלי תחומי עניין דומים לחשבון האינסטגרם שלכם והתמידו לשתף אותם בערך מהבלוג שלכם כדי שבסופו של דבר הם יהפכו לחלק מהמבקרים הקבועים. אתם יכולים לשתף תמונות מעניינות של מאמרים פופולריים בבלוג או התחילו לעצב תמונות ייחודיות וממגנטות כדי לקשר את הקהל שלכם ולעודד אותם לקרוא ממאמרי הבלוג שלכם.

קשור: מדריך: איך לעשות היילייט בסטורי של אינסטגרם – (עיצוב highlights)

פרגנו בחזרה

דרך מצוינת לגרום לחשבון הפרופיל שלכם ב – IG של אינסטגרם לגדול ולקדם את הבלוג שלכם היא לפרגן בחזרה לקהל העוקבים שלכם, שתפו ערך של בלוגרים אחרים בפרופיל שלהם. מעורבות עם קהל העוקבים שלכם בעקביות עוזרת לכם לקבל יותר לייקים באינסטגרם בפוסטים שלכם. 

מצאו אנשים באינסטגרם שיש להם נכס דיגיטלי אשר דומה לנישה שלכם והתחילו לעקוב אחריהם. תתפלאו שרובם יעקבו אחריכם בחזרה ויראו את הפוסטים שלכם על מנת ללמוד גם משהו חדש מכם או את החדשות האחרונות בתחום. בכל פעם שאתם נחשפים לפוסטים בנושא הנישה של הבלוג שלכם, צרו איתם קשר ונסו לשתף פעולה עם בלוגרים או משתמשים מובילים בתחום ה – IG של אינטסגרם. 

הוסיפו האשטגים ממותגים

בעולם הדיגיטלי של הרשתות החברתיות, עסקים קטנים כמו גם גדולים יוצרים האשטאג ייחודי משלהם בפרופילי הרשת חברתית כדי לעודד עוקבים לשתף ולקדם את הפוסטים שלהם. נשמע כך, אך זה וזה לא מדע טילים. אתם יכולים לעשות את אותו הדבר בדיוק גם עבור הבלוג שלכם דרך האינסטגרם. צרו האשטאג ממותג משלכם או שלבו מספר ההאשטגים הרלוונטיים לנישה שלכם כדי לחשוף את תוכן הבלוג שלכם בפני קהל גדול יותר ורלוונטי.

כאשר אתם מכניסים האשטגים בתוך הפוסטים שלכם באינסטגרם, זה יחשוף את הפוסטים שלכם בפני קהל רחב בקלות על בפני האנשים אשר עוקבים אחר האשטאגס הללו כדי למצוא משהו שימושי במנוע החיפוש של אינסטגרם. כתוצאה מכך, אתם יכולים לקבל יותר קוראים נאמנים לבלוג שלכם ויותר קהל עוקבים חדש כדי שפרופיל ה- IG שלכם יבלוט באינסטגרם.

קשור: 5 צעדים: איך פותחים בלוג באינסטגרם ומתחילים להרוויח כסף

התמדה

זה יכול להיות נחמד בשבילכם בהתחלה, מכיוון שזה דבר מרענן וחדש. אבל קידום התוכן שלכם בפרופיל IG יהפוך להיות מעט מטלה לאחר שהדבר החדש הזה מתפוגג. בסופו של עניין אנשים יורדים מנושא הקידום ומתחילים לפרסם מדי פעם. זה הדבר בדיוק אשר יכול להפיל את כל ההשקעה שעשיתם קודם לכן.

וזאת הסיבה שאתם צריכים לשמור על עקביות בשיתוף הפוסטים של הבלוג באינסטגרם כדי להגדיל יותר את התנועה לבלוג שלכ. אתם יכולים להפסיד עוקבים אם לא תקדמו באופן עקבי ובהתמדה.

לפני שתתחיל לקדם את הבלוג שלכם באינסטגרם , צרו לעצמכם לוח שנה של קידום התוכן שלכם או היצמדו לאסטרטגייה של הפרסום תוכן שלכם כדי להמשיך ולקדם על בסיס קבוע.

יש לכם רעיונות לקידום הבלוג דרך פלטפורמת אינטסגרם? נשמח לשמוע מכם, שתפו אותנו כאן בתגובות. בהצלחה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא