מדריך: איך להוסיף מספר טלפון לתפריט בוורדפרס

הוספת מספר טלפון זהו דבר הכרחי מאוד, אם אתם עסק זאת חובה. בדרך כלל בעלי אתרים מוסיפים מספר טלפון בחזית כך שאנשים יכולים להקליק עליו על מנת ליצור הדרך פשוטה ביותר היא להשתמש בסרגל הניווט של וורדפרס שלכם וזה פשוט מאוד. איך להוסיף מספר טלפון לתפריט בוורדפרס:

טוב נסכים שמספר טלפון זה דבר חשוב מאוד בעיקר אם אתם עסק. בדרך כלל בעלי אתרים מכניסים את מספר טלפון במקום גלוי לעין כך שאנשים יכולים אליכם בקלות. הדרך הפשוטה ביותר היא להשתמש בסרגל הניווט של פלטפורמת וורדפרס שלכם. אז בואו נצלול למדריך איך להוסיף מספר טלפון לתפריט בוורדפרס:

קשור: איך לעשות קיצור כתובת אינטרנט (URL) לשיווק שותפים בוורדפרס

1.איפה להוסיף את מספר הטלפון שלכם

במרכז השליטה של מנהל המערכת בוורדפרס, מצא את  הקטע עיצוב , ואז בחרו באפשרות תפריטים .

לאחר מכן, ערוך תפריט בכרטיסייה, וכנסו אל תיבת בתיבה הוסף פריטי תפריט , לבחור תפריט שאתה רוצה לשים בתוך מספר הטלפון שלכם. שימו לב שהאתר שלכם יכול להכיל יותר מתפריט ניווט אחד, וכל אחד מהם יופיע לכם במקומות שונים. אז בחרן בתפריט הנכון לפי רצונכם.

לאחר מכן כנסו אל העמודה הוסף פריטי תפריט , בחרו  באפשרות קישורים מותאמים על מנת ליצור קישור אשר מציג מספר טלפון באתר הוורדפרס שלכם .

מדריך: איך להוסיף מספר טלפון לתפריט בוורדפרס
קישור מספר טלפון

זה התיבה כדי למלא את מספר הטלפון שלכם, ואז מספר הטלפון שלכם יבלוט ויהיה ניתן ללחוץ עליו כמו קישור מותאם אישית על גבי אתר האינטרנט.

2. כתיבת מספר הטלפון שלכם

לאחר מכן. בתיבה של קישורים מותאמים , בחרו את המלבן של (כתובת אינטרנט) – URL והחליפו את ה כתובת – http: //  ש- וורדפרס אשר מופיע שם באופן אוטומטי עם מספר הטלפון שלכם.

עליך להשתמש בפורמט זה: טלפון: 9725088768688+. הפורמט tel: +  עוזר למכשירים הניידים להבין שמדובר במספר טלפון לחיוג. המספר שניתן לחייג נמצא אחרי הפלוס (+) ללא פסיק, נקודה ואז רווח וכו '. חשוב לזכור , רק מספרים לאחר הפלוס.

בשדה קישור טקסט  נכתוב באתר את התווית של המספר שלך. כפי שראיתי באתרים מסוימים, הם עשויים לכתוב שם התקשר אלינו / התקשר אלינו . עם זאת, הכנסת מספר הטלפון שלכם בשדה טקסט הקישור היא בחירה מעולה יותר.

לדוגמה, אם המספר שלך הוא 788887888(050), עליכם לכתוב אותו בדיוק כמו שהו, במקטע קישור מספר – טקסט קישור . באופן זה, המספר שלך יוצג כמו שהוא נראה למבקרי האתר. לכן, אם הם לא יכולים להתקשר אליכם ישירות ממכשירי הנייד שלהם, הם עדיין יוכלו לחייג למספר הזה בקלות עם מכשירים נוספים.

קשור: 3 תוספים ליצירת דף נחיתה בוורדפרס – WordPress

כמו כן, גם עליכם להכניס את המיקוד או הקוד הלאומי שלכם לדוגמה בישראל – 972+ (אם אינך יודעים את אזור המיקוד שלכם, חפשו אותו ב- בגוגל).

עכשיו, לאחר שהצלחתם להוסיף את מספר הטלפון שלכם בוורדפרס הניתן ללחיצה באתר האינטרנט שלכם.

עם זאת, שים לב שאם מבקר משתמש בדפדפני שולחן עבודה, הוא לא יצליח להתקשר אליכם ישירות מהמחשב הנייד / המחשב האישי שלו. אבל הוא יכול לחייג מהמספר שמוצג באינטרנט מהטלפון הנייד שלו בלבד.

וכמובן, מבקרים המשתמשים במכשיר הנייד שלהם באינטרנט פשוט הם צריכים ללחוץ על המספרים המודגשים על המסך המכשיר כדי להתקשר אליכם ישירות מהאתר שלכם.

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top