כמה כסף שווה נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן

מהו השווי כספי נטו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן: ביידן הוא פוליטיקאי אמריקאי. ג'ו כיהן כסנאטור של מדינת דלאוור בין השנים 1973 ל 2009.  בנובמבר של 2020 הוא ניצח את דונלד טראמפ והפך לנשיא 46 של ארה"ב. כמה כסף שווה נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן:

כמה כסף שווה הנשיא ג'ו ביידן: ג'ו ביידן הוא סנאטור לשעבר ופוליטיקאי בעל שווי נטו מעורך של 9 מיליון דולר. ג'ו כיהן כסנאטור של מדינת דלאוור בין השנים 1973 ל 2009. לאחר כהונתו כסאנטור שימש גם כסגן נשיא של ארצות הברית בזמן כהונתו של הנשיא ברק אובמה בין השנים 2009 ל 2017.

בשנת 2020 הוא היה למועמד הדמוקרטי לבחירות לנשיאות ארצות הברית והחליט להתמודד נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. בסוף שנת 2020 הוא ניצח את דונלד טראמפ והפך לנשיא ה -46 של ארה"ב.

 לאחר כהונתו של ביידן כסגן נשיא אובמה, דיווח ההון העצמי של ג'ו ביידן היה כ 1.5 מיליון דולר בלבד . במשך שנים רבות לפני שהפך לסגן נשיא, הוא אמר לאחד מחברי הקונגרס שהוא הפוליטיקאי העני ביותר, עם שווי הוך מעורך של פחות מחצי מיליון דולר. 

קשור: כמה כסף שווה הבן של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ג'וניור

בשנים לאחר שעזב את תפקידו הקודם בבית הלבן הוא הרוויח סכומים משמעותיים בעיקר הרצאות ותמלוגים על מכירת ספריו, ובשנת 2017 עם הגיע להכנסות של 11 מיליון דולר. בין השנים 2016-2019 בלבד ג'ו ביידן ייצר הכנסות של מתחת ל -17 מיליון דולר.

כמה כסף שווה נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן
תמונה מתוך – אינסטגרם

חיים אישיים:

ג'ו ביידן הבן נולד ב -20 בנובמבר בשנת 1942 בסקרנטון, פנסילבניה שבארצות הברית. ג'ו גדל עם שלושה אחים במשפחה נוצרית קתולית, כשהיה צעיר משפחתו חיה בעוני. במהלך שנות ה -50 הקשות אביו היה מובטל ולא הצליח למצוא עבודה באזור סקרנטון. בסופו של דבר המשפחה עברה להתגורר בדלאוור, שם אביו של ג'ו הפך לסוכן מכוניות יד שניה. ג'ו החל ללמוד במכללה למשפטים באוניברסיטת סירקיוז, שם קיבל תואר במשפטים בשנת 1968 כעורך דין.

קשור: כמה כסף שווה המיליארדר מייסד אמזון ג'ף בזוס

הקריירה של ביידן:

לאחר סיום לימודיו, ביידן היה שכיר כעורכי דין לפני שפעל כפוליטיקאי זמן מה לאחר מכן הקים משרד עורכי דין. ביידן הוא נכנס לראשונה לפוליטיקה בשנת 1969 כאשר התמודד על מקום במועצת מחוז ניו קאסל, הוא ניצח בבחירות ושאף להגיע אל הסנאט האמריקני.

לבסוף ג'ו ניצח בבחירות לסנאט ב 1972 בדלאוור. בגיל שלושים בלבד הוא היה אחד הסנאטורים הצעירים ביותר בתולדות ארה"ב. לאחר כהונה ארוכה כסאנטור ,  ב -1987 ביידן התמודד על המועמדות למפלגה הדמוקרטית, אך לבסוף נקלע להסתבכות כשהוא הואשם בנאום פלגיאט בסופו של דבר בידן פרש מהמירוץ.

ההכנסות של ביידן:

לאחר שעזב את תפקיד סגן נשיא ארצות הברית בבית הלבן, ג'ו הכניס לכיסו לפחות 15 מיליון דולר מהרצאות וממכירות ספריו. ביידן הפך לאחד המרצים המבוקשים ביותר, יש תקופות בהם ג'ון מרוויח מאות אלפי דולרים עבור הרצאה אחת. לצורך העניין, הוא הרוויח מעל 190,000 דולר בשנת 2018 עבור הרצאה אחת באוניברסיטת בניו ג'רזי. 

קשור: כמה כסף שווה היזם והמשקיע היהודי לארי אליסון

הנדל"ן של ג'ון ביידן:

לג'ו יש בית אחד בשכונת גרינוויל בווילמינגטון שבמדינת דלאוור. הדירה של ג'ו ואישתו משקיף על אגם מלכותי שנבנה במקור על ידי בני אצולה ממשפחת דו פונט. ג'ו ואישתו ג'יל רכשו את ביתם אי שם בשנת 1997 תמורת 350,000 דולר בלבד. בתים דומים לשל ביידן באזור נמכרו לאחרונה תמורת סכום של קצת יותר משני מיליון דולר. 

בשנת 2017 ג'ו ואישתו שילמו סכום של 2.74 מיליון דולר עבור בית נופש עם שישה חדרי שינה ברחובוט ביץ גם כן במדינת דלאוור. בין השנים 2018-2019, בני הזוג שכרו אחוזה ענקית של 4 מיליון דולר במקלין, וירג'יניה, ושילמו שכירות של 20,000 דולר כל חודש.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא