מחפשים תמונות יפות לפרופיל פייסבוק בחינם? האתרים הטובים ביותר במקום אחד

תמונות תוכן הם מרכיב חשוב בשיווק לרשתות חברתיות. התמונות שאתם בוחרים עבור הפוסטים שלכם ולמודעות הפייסבוק מספרות הרבה על העסק שלכם, וזו הסיבה שאתם זקוקים ל- תמונות יפות לפרופיל איכותיות ומעניינות. מחפשים תמונות יפות לפרופיל פייסבוק בחינם? כל האתרים הטובים ביותר במקום אחד:

כדי לעזור לכם להשיג את התמונות האיכותיות והיפות ביותר עבור הפרופיל ודף הפייסבוק שלכם, ניתן להשתמש בכל אחד מהאתרים ברשימה הזו והפלוס כאן שכל תמונות יפות לפרופיל בחינם.

1. תמונות גוגל  

תמונות במנוע החיפוש של גוגל יכולות להיראות כמקום ברור מאליו למצוא תמונות בחינם, אך תוצאות של רוב התמונות מוגנות בזכויות יוצרים. ואסור להשתמש בתמונות אלה . עם זאת, תוכל להשתמש בתמונות של גוגל כדי למצוא תמונות יפות לפרופיל בחינם בהן עדיף להשתמש חוקית.

לשם כך, פשוט עשו סינון פשוט לתמונות לפי "זכויות שימוש". לאחר מכן ניתן לבחור באפשרות "תווית לשימוש חוזר", שתראה לכם תמונות אשר תוכלו להשתמש בהם באופן חוקי לגמרי עבור השיווק והפוסטים בפייסבוק שלכם ללא צורך בשינוי התמונה או ברישיונות נוספים.

מחפשים תמונות יפות לפרופיל פייסבוק cחינם? כל האתרים הטובים ביותר במקום אחד
תמונות יפות לפרופיל פייסבוק בחינם

ולמקרה שלא יהיו לכם שגיאות כלשהן בהורדת התמונות, כנסו קודם לכן אל האתר ממנו אתם מורידים את התמונה כדי להיות בטוחים שהתמונה מאפשרת שימוש ללא רישיון.

קשור: 5 אתרי מאגר תמונות מעוצבות לאינסטגרם בחינם

2. Gratisography

Gratisography נותנת תמונות יפות לפרופיל ברזולוציה מאוד גבוהה ובחינם בהן ניתן להשתמש בנכס הדיגיטלי שלכם ובפייסבוק. המשמעות היא שאת יכולים להשתמש בהם בתוכן הפוסטים ובפרופיל האישי, . ניתן להשתמש בתמונות הללו ללא סיכון מיותר והפרת זכויות יוצרים.

לתמונות הללו יש מספר קטגוריות מגוונות, אשר תמיד הולכות וגדלות, בהתחשב בכך שלאתר מתווסף באופן יומים תמונות יפות לפרופיל חדשות למלאי האתר שלהם. אז לכן חשוב לבדוק שוב באופן קבוע אם אתם יכולים להשתמש ולהוריד בתמונות חדשות.

3. Unsplash

Unsplash הוא אחד האתרים אהובים ברשת האינטרנט כאשר מדובר במאגר תמונות יפות לפרופיל של צלמים. יש לפלטפורמה הזאת תמונות מעולות ואיכותיות להפליא בחינם. אנו בעצמנו השתמשנו בתמונות הללו במספר פוסטים בבלוג שלנו (PAKOESׂׂ) ובמספר מודעות בתשלום של פייסבוק. אם אתם רוצים תמונות יפות לפייסבוק אשר תוכלו להשתמש בהן באופן חוקי, כנסו תחילה לאתר המעולה הזה.

קשור: איך להרוויח כסף ממכירת תמונות בחנות אטסי

4. New Old Stock

"ניו אולד סטוק" נותנת תמונות יפות ונדירות בסגנון וינטג 'מארכיונים ציבוריים בינלאומיים מוכרות אשר מותרות בזכויות יוצרים. אם אתם רוצים לכתוב פוסט או לדבר על אירוע שהיה בהיסטוריה, האתר הזה מושלם עבורכם. וזו הבחירה הטובה ביותר לאלה שמעוניינים בסגנון התמונות של פעם.

באתר המעולה הזה יש כמות תמונות בצבע, אך הרוב הגדול של התמונות בשחור לבן. התמונות בשחור-לבן אמנם יפות ונראות נהדרות לפוסטים בבלוגים ופייסבוק, אך זכרו כי שחור-לבן לא תמיד מתאים עבור כל אירוע בפייסבוק.

5. Picjumbo

Picjumbo הוא גם אחד מהאתרים עם תמונות יפות להפליא עבור פלטפורמת פייסבוק. יש להם המון תמונות מעניינות שכולן חופשיות לשימוש עבור מטרות שיווק וקידום בפייסבוק. אם אתם אהבתם את אתר Picjumbo ונמעוניינים בתמונות נוספות, ניתן להירשם כמנוי לפלטפורמה בפרופיל פרימיום שלהם.

לאחר ההרשמה, תקבלו הורדות ללא הגבלה וגישה לתמונות חדשות ומובילות בשוק. עם זאת, יש המון תמונות יפות ומדהימות שניתן להשתמש בחינם באתר בכל זמן שתרצו, ללא צורך בחשבון פרמיום.

קשור: מאגרי תמונות מומלצים (בחינם ובתשלום)

6. Life of Pix

Life of Pix היא פלטפורמת נוספת להורדת תמונות הנותנת תמונות ברזולוציה איכותית גבוהה ובחינם ללא הגבלות זכויות יוצרים. התמונות אשר מגיעות חתימת צלמים מוכשרים ומוכרים בשוק , כולן מועלות בחינם לרשות הציבור ומאפשרות לכל אדם לגשת אליהן ללא בעיות זכויות.

קטגורית התמונות שלהם מתווספות למאגר באופן קבוע; לצורך העניין לאחר שחזרנו לאתר ובדקנו כבר הועלו מספר תמונות חדשות.

קשור: 8 דרכים להכנסה פסיבית ממכירת תמונות

7. Freeimages

לאתר -Freeimages יש מאגר ענקי של תמונות יפות לפרופיל אשר ניתן להשתמש בהן בחינם לכל אירוע בפייסבוק. כרגע יש להם 472,320 תמונות בחינם אשר ניתן להתמש בהן לכל נכס דיגיטלי בפייסבוק. התמונות כוללות תצלומים ואיורים בלתי נגמרים.

אם אתם אהבתם אתר אתר Freeimages ורוצים יותר תמונות יפות לפרופיל ובעיקר מגניבות, ניתן להירשם כמנוי לאתר שלהם בתשלום כדי לקבל גישה מטורפת של -2.4 מיליון תמונות פרמיום ואיורים.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא