חולמים להיות עשירים? 10 הסיגרים הכי יקרים בעולם

אחרי שכתבנו על כמעט כל תחביב אפשרי של עשירי העולם החל מהיין הכי יקר בעולם, המכונית, והבתים עכשיו הגיע תורו של הסיגר הכי יקר בעולם. אז חולמים להיות עשירים? 10 הסיגרים הכי יקרים בעולם:

עישון סיגרים מזוהה בעיקר עם עשירים, מעמד עושר ויוקרה הרבה יוקרה. יש מגוון אין סופי של סיגרים זמינים ומשובחים ברמה גבוהה אשר עשויים מהטבק האיכותי ביותר, כאלה אשר עטופים בעטיפות יוקרתיות אשר מגולגלים בעבודת יד זהירה ובדיוק של מכונה.  במאמר הזה נחשוף לכם את הסיגרים היקרים ביותר בעולם. אז מהו הסיגר היקר בעולם? בואו נצלול למאמר:

1. סיגרים של מאיה – 507,000 אלף דולר

חולמים להיות עשירים? 10 הסיגרים הכי יקרים בעולם
תמונה – אינסטגרם

הסיגר היקר ביותר בעולם אשר נקנה אי פעם נקרא בשם "הסיקר של המאיה". הקונה שילם עליו סכולם של 507,000 אלף דולר במכירה פומבית בארצות הברית. סיגר הזה נוצר בבציר עתיק בן 600 שנה מקורו של הסיגר הזה הוא משנת 2012 בכפר נידח בגואטמלה. הסיגרים שלהם שמורים היטב וניתן עדיין לעשן אותם.  למה השם "סיקר מאיה" ? מקורם של הסיגרים מתרבות שבט המאיה המפורסם. בני המאיה היו מוכרים כבעלי הבנה גדולה בכל מה שקשור לעישונים והחלו לייצר סיגרים מאז המאה ה -12 הרחוקה. מספרים שהיה זה כריסטופר קולומבוס שעישן אותם אותם ונשא איתו לאירופה. 

קשור: 10 הבתים הכי יקרים בעולם

2. – 185,000 אלף דולר HABANO "EL GIGANTE"

הסיגר הכי יקר בעולם
תמונה – אינסטגרם

זהו הסיגר הכי גדול בעולם עם בקוטר של 1,920 כמובן שהוא נועד להיות מוצג בתערוכות סיגרים ופחות לעישון. כמות הטבק אשר שימשה להכנתו הסכום של 1,600 פאונד. בתחילתו, במחיר קטן של 200,000 דולר בלבד את הסיגר הזה יכולים לעשן כמות של 40 איש בכל פעם.  בנוסף לדבר הענקי הזה נוצר תיק נשיאה מעץ במיוחד אשר אורכו כ – 19 מטר ושמשקלו המשוער של גלגל הטבק הזה 25,000 סיגרים רגילים. למרות שלא שהוא לא נועד למכירה, הוא נקנה בסופו של דבר על ידי חובבן סיגרים עשיר במחיר של 185,000 אלף דולר.

3. מלך דנמרק – 4,500 דולר לסיגר בודד

סיגרים יקרים
תמונה – אינסטגרם

מה שמיוחד בסיבר היקר הזה הוא שניתן להתאים אישית עבורכם את "מלך דנמרק" בדיוק לפי טעמו של הרוכש. אתם יכולים לבחור אם להוסיף עטיפה מזהב טהור אשר עליו חתום שמכם ואתם יכולים להוסיף עליו בנוסף גם סוגי מתכות יקרות ויהלומים.  כל נשיפת עשן כוללת בתוכה חומר מסוג הומידור מהודר בשווי של 8,500 דולר אשר מגיע עם חתימת כתר אשר עשוי גם היא מכסף סטרלינג טהור ומצופה בזהב 24 קראט. ההומידור מגיע כתוספת ויש לו תג מחיר של 8,500 דולר בלבד.

קשור: 10 המכוניות הכי יקרות בעולם שנמכרו באיביי – Ebay

4. גורקה שחור דרקון – 1150 דולר לסיגר בודד

חולמים להיות עשירים? 10 הסיגרים הכי יקרים בעולם
תמונה – אינסטגרם

דגם הסיגרים הללו נוצרו ונמכרו בשנת 2006 והם מגיעים במהדורה מוגבלת ולכן הם סיגרים מבוקשים ונדירים כל כך. גודלם 52 אינץ 'ואורכם כ – 8.5 אינץ', הם מגיעים כאשר בחזית גולף מעצם של גמל. העטיפה אשר עוטפת אותם מיוצרת מ- Connecto Broadleaf Maduro. התיק המכיל את הסיגר היקר מיוצר מקמרון, ומילוי הטבק שלו הוא דומיניקני. כל סיגר כזה נארז בנפרד בתוך צינור חלבית ולאחר מכן הוא מונח בקופסת עור הכוללת שכבות קטיפה בצבע כתום. הטעם של כל סיגר יוקרתי כזה מורכב למדי ונע בין טעם חמצמץ למתוק.

5."שמורת גורקה" הוד מלכותו – 750 דולר לסיגר בודד

סיגרים מומלצים - סיגר הכי יקר
תמונה – אינסטגרם

למה הוא הסיגר החמישי הכי יקר בעולם? רק מאה קופסאות של של הדגם "שמורת הוד מלכותו" מיוצרות מדי שנה וחובבי סיגרים עשירים חייבים להזמינם מראש עוד כמה שנים לפני כן כדי להחזיק באחד מהם. סיגר כזה מגיע בגודל של 7.5 × 52 אינץ '.  העטיפה שלו מיוצרת מ – Maduro של קונטיקט אשר גם הוא בן 15 שנים והקלסר והמילוי הדומיניקני המיוחד והיוקרתי שלו מיושנים ובני 12 שנים. בתוך המילוי יש קוניאק לואי ה -13 בטעם ארומטי, אשר מעניק לו ארומה מדהימה.

קשור: 20 היינות הכי יקרים בעולם

6.COHIBA BEHIKE – 450 דולר לסיגר בודד

הסיגר היקר בעולם
תמונה – אינסטגרם

הסיגר השישי הכי יקר בעולם הוא אחד ממותגי הסיגרים הפופולריים ואהובים ביותר בכל קובה, המותג קוהיבה הוציאה מהדורה מיוחדת ובעיקר מוגבלת מאוד של 100 קופסאות בודדות אשר כוללות 40 סיגרים אשר כל נוצרה אחת לציון יום השנה ה 40 שלהם המותג היוקרתי בשנת 2006. הטבק גדל ומשולב במפעל של El Laguito Cohiba וגודל מגיע ל – 52 אינץ ואורך שלו 7.5 אינץ בלבד '. קופסאות הסיגרים כוללות גם כמה זנים המגיעים מאזורי פינאר דל ריו וו-וולטו אשר בקובה היפה יחד עם טבק הומידור תוצרת צרפת של אלי בלו.

7.מקור דון ארתורו ANNIVERXARIO – 163 דולר לסיגר אחד בודד

חולמים להיות עשירים? 10 הסיגרים הכי יקרים בעולם
תמונה – אינסטגרם

מותג הסיגרים ארטורו פואנטה הצבעוני, ייצר סיגר יקר מאוד לכבוד יום השנה ה 100 שלהם בתחילת שנת 2001, החברה יצרה מהדורה מוגבלת של קופסאות סיגרים יוקרתיים, שכל אחת מהם מכילה בתוכם 46 סיגרים אשר עטופים באופן מיוחד יחד עם 46 כיסויי המותג מדורו. עם זאת הם נוצרו בפעם השנייה 7 שנים לאחר מכן שוב בשנת 2008.  העטיפות של כל סיגר בקופסה הם משאטו דה לה פואנטה, שם החל המותג את פעילותו בשנת 1912. הם מיושנים בערך כ – 7 שנים וזמינים במגוון צבעים וטבעיים. ניתן לבחור את הטעמים מתוך מבחר של שקמה, מייפל, הובנה ואגוז.

8. ארטורו פואנטה אופוס איקס – 79 דולר לסיגר בודד

סיגרים יוקרתיים
תמונה – אינסטגרם

הסיגר השמיני והיקר בעולם ברשימה שלנו זמין ברוב חנויות הסיגרים היוקרתיות ברחבי העולם, המותג ארטורו פונטה אופוס איקס שוחרר בשנת 2003 כסיגר במהדורת של ה -10 שנים לחברה. זהו הסיגר הבהיר ביותר בתמונה אשר מגיע בגודל של 9 "x 47 אינץ '. לסיגרים יש טעם מיוחד של ג'לפנו עדין.  הם מגיעים עם עטיפת רוזאדו אשר גדלה על מטע בכפר מדהים, שאטו דה לה פואנטה. העטיפות, הקלסרים והמילוי של הסיגר מיוצר ברפובליקה הדומיניקנית היפה.

קשור: 10 המסעדות היקרות ביותר בעולם

9.רג'יוס כפול קורונה – 52.78 דולר לסיגר אחד בודד

חולמים להיות עשירים? 10 הסיגרים הכי יקרים בעולם
תמונה – אינסטגרם

כאשר אתם קונים סיגר מעל המחיר הגבוה ביותר, זה לא רק סיגר שאתם מעשנים אותו, אלא גם חוויה של פעם באף פעם, שכדאי להכיר. היצרן של הסיגר היקר הזה במהדורה מיוחדת זו הוא חברה בריטית בשם Regius Cigars אשר מציעה לרוכשיה את הניסיון לטוס במחלקה ראשונה עם הסיגר של ריגיוס, שם הם יכולים להנות מיצירת תערובת ייחודית משלהם, האדם האחרון אשר רכש ​​את הסיגרים הללו היה Callum Jones בשנת 2013.

לואיקס – 50 דולר

תמונה – פינטרסט

המותג Louixc נוצר על ידי חברת הענק Goldwyn Metropolitan Company וכל סיגר שלה מגיע באורך 6 אינץ 'עם טבעת בגודל 6 אינץ'. אשר נוצר בניקרגואה, על הסיגרים יש דיוקן של לואי הארבעה עשר. הסיגרים שלהם עטופים בעטיפות רוזאדו והם מגיעים בקופסאות וגם ניתן לקנות אותם כיחידות. על מנת להבטיח את איכות רמת הסיגרים, הם נבדקים על ידי סוקרים ותיקים בשוק הסיגר. הם מגיעים בטעמי קקאו ותבלינים.

קשור: 20 היאכטות הכי יקרות בעולם

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא