איך לעשות קידום ממומן בפלטפורמת טיקטוק – TIKTOK

האם אתם או העסק שלכם משתמש בפלטפורמת – טיקטוק? חושבים לעשות קידום באפליקציית טיקטוק? במדריך זה תלמדו איך ליצור בקלות מודעות טיקטוק לקידום המוצרים והשירותים שלכם.

האם מודעות טיקטוק בתשלום מתאים למותג שלכם:

לפלטפורמת טיקטוק יותר מ -500 מיליון משתמשים פעילים בכל העולם, טיקטוק מעניקה הזדמנות גדולה לבעלי עסקים. לאחרונה טיקטוק עקפה את הרשתות החברתיות טוויטר וסנאפצ'אט בגודלם, נוסף לכך, היא קרקע פוריהעם פחות מודעות מול המתחרות הגדולות בשוק. 

האפליקציית הסרטונים – נותנת למשתמשים לערוך ולשתף סרטוני וידאו של 15 שניות כולל פילטרים, אפקטים וקטעי מוזיקה מגניבים – טיקטוק הפכה לפופולרית בעולם השיווק יחד עם הוויראליות הממכרת שלה.

קשור: 3 דרכים – איך להעלות עוקבים בטיקטוק דרך ערוץ היוטיוב שלכם

יחד עם אפשרויות מיקוד מתקדמות ותכונות פשוטות ליצירת מודעות בתשלום, פלטפורמת הפרסום של טיקטוק שונה מאוד מהרשתות החברתיות שאנו רגילים לראות. כאשר מבינים איך ליצור מודעות ביעילות, זה יכול לעזור לכם כבעלי עסק לנצל את אחת מהרשתות החברתיות הרווחיות ביותר.

עם זאת, לא כל עסק מתאים להיצע הייחודי של טיקטוק. לפני שתבזבזו את הזמן ואת המאמץ שלכם בקידום בטיקטוק, ישנם מספר שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני כדי להבין אם פלטפורמת הפרסום שלהם מתאימה למותג שלכם.

באיזה מדינה אתם מפרסמים?

אם הקהל הצעיר הוא קהל היעד שלכם, מודעות ממומנות בטיקטוק יכולות להיות השקעה מצוינת עבורכם. לפלטפורמת טיקטוק יש מעל 66% מהמשתמשים מתחת לגיל 30 (41% בגילאי 16–24), זו לא האפליקציה הכי טובה עבור עסקים שקהל היעד שלהם הוא מבוגר יותר.

תקציב לקידום ממומן בטיקטוק?

בעוד שמותגים בינלאומיים כמו נעלי נייק ודיסני רצו מהר לפרסם בתשלום באפליקציית – טיקטוק על כדי להגדיל את החשיפה, פרסום ממומן בטיקטוק יכול להיות פחות משתלם עבור עסקים עם תקציב נמוך.

מכיוון שמודעות פרסום באפליקציה הן יחסית חדשות מול הענקיות אינסטגרם, טוויטר וכ'ו, טיקטוק גובים עלויות פרימיום אשר מתחילות במחיר ממוצע של 10 דולר פר אלף הופעות ויכולות להגיע לסכומים של 100 אלף שקלים לקמפיינים הרבה יותר גדולים. 

יתר על כן, קמפיין פרסום בפלטפורמת טיקטוק דורשים מכם השקעה ראשונית של 100 דולר נכון לכתיבת מאמר זה, כך שיכול להיות שהם יתאימו מצוין לעסק שלכם.

אם החלטתם שמודעות קידום ממומן בטיקטוק הן השקעה מעולה למותג שלכם, כך יוצרים מודעה בתשלום.

קשור: מדריך: איך לעשות שידור חי (לייב) בטיקטוק – live tiktok

הרשמה למודעות בתשלום של טיקטוק אדס:

ליצירת מודעת פרסום ממומן, כנסו קודם הירשמו דרך דף הבית של מודעות טיקטוק אדס  לאחר מכן, לחצו על הלחצן צור מודעה.

איך לעשות קידום ממומן בפלטפורמת טיקטוק - TIKTOK

איך עושים קידום ממומן בטיקטוק?

יצירת מודעה בטיקטוק

במרכז הדשבורד של ​​קמפיין מודעות טיקטוק, לחצו על הכרטיסייה קמפיין בראש הדף של הפלטפורמה ואז לחצו על הלחצן צור מודעה.

מודעות פרסום טיקטוק בתשלום
איך עושים קידום ממומן בטיקטוק

לאחר מכן בחרו מיקום קמפיין הפרסום שלכם שהוא היעד העיקרי של מודעת הפרסום בתשלום. נכון לזמן כתיבת מדריך זה, ניתן כרגע לבחור מבין שלושה אופציות: תנועה, המרות והורדת אפליקציה.

לאחר מכן התחילו להגדיר את התקציב שלכם ברמת קמפיין הפרסום, קודם בחרו באפשרות התקציב ליום או התקציב הכולל שאתם מעוניינים להוציא תחת הגדרות. 

הגדרת מיקום ומיקוד המודעה שלכם:

לאחר מכן התחילו ליצור קבוצת מודעות קמפיין עבור מסע הפרסום שלכם ובחרו את המיקום שאתם רוצים והמיקוד שלו.

אחת התכונות הכי שימושיות בלוח הפרסום של מודעות טיקטוק היא שהיא מעניקה לכם דרך לבחור בפלטפורמות ממוקדות בהן ניתן להציג את קמפיין הפרסום שלכם. הקידום הוא לא רק בפלטפורמת טיקטוק אלא גם באפליקציות הנוספות שלה כמו סרטוני ויגו (למדינת הודו בלבד), BuzzVideo, News Republic ונוספות בשוק המדיה.

ניתן לבחור מיקומים אוטומטיים, כאשר טיקטוק תקבע איפה המודעה שלכם תניב את הביצוע הטוב ביותר ותמקם אותה שם.

איך עושים קידום ממומן בטיקטוק
איך עושים קידום ממומן בטיקטוק

לאחר שהחלטתם על מיקומי המודעות שלכם, התחילו לעקוב אחר ההנחיות להוספת כל הפרטים הנכונים להפעלת המודעה הממומנת שלכם, כמו: כתובת האתר, תצוגה, תמונות וסרטוני קטגוריות. נכון לעכשיו, ניתן להוסיף עד 20 מילות מפתח לתיאור המודעה או האפליקציה שלכם, לאחר מכן הם ישמשו להתאמת חשיפת המוצר/שירות לקהל האווטר שלכם.

קשור: איך לעשות כסף מ-טיק טוק TikTok

חלק המיקוד מאפשר לכם להגדיר את קהל המטרה של המודעות שלכם. הגדירו פרמטרים למיקום, גיל, זכר/נקבה, שפות ותחומי עניין נוספים, נייד או נייח ועוד פרמטרים כדי למגנט את קהל היעד הנכון לפרסום שלכם.

אם יש לכם קבוצת קהל יעד ממוקדת של אנשים שאתם רוצים למקד אליהם את מודעת ה- טיקטוק, ניתן ליצור קהל יעד מותאם אישית על ידי הוספת המזהים של משתמשי טיקטוק קיימים. כל מה שצריך לעשות הוא להעלות את המזהה כקובץ CSV, TXT או ZIP.

שליטה בהוצאות התקציב:

עכשיו אתה מוכן לבחור תקציב, לוח זמנים ויעד למודעות TikTok שלך.

הגדירו תקציב ולוח זמנים

בשורת תקציב ותזמון מודעה, הכניסו את התקציב שלכם עבור קבוצת המודעות. אתם יכולים לבחור בתקציב יומי או בתקציב כולל.  בחרו גם את משך הזמן המתוזמן של מודעות הפרסום שלכם. הגדרת סכום יומי מאפשרת לכם לבחור מועדים ספציפיים ביום או בשבוע שבהם המודעה שלך תוצג לקהל היעד שלכם.

בחרו אפשרות זמן הצגת מודעה

לאחר מכן, הגדירו את את זמן הצגת המודעה לפי התקציב שלכם, הקובע את המהירות בה יושקע הכסף שלכם. אפשרות התשלום הסטנדרטית מחלקת את התקציב שלכם באופן שווה לאורך משך מסע הפרסום, ואילו האפשרות להאיץ מבזבזת את התקציב במהירות האפשרית בזמן הקצוב לכם.

בחר ביעד הייעול שלך

מטרת האופטימיזציה שלך משקפת את מדד המפתח שאתה מקווה להשיג בקמפיין שלך. אתה יכול לבחור לבצע אופטימיזציה לקבוצת המודעות שלך להמרה, לחיצה או הופעה, והצעת המחיר שלך תבצע אופטימיזציה על סמך היעד שתבחר.

אם תחליטו לבחור בהמרה כיעד הפרסום שלכם, המודעה שלכם תוצג בפני האנשים הנכונים ביותר לרכישה עבור המוצר או השירות שלכם. על מנת לעקוב אחר כל הפעולות המסמנות את ההמרה (לצורך העניין, הורדות אפליקציות או טופס לידים), צרו מסע המרה על ידי לחיצה על קמפיין ובחירת המרות.

מכאן, אתם תחליטו אם אתם רוצים להגדיר מעקב ההמרות להתקנות אפליקציה או לאלמנטים נוספים בדף הנחיתה שלכם באמצעות קוד פיקסל.

מחיר יעדי ההמרה מתבצע בשיטת הצעת המחיר לפי קליק CPC (אופטימיזציית מחיר לקליק), אשר מבטיחה שהמודעה בתשלום שלכם תוצג בפני המשתמשים הנכונים ביותר ליצור את מוערבות עם הפרסום שלך. עם מודעות לקליק CPC, אתם מתמודדים על עלות ההמרה שאתה מצפים לה, אך לאחר מכן תשלמו לפי מחיר לקליק (עלות לקליק). מודעות טיקטוק מתאימות באופן אוטומטי את הצעות המחיר על סמך הגדרות הצעת המחיר שלכם, ומקרבות את עלות הקמפיין שלכם למחיר היעד שבחרתם.

אם תבחר בכך לחצו כיעד על קבוצת המודעות שלכם, תחויב רק על בסיס עלות לקליק, כאשר המודעה שלכם תהיה אופטימלית ותניב לכם כמה שיותר קליקים.

לבסוף, אם תגדיר את החשיפות המודעה כיעד שלכם, המודעה שלכם תחויבו בתשלום רק על בסיס עלות לאלף הופעות, המציין את המחיר של אלף הופעות.

אופטימיזציה למודעה:

שימו לב כי מודעות הפרסום שלכם בטיקטוק מספקות מעט מאוד מקום כדי להסביר על המוצר שלכם. תיאורי המודעות נכון לעכשיו מוגבלים ל -80 תווים בלבד, לכן אם אתם מוכרים מוצר או שירות עם נתונים מורכבים הרבה יותר, שלבו מילים בקריאייטיב התצוגה שלכם באמצעות ערכת יצירת הסרטונים.

כמו ברוב הפורמטים של מודעות הפרסום ברשתות החברתיות, עדיף להתנסות במגוון אפשרויות מיקוד ואלמנטים שונים ויצירתיים לפני שמצמצמים את המודעה לשילובי האלמנטים הכי טובים שלכם.

סיכום

הודות למבחר גדול של כלי עיצוב ואוטומציה באפליקציה, קל להתקין אותה ולנהל מודעות קידום בטיקטוק. נכון לרגע, נראה שההיבט הכי קשה בפלטפורמה הפרסום הוא חוסר ההדרכה הקיימת ברשתות בגלל שהיא פלטפורמת יחסית חדשה בשוק הפרסום. אנו מקווים שהמדריך הזה עזר לכם להבין אין ליצור מודעות ממומנות בפלטפורמת טיקטוק. בהצלחה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא