3 כללים לשינוי המיינדסט (דפוסי חשיבה) שלכם בקלות

אנו ב -PAKOES מאמינים חזק שהצלחה, האושר והעושר מתחילים במיינדסט שלכם. דפוסי החשיבה ומערכת האמונות שלכם משפיעים ישירות על כל דבר שאתם עושים בחיים, החל ממה שאתה חושבים ומרגישים עד איך שאתם פועלים ומגיבים לעולם. 3 כללים לשינוי המיינדסט (דפוסי חשיבה) שלכם בקלות:

על מנת להשיג את היעדים והמטרות שלכם, המיינדסט (דפוס החשיבה) שלכם צריך להתאים לשאיפות ולהישגים שלכם, אחרת זה יכול לעכב אתכם מלהגיע לאיפה שאתם שואפים להגיע.

להלן 3 דרכים לשינוי המיינדסט שלכם:

1. שנו את הדיבור הפנימי שלכם

השיחות שאתם מקיימים עם עצמכם משקפות ישירות את דפוס החשיבה שלכם. אם אתה מספרים לעצמכם "אני לא כזה טוב כדי להגיע אל החלומות שלי", המחשבות שלכם יוצרים את המציאות שאתם חיים בה ודפוס החשיבה שלכם (המיינדסט) ימנע מכם לחיות את החיים שאתם כל כך רוצים. כדי ליצור שינוי למיינדסט שלכם, שנו את הדיבור הפנימי השלילי שלכם העצימו את עצמכם. נשמע קצ קלישאתי, אבל לומר לעצמכם "אני יכול לעשות את זה" או "יש לי את הכוח", באמת עובד!

קשור: מחשבה יוצרת מציאות – מיינדסט התפתחות והעצמה אישית

2. שנו את סגנון השפה שלכם

לאחר ששיניתם את הדיאלוג הפנימי ואת המחשבה הפנימית שלכם ואת הסיפור שאתם מספרים לעצמכם, שנו את "השפה" בה אתם מדברים עם אנשים מולכם. הימנע מסגנון דיבור כמו "תמיד הייתי כזה" או "אני כל הזמן עושה את זה" כדי לעודד צמיחה לשינוי המיינדסט שלכם. יתר על כן, הקפידו לדבר על הדברים שמתנהלים בחיים שלכם במקום להתלונן כל הזמן ולדבר על הבעיות שלכם. זה יעודד אתכם לחשיבה של שפע במקום פחד וחוסר בחיים שלכם.

קשור: 10 טיפים: איך להצליח בחיים – 10 מפתחות להצלחה

3. קבעו את דפוס החשיבה הדרוש לכם והתנהגו כאילו אתם כבר שם

בחרו מטרה שתרצו להשיג ושאלו את עצמכם: "איזה דפוס חשיבה אתם צריכים כדי להשיג את היעדים שלכם?" ו"איזה מיינדסט יש לאנשים שהצליחו להגיע לשם? ".

לצורך העניין, אנשים שעושים הרבה כושר עשויים לחלוק על דפוסי חשיבה "אני אוהב לטפח את הגוף שלי, להזין אותו במאכלים בריאים ולהתאמן כמה פעמים בשבוע.". אם המטרה שלכם להיות בריאים ובעלי כושר, התנהגו כאילו כבר יש לכם מיינדסט של אדם בריא וספורטיבי. בדרך הזו, אתם בעצם מרמים את המוח שלכם לאמץ דפוס חשיבה חדש ולחזק אותו בעזרת פעולה.

יש לכם טיפים לשינוי המיינדסט? שתפו אותנו כאן בתגובות. בהצלחה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא