3 טיפים: מה הם הכללים לקידום מודעות שיווק שותפים בגוגל אדס – אפיליאייט

הצלחה בקידום תוכניות שותפים אורכת לא מעט זמן, מאמץ ומיקוד. אפיליאייט – שיווק שותפים דורשת מכם עקביות, אסטרטגיה מתוכננת כמו שצריך ולא מעט שיווק וקידום תוכן. 3 טיפים: מה הם הכללים לקידום מודעות שיווק שותפים בגוגל אדס – אפיליאייט:

גוגל אדס אינה הדרך היחידה לקידום אפיליאייט. כאשר אתם זקוקים לדרך המהירה ביותר לייצור תנועה להצעות השותפים שלכם, המודעות בתשלום של גוגל אדס יכולות מאוד לעזור לכם להמיר את אווטאר היעד שלכם בטווח הקצר והמהיר ביותר.

ייצור הלידים שלכם בדרך האורגנית היא בעלת הערך הגדול ביותר בתחום שיווק השותפים, אך זהו אשר דורש מכם סבלנות גדולה. חישבו על הזמן אשר לוקח לכם כדי ליצור קמפיינים דרך האימייל ולבנות עמוד נחיתה ולכתוב תוכן איכותי עבור הלקוחות הפוטנציאליים. על מנת למשוך את קהל היעד שלכם, חייב להתחיל ולעשות מחקר וניתוח מעקב על האווטאר שלכם.

מכיוון שההצלחה שלכם כאפיליאייט קשורה כל כך הרבה למכירות, ייצור אסטרטגיה מהירה להגדלת ההפניות יכולה להיות יתרון ענקי עבורכם. כמובן, לידים בדרך המהירה לא תחליף למיקוד ולעבודת מחקר, אך הם נקודת התחלה כאשר אתם כותבים את התוכן שלכם. מודעות ממומנות בגוגל יכולות בנוסף לעזור בהגדלת הקמפיינים שלכם לאחר שכבר בניתם משפך.

יש לקחת בחשבון הרבה דברים אשר יכולים להפריע לכם כאשר אתה חושבים ליצור מודעות ממומנות. אנו נראה לכם כמה פרטים שכדאי להכיר ודברים שכדאי להימנע מהם כאשר תתחילו להשתמש בקמפיינים בתשלום של גוגל אדס עבור הצעות שיווק השותפים שלכם.

קשור: טיפים איך עושים שיווק (תוכנית) שותפים עם גוגל PPC

למה כדאי להשתמש בקמפיינים של גוגל אדס?

הנה כמה סטטיסטיקות שאתם צריכים להכיר : ביולי האחרון, 62% מהחיפושים בלפטופ 93% מהחיפושים במובייל הגיעו דרך מנוע החיפוש של גוגל.

זאת אומרת, כאשר אנשים מחפשים מוצר כל שהו או שירות מסוים, רוב האפיליאייטס מתחילים לקדם דרך גוגל. זו רשת ענקית לשיווק. גוגל במקום הראשון במחזורי המכירות באין סוף ענפים באינטרנט, ושיווק שותפים הוא אחד הבולטים שבהם.

אם קמפיין השותפים שלכם זקוק לתנועה כאן ועכשיו, קמפיין מודעות ממומנות דרך גוגל אדס הוא אחד הדרכים הטובים ביותר להתחיל. 

סוג זה של מודעה בשיווק שותפים אינו עוסק רק בהוספת מספר מילות מפתח ולחיצה על כפתור שלח. ישנם מספר צעדים שעליכם להבין כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם במודעות של גוגל אדס.

כדי להתחיל לקדם שיווק שותפים עם מודעות ממומנות של גוגל:

בדקו האם תוכנית השותפים מאפשרת מודעה בתשלום

רשתות שותפים מגיעות עם מספר כללים והנחיות. סביר להניח שלכל תוכנית שתעבדו איתה יהיו לה כללים משלה, אז חשוב לשים לב למה שמותר לפני שתתחילו לשווק מודעות בתשלום. 

עבור רוב תוכניות השותפים, תנועת מודעות ממומנות מותרת אך חייבת לעבור דרך הלינק הייחודי שקבלתם ולא ישירות לדפי הנחיתה המקורי. עבור אחרים, ניתן להגדיר קמפיינים למודעות המקושרים ישירות לאתר הבית שלהם. למעשה, חלקם יכולים לבקש מכם לעשות זאת.

עליכם להכיר את המידע המהימן על כללים והנחיות של הרשת. אם לא תקפידו על הכללים של התוכניות להצעות השותפים שלכם, אתה יכולים להיחסם בקלות, מה שיקרה שתמצאו את עצמכם אחרי שרוקנתם של כל הכסף על מודעה בתשלום שלא הניבה לכם שקל.

קשור: 5 רשתות שותפים מומלצות בתחום ציוד למצלמות

האם ניתן לקדם את התחום שלכם בגוגל אדס?

גוגל אדס היא מערכת עם תנאים קשים. השגיאות הכי קטנות יכולות לסגור לכם את חשבון המודעות או מודעה ספציפית. סיבה נוספת לסגירה של מודעה היא התחום אותו אתם מקדמים. עברו על ההנחיות . אין דבר יותר מעצבן מאשר לתכנן קמפיין רק כדי לראות שבסוף הוא נחסם לכם. 

צרו אתר / נכס דיגיטלי

לאן אתם שולחים את תנועת הקמפיינים הממונים שלכם? יתרה מכך, איפה המשתמשים יומרו, או איך המשתמשים יכניסו את פרטי הדוא"ל / הליד שלהם לרשימת הדיוור שלכם? איך הלקוחות העתידיים יצורו איתכם קשר? אלו השאלות שאתם צריכים לענות עליה, אתם אתם מתכננים להיות אפיליאייט רציניים. 

מכירות דרך הרשתות החברתיות הפכה את שיווק הקמפיינים הקלאסי להרבה יותר מורכב. אך המדיה החברתית חייבת להיות ערוץ הרחבה נוסף לשיווק השותפים שלכם, ולא הדרך היחידה. פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, פינטרסט וערוצי שיווק חברתיים נוספים פועלים בדרך הטובה ביותר להפצה ולבניית קהל עוקבים, ולא רק כקו ישיר ועיקרי עם הקונים שלכם. 

טעות נוספת שאתם יכולים לעשות היא לשלוח את התנועה שלכם בתשלום לדפי הנחיתה של תוכניות שותפים ולא דפים שאתם בניתם. בתוכניות רבות קיימות כללים אשר לא מאפשרים זאת. בסופו של דבר אתה זקוקים לבלוג משלכם או לדף נחיתה כדי לאסוף את הפניות לידים שהמודעה שלכם מייצרת.

יש גם את גוגל אדס: אתה צריכם אתר או לדף נחיתה ייעודי משלכם כדי להפעיל את מודעות גוגל אם אתה רוצים להימנע מטרחה רבה. לגוגל יש מספר כללים מחמירים לגבי עיצוב האתר, שמות דומיינים מסוימים, שקיפות ותכונות נוספות, לכן הקפידו לעבור על ההנחיות שלהם.  

אין דרך לשלוט ולעצב דף נחיתה או באתר אפיליאייט שנוצר על ידי צד ג ' (השותף) להצעה שלכם. לצורך העניין, אינכם יכולים לדעת שהדף נחיתה נקי מתוכנות זדוניות או שהוא אינו עובר על כללים של גוגל אדס. השעיית המודעות שלכם יכולה להיות תהליך מרגיז. לכן יש לקחת בחשבון קמפיין שאוסר לכם להקים דף נחיתה משלכם.

האתר שלכם חייב להיות מותאם, ולפחות, עליכם לתכנן תוכן שימגנט את הפניות התנועה שלכם כדי להשיג יותר המרות. אפילו תנועה ממומנת לא תצליח להמיר אם אין לכם תוכן איכותי וממגנט.

קשור: מושגים בסיסיים שצריך להכיר בשיווק שותפים – affiliate marketing

כמה דברים שכדאי להכיר: 

  • סיבה נוספת ליצור את נכס משלכם היא לעמוד בקנה אחד עם חוקי רשתות השותפים באופן כללי. רשתות מסוימות אין להם בעיה כשאתם מביאים תנועה לאתר שלהם. אולם עבור רשתות אחרות הכללים יותר נוקשים. פנו לרשת ובררו מה הם השיטות המועדפות עליהם לתנועה ממומנת.
  • אתם לא חייבים אתר ברמה הגבוהה ביותר. אתר וורדפרס פשוט ודף נחיתה יעשו לכם פלאים לאפיליאייט. 
  • קיום אתר עוזר לכם לעקוב אחר תנועת הדפים, שיעורי יציאה מדף הכניסה וקליקים על קישורי תוכנית השותפים. ישנם תוספים מעולים בפלטפורמת וורדפרס אשר יוצרים מעקב עבורכם אחר תנועת הקליקים שלכם, ומטפלים בעבודה המעצבנת. ישנם תוספים אשר ניתן להשתמש בהם ליצירת מילות מפתח כדי להקל על השיווק שלכם.

יש לכם טיפים לשיווק שותפים דרך מודעות בתשלום? שתפו אותנו כאן בתגובות.

2 thoughts on “3 טיפים: מה הם הכללים לקידום מודעות שיווק שותפים בגוגל אדס – אפיליאייט

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא