10 הכלים לשיווק שותפים הטובים והאיכותיים ביותר בשוק

מאמר המכיל המון כלים אשר יעניקו לכם תובנות בתחום ויכולת להגדיל את ההחזר על ההשקעה שלכם באמצעות כלים הכי טובים למשווקי שותפים! 10 הכלים לשיווק שותפים הטובים והאיכותיים ביותר בשוק:

רשימת כלי השיווק הטובים ביותר למשווקי שותפים

להכיר את התחרות שלכם בתחום היא העיקר בכל אסטרטגיית שיווק שותפים טובה. אחד הדברים החשובים הוא זיהוי מגמות בתעשייה וקבלת תובנות לגבי קמפיינים ממומנים של מתחרים, כמובן, יחד עם קריאייטיב נכון ומקורות תנועה בעלי ביצועים טובים, זהו דבר חיוני אם אתם רוצים לוודא שתוכל לצאת לדרך חדשה ורווחית בתחום שיווק השותפים.

AdPlexity

10 כלי שיווק שותפים הטובים ביותר בשוק

אם אתם משווקים מודעות למכשיר הנייד, למחשבים שולחניים, למסחר אלקטרוני, למקורות ייחודיים או מודעות דחיפה הם חלק גדול בקמפיינים שלכם, הגעתם לפלטפורמה המתאימה לכם, הכירו את  AdPlexity . פלטפורמה זו עושה לכם חיים קלים דרך מציאת הקמפיינים רווחיים וכל זה עם תמיכה במספר מקורות תנועה, המכרת הזאת היא כלי חשוב עבור משווקי שותפים רציניים.

קשור: איך להרוויח כסף דרך שיווק שותפים ב – אונלי פאנס onlyfans

SpyPush

10 כלי שיווק שותפים הטובים ביותר בשוק

SpyPush הוא הכלי פורץ דרך בכל מה שקשור לריגול אחר מודעות דחיפה בתשלום, הכלי הזה עוזר לכם למצוא משפכים הקשורים למתחרים שלכם. הכירות הפלטפורמה ולמדו מה עובד עבורכם על ידי גישה למסד נתונים של למעלה מ 200 אלף מודעות ביותר מ -140 מדינות ברחבי העולם.

קשור: 5 טיפים ליצירת סרטוני שיווק שותפים ב – יוטיוב

SpyOver 

10 הכלים לשיווק שותפים הטובים והאיכותיים ביותר בשוק

SpyOver דומה מאוד לפלטפורמת – AdPlexity, אך הוא מתמקד בעיקר במודעות קמפיין מקוריות וייחודיות בלבד.

Voluum 

להרוויח משיווק שותפים

הפלטפורמה אחת המובילת בשוק בתוכנות מעקב אחר קמפיינים, Voluum הוא כלי עוצמתי ובעל ערך רב עבור משווקי שותפים. עקבו אחר מודעות שיווק השותפים שלכם בכל מסעות הפרסום ונהלו את הסיסטם שלכם בקלות, כל האפשרויות נמצאות במקום אחד ובמחיר התחלתי של 44 דולר!

redtrack

רשת שותפים

redtrack הוא כלי מעקב אחר מודעות, הפלטפורמה ידועה ככלי קל לשימוש אשר מאפשר לכם לנהל בו זמנית את כל התנועה בקמפיינים שלכם, הקליקים וההמרות של מסעות הקידום הממומן שלכם. המערכת מתעדכנת באופן קבוע, ומחירה עולה רק 28 דולר לחודש עבור חבילת בסיסית ועד 939 דולר לחודש עבור תוכנית למותגים גדולים.

קשור: 3 טיפים: איך לעשות שיווק שותפים דרך פייסבוק

bemob

תוכנית שותפים

 BeMob הוא כלי מעולה למשווקים אשר עושים שיווק שותפים עם נפח קטן יותר שמחפשים כלי בעלות נמוכה למעקב אחר הקמפיינים הממומנים שלכם. הטכנולוגיה המיוחדת שלהם יכולה לנתח את מסעות הקמפיינים שלכם לצורך אופטימיזציה ומיקוד לקהל. התוכניות מגיעות בתשלום ומתחילות במחירים החל מ- 25 דולר לחודש ל -499 דולר לחודש.

binom

Binom היא פלטפורמה אשר מעניקה פתרון מעקב לשיווק שותפים עם תוכנית אירוח משל עצמה במהירות נתונים אשר ​​תעניק לכם מעקב ושליטה מלאה בנתוני קמפיין הפרסום שלכם. המערכת מגיעה עם ניסיון בחינם למשך 14 יום מנוי העבור הרישיון הם 69 דולר לחודש בלבד.

קשור: איך לעשות כסף דרך שיווק שותפים באמזון – Associates

adsbridge

שיווק שותפים

adsbridge היא פלטפורמה מצוינת ומקצועית אם אתה רוצים להגדיל את הרווחים שלכם בעזרת כלי מעקב ברמה גבוה, המערכת הזאת היא בחירה מושלמת עבורכם. כל ההשקעה שלכם מסתכמת בין 25 ל -595 דולר לחודש, תלוי בסוג החבילה שתבחרו.

thrivetracker

כלים לרשתות שותפים

פלטפורמת thrivetracker אשר המומחיות שלה היא בגישוש זה עבור לרוכשי שטחי פרסום במכשיר הנייד ומשווקי שותפים, המחפשים כלי מהיר וניהול קמפיינים בזמן אמת. המחירים נעים סביב 79 דולר ל- 799 דולר.

ThriveLeads

כלים עבור לידים לתוכניות שותפים

כלי מצויין לשיווק שותפים. הפלטפורמה הזאת תפקידה היא לצוד לידים חמים מאתר הוורדפרס שלכם, הכירו את התוסף שאתם חייבים באתר שלכם – ThriveLeads ובעיקר כמשווקי רשתות שותפים בהקדם האפשרי. הוא קצת יותר מהתוסף הממוצע שאתם מכירים – המערכת הזאת תעזור לכם להגדיל את מאגר הלידים וההמרות שלכם.

סיכום

ולסיכום, ענף שיווק השותפים של ימינו עמוס גדול מאוד ועשיר הרבה יותר במונחים של כלים ומשאבים שאנו חייבים אותם (אם אתם לוקחים את עצמכם ברצינות בתחום). 

עכשיו אחרי שאתם הכרתם את הכלים השונים ששיתפנו לכם כאן במאמר, אנו בטוחים שתעשו איתם שימוש כמו מקצוענים בשיווק שותפים! אם אתה אתם מכירים כלים נוספים בתחום, אל תתביישו לשתף אותנו כאן בתגובות! אנו מתים לשמוע מכם אז הקלידו את השאלות שיש לכם בתגובות למטה!

אהבתם את הרשימה הצנועה הזו של כלי שיווק השותפים?

אז ספרו לנו מהם הכלים שאתם משתמשים בהם בתגובות למטה!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא