3 סיבות חזקות לפתיחת בלוג דווקא עכשיו וגם להרוויח כסף על הדרך

מעבר ליצירת הכנסה מהבלוג שלכם, להעביר את הידע שלכם לקוראים הוא דבר נפלא ומלא סיפוק, בעיקר בתקופה הפחות יציבה הזאת העולם זקוק להדרכה ולידע שלכם. 3 סיבות חזקות לפתיחת בלוג דווקא עכשיו וגם להרוויח כסף על הדרך:

העולם זקוק לכם דווקא עכשיו,

בשנה האחרונה אנו נמצאים בתקופה מטורפת עם מגפת הקורונה והסגרים הבלתי נגמרים. ההשפעה ההרסנית על חיינו בשנה והשינויים הבלתי צפויים לעוד שנים רבות. עם כל כך הרבה אנשים שנפגעו כלכלית ונפשית ומערך חדש לחלוטין של נסיבות ואתגרים גדולים שכולנו חייבים להתמודד איתם.

עבור המון אנשים רבים בישראל ובעולם, שנת 2020 הייתה מלאה בפחד, חוסר וודאות ותחושת הצפה ומחנק.

ועדיין אנו ושאר העולם זקוק לתקווה למידע חיובי ולפתרונות תכל'ס בשטח ולפטירת בעיות חדשות אשר מתעוררות בין אם זה כלכלית, נפשית, זוגיות, משפחתית.  אנו זקוקים למקומות בהם אנו יכולים לדבר אחת עם השני, זקוקים לקהילה תומכות לשייכות ולמידע נגיד. בעיקר בתקופה ההרסנית הזאת בה אנשים מבודדים נפשית ופיזית, העולם צריך מרחבים וירטואליים ולמרחבים בטוחים בהם הם יכולים למצוא את השייכות והעזרה לה הם זקוקים.

העולם זקוק לערך שלכם! אתם צריכים לפתוח בלוג כדי שיספק לכם את הפלטפורמה והבסיס העיקרי לתוכן שלכם ולקהילת העוקבים שלכם על מנת להפוך את העולם למקום הרבה יותר טוב עם העזרה והידע. בלוג הוא הנכס הדיגיטלי האמיתי – גם כדי להרוויח הכנסה יציבה באינטרנט, להעביר את הידע שלכם, בניית קהילה מעריצה ובניית מותג.

קשור: תהליך פתיחת בלוג ומכירתו – האם אפשר לעשות אקזיט על הבלוג שלכם

בלוגים מעניקים לכם מקום לבטא את עצמכם.

משהו עוצמתי קורה כשאתם רושמים את המחשבות, הסיפורים, המדריכים, הרעיונות, והדעות שלכם. אנשים עשו ועושים זאת במשך עשרות שנים ביומנים האישיים שלהם ובספרים שאנו קוראים עד היום ובכתבי ומחקרים. להכניס חלק מהידע שלכם לפורום ציבורי שאחרים יוכלו ללמוד וליהנות, זוהי חוויה עוצמתית.

3 סיבות חזקות לפתיחת בלוג דווקא עכשיו וגם להרוויח כסף על הדרך
Photo by Zen Chung on Pexels.com

3 סיבות לפתיחת בלוג:

1. עזרה ושיפור חייהם של אנשים

אחד היתרונות הטובים ביותר בפתיחת בלוג הוא הפוטנציאל האין סופי להפוך את העולם בו אנו חיים למקום הרבה יותר טוב ומשמעותי. כל הבלוגים עוזרים בדרך שלהם, אחד בדרך גדולה יותר עם הרבה ערך והאחד עושה זאת כדי לקדם את העסק או העמותה שלו.

אם הבלוג שלכם עוסק בתחום הצילום , סביר להניח שזה נושא שפחות משפיע משמעותית בקנה מידה ארצי ובכלל עולמי. ישנם בלוגים בישראל שעושים עבודה יפה עם ערך אומנותי ולמידה תוך כדי.

במידה והבלוג שלכם נוגע בנושאים מהסוג הזה, הוסיפו מאמרים על מנת להוסיף נפח חיפוש לקידום האתר SEO וגם להעביר ערך מעבר לכך. אנשים משנים את חייהם של אנשים רבים כבלוגרים בהמון במובנים, אם זה בלוג בנושא חינוך פיננסי, מתכונים, "איך לעשות", הנדימן ועוד..

בלוג יכול לשנות את החיים לא של אחרי, גם את שלכם ולהעניק להם חוויה משמעותית, חזקה ומשתלמת עוד יותר כאשר אנו מבינים שניתן להשתמש בה גם כדי לחנך, להעניק מוטיבציה, לאחרים ובעיקר תחושת שייכות. היכולת להשתמש בבלוג שלכם כדי להיות קול משפיע למטרה ראויה זוהי הזדמנות ענקית עבורכם.

קשור: שיווק שותפים למתחילים: איך לעשות את השקל הראשון דרך בניית בלוג

2. בניית קהילה

תחושת הבידוד העניקה לנו את התחושה שאנו בני האדם אנחנו יצורים חברתיים שזקוקים חום, אהבה ועצה נכונה. וכדי לקיים את כל זה אנו זקוקים לקהילה הנכונה, בדיוק כמו שבלוג שלכם זקוק לתנועת משתמשים. על ידי כל שאתם בונים קהל עוקבים סביב הכנסה הדיגיטלי שלכם אתם לא רק יוצרים משהו גדול ובעל ערך למבקרים, אלא בעיקר עבור עצמכם.

כשאני מסתכל אחורה על מספר השנים שאנו כותבים את הבלוג הזה, אני מודה כל יום על השיתופי פעולה והחברים שהזדמן לי להכיר ולנהל איתם אינטראקציה חברותית ועסקית. מספר שנים של בניית תוכן שימושי, בניית המותג שלכם, בניית קהל ויצירת אמון עם אותו קהל פותח עבורכם פתח ליותר עסקים ושיתופי פעולה רבים והזדמנויות אין סוף.

אתם אף פעם לא יכולים לדעת לאן מערכות היחסים הללו עם המשתמשים שלכם עשויות לקחת אתכם. חלקם עשויים לקחת אתכם להזדמנויות רווחיות כלכלית.

3.להרוויח כסף מפתיחת בלוג

בלוג הוא הנכס הכי מיוחד באינטרנט שבבעלותכם המלאה שאתם יכולים לבנות איתו עסק יציב וכמעט פסיבי. אחת הסיבות שאני מעניק את הנשמה שלי לפתיחת בלוג היא שאתה יכול להיות באמת רווחי כלכלית במאות אחוזים מרכישת דירה במיליונים.

אני לא רוצה להעניק לכם אשליות, לא כל בלוג שתקימו יהיה רווחי, לפחות לא בשנה הראשונה. בלוג דורש מכם עבודה בכתיבת מאמרים, שיתופי פעולה, שיווק שותפים ובעיקר התמדה! בלי זה כלום לא התקיים. כל הבלוגרים הגדולים בעולם הצמיחו זרמי הכנסה מהבלוגים שלהם גם באופן ישיר ועקיף.

קשור: 5 צעדים: איך פותחים בלוג באינסטגרם ומתחילים להרוויח כסף

על מנת ליצור הכנסה גדולה ויציבה דרך הנכס הדיגיטלי שלכם אתם חייבים להשתמש בכל העוגה, מעט מהבלוגרים שאני מכיר מתפרנסים מפרסומות אדסנס בלבד. מעבר לכך ברגע שהתנועה האורגנית שלכם תגדל אנשים יבקשו לעשות אתכם שיתוף פעולה.

 לא כל בלוגר שאני שמעתי עליו הרוויח כסף מהבלוג שלו ברמה של משרה מלאה. אבל מניסיון, ניתן לבנות הכנסה כמעט פסיבית ומשמעותית מהבלוג שלכם. 

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא