מדריך: איך להרוויח ביטקוין חינם דרך דפדפן CryptoTab (כריית קריפטו)

אחרי העלייה בערך הביטקוין בשנים האחרונות, כולם רוצים להשקיע במטבע הזה, אבל השאלה היא האם ניתן לכרות ביטקוין בעצמנו? התשובה היא כן וזה בחינם לגמרי. מדריך: איך להרוויח ביטקוין דרך דפדפן CryptoTab:

ישנן מספר דרכים לענות על השאלה הזאת "איך להרוויח ביטקוין" וללא השקעה כספית. הדבר היפה כאן שיש מספר דרכים לייצר הכנסה פסיבית דרך העולם המופלא של מטבעות הקריפטו. במאמר זה אדריך אתכם כיצד להרוויח ביטקוין בצורה פסיבית וללא השקעה באמצעות CryptoTab קריפטו טאב. עם זאת, שימו לב שניתן גם לקנות ביטקוין באמצעות בורסת בינאנס (Binance). 

איך לכרות מטבעות ביטקויין בחינם:

כפי שאולי שמעתם כבר, מטבע הקריפטו ביטקוין נוצר באמצעות תהליך שנקרא בשם "כרייה". תהליך הכרייה הזה הוא בעצם קוד של מחשב אשר יוצר חישובים (כמו פתרון בעיות מתמטיות) התהליך המוזר הזה בעצם יוצר לנו מטבעות קריפטו – המערכת מתגמלת את הכורה בביטקוין.

היופי בסיפור הזה הוא שאתם לא צריכים לעשות כלום מלבד הגדרת הדפדפן במחשב שלכם ופשוט לגלוש דרך הדפדפן הזה. כך תוכלו להכין בקלות מטבעות. תהליך מהסוג הזה מאפשר ליצור ליצור הכנסה פסיבית באמצעות כריית מטבעות מהבית. הורידו את הדפדפן בחינם.

איך להרוויח ביטקוין דרך דפדפן CryptoTab:

יש בעצם שתי דרכים עיקריות להרוויח ביטקוין באמצעות דפדפן CryptoTab קריפטו טאב, האחת היא פשוט להשתמש בדפדפן כמו שאמרנו קודם, ואילו השני להרוויח כפליים ואולי יותר דרך שיווק שותפים בשילוב עם מערכת התגמולים של CryptoTab.

קשור: 5 החלופות הכי טובות למטבע הביטקוין (מטבעות קריפטו) – Bitcoin

דפדפן CryptoTab הוא פתרון מדהים לכריית המטבע המבוקש בשוק ללא השקעה.ניתן להשתמש בדפדפן הזה – כדפדפן (כמו Chrome, FireFox, Safari וכו 'שכולם מכירים).

למרות, במקום למשמש אתכם רק כדפדפן קל ומהיר לעבודה, Cryptotab משלב בפנים באופן אוטומטי פונקציה חדשה המאפשרת לכם לכרות ביטקוין , שוב לא צריך לעשות כלום רק לגלוש. דפדפן זה מאפשר לכם ליצור ביטקוין תוך כדי שאתם גולשים לכם בכיף בדפדפן שלכם (גלישה באינטרנט, צפייה בסרטונים וכו ').

טוב, אני לא מוכר לכם כאן כלום ואתם לא תתעשרו, לפחות לא בין לילה, הרווחים שאתם תוכלו להשיג עם הדפדפן הזה לא יאפשרו לכם לפרוש מהעבודה שלכם. עם זאת, זה אחלה דבר כדי ליצור הכנסה נוספת שאינה דורשת מכם שום פעולה אקטיבית. אבל זה הופך את זה להרבה יותר מתוק במיוחד כשתתחילו להשתמש בשיווק שותפים של הדפדפן של CryptoTab.

שיווק שותפים ב – CryptoTab:

באמצעות אפשרות הכרייה מהדפדפן של CryptoTab ניתן להפיק הכנסות משמעותיות של ביטקוין. אף על פי כן, CryptoTab יצרה תוכנית לשיווק שותפים אשר אם נעשה בה שימוש מעולה אשר יכול לגרום לכם להכפיל את סכומי כסף ומשמעותית. אנו נראה לכם במדריך איך להרוויח יותר ביטקוין בתכנית שיווק השותפים שלהם. הרשמה ל CryptoTab.

איך להרוויח ביטקוין עם תוכנית השותפים של CryptoTab:

CryptoTab יתן לכם קישור שותפים. לצורך העניין, כך נראה הלינק שלי: https://cryptotabbrowser.com/19415637

את הקישור הזה תצטרכו לשתף עם אנשים. לדוגמא: האדם שהשתמש בקישור שלכם ייכנס ויוריד דרכם את הדפדפן ויתחיל להשתמש בון, כמו גם בתוכנת הכרייה אשר נמצאת בה, תרוויחו עד 15% מהכנסות הכרייה שהוא יעשה. התשואה הזו עשויה להיראות כרווח גבוהה במיוחד בידיעה על העבודה הקטנה שאתם עושים.

שיטה זו תעניק לכם אפשרות להרוויח כסף באינטרנט אך בעיקר לייצר הכנסה פסיבית בדרך פשוטה. כל זה דרך תוכנית השותפים מבית CryptoTab.

קשור:איך למכור ביטקוין בקלות עם Coinbase

ההצעות של פלטפורמת CryptoTab הופכת להיות די מעניינת. עם זאת, זה לא עוצר כאן. הם מאפשרים לכם ליצור רשת רווחים עבור הכרייה שלכם. ואכן, אם המשתמשים החדשים שאתם מזמינים דרך לינק השותפים שלכם מזמינים גם הם כמה משתמשים חדשים, אתה מרוויחים גם חלק מההכנסה שלהם וזה מגיע עד 10 רמות מתחת.

מדריך: איך להרוויח ביטקוין דרך דפדפן CryptoTab
מודל הרווחים לכריית ביטקון – תוכנית השותפים

נכון שזה נשמע קצת מסובך להבנה אבל זה כזה פשוט האמינו לנו. כדי לעזור לכם CryptoTab מעמיד לרשותכם את המחשבון שלו. דמיינו לעצמכם שאתם מביאים 5 אנשים שיביאו גם 5 אנשים וכן הלאה וכן הלאה עד 10 רמות למטה. נוסף לכך כל אחד מהמשתמש יכרה בסביבות ה – 4 דולר בכל חודש (ממוצע של פלטפורמת CryptoTab):

מדריך: איך להרוויח ביטקוין דרך דפדפן CryptoTab
איך לכרות מטבעות קריפטו

מכיוון שזה לא הספיק , פלטפורמת CryptoTab באמת רוצה לעזור לכם לייצר הכנסה פסיבית מההפניות שלכם. הוא מעמיד לרשותכם חבילה שלמה של חומרי פרסומי שתוכלו להשתמש בו באופן חינמי כדי לשווק את לינק השותפים שלכם. תוכל למצוא מספר דוגמאות באתר כמו הבאנר הזה:

סיכום

דפדפן הזה הוא בחינם ואינו מבקש מכם לעבוד קשה או בכלל. מה שהופך את כל זה להזדמנות מצוינת לכאלה שרוצים להרוויח ביטקוין בצורה קלילה ופסיבית. להרוויח ביטקוין בצורה קלה ופשוטה, האם CryptoTab זו שיטה שתאפשר לכם להתעשר במהירות? לא אבל זאת דרך טובה מאוד לכרות ביטקוין ולהרוויח על הדרך בשיווק שותפים.

5 thoughts on “מדריך: איך להרוויח ביטקוין חינם דרך דפדפן CryptoTab (כריית קריפטו)

  1. הי איש יקר. אני מאוד נהנה מהעבודה שלך. נכנסתי תחתיך בדפדפן הנ”ל ואני מפיץ ומעוניין לצרף אנשים נוספים. אני לא מצליח להתקין ברמה הטכנית. כתוב לי שיש לי 0 כורים פעילים. לא הבנתי איזה פעולה עלי לעשות כדי להפעיל את הכרייה. כמו כן אנשים ביקשו עזרה בהורדת והפעלת הדפדפן
    1. הייתי שמח שתשתלח לי סרטון של תהליך ההורדה וההתקנה בעברית. או צילומי מסך, או כיתוביות.
    2. האם הדפדפן צריך לפעול כל הזמן 24/7 כדי לכרות משהו?
    3. האם אוכל להעתיק את התוכן של הבלוג הזה ולצרף את הקישורים שלי? [שהם גם תחתיך]
    תודה מראש
    יוני

  2. תודה
    אני קצת מבולבל
    בטור של: Active Miners כתוב שיש לי 0 כורים. מצד שני כתוב לי שיש לי 0.000000000415BTC
    לכן לא ברור לי אם העסק עובד או לא?
    תודה מראש

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא