5 אתרי מאגר תמונות מעוצבות לאינסטגרם בחינם

עיצוב ועריכת תמונות לאינסטגרם, יכולים לקחת זמן ולא מעט כסף. קיצרנו לכם את הדרך, ישנם מספר אתרי מאגר תמונות מעוצבות בחינם על מנת לקצר לכם את הדרך:

למה להשתמש באתר מאגר תמונות לאינסטגרם

אתרי תמונות חינמיות ללא תשלום בהן תוכלו לנצל עבור חשבון האינסטגרם שלכם מבלי שתצטרכו לקנות או לחפש אישור מיוצר התוכן הבלעדי – ובשנים האחרונות הן הופכות פופולריות משמעותית לשיווק וקידום באינסטגרם.

כבר מספר שנים אתרי מאגר התמונות לא סתם מלאי תמונות גנריות ומשעממות. ישנם אלפי צלמים ומעצבים יצירתיים המשתפים את הצילומים והיצירות שלהם באמצעות אתרי התמונות הגדולות.

בלתי אפשרי להבחין בתמונות מקוריות שלכם או האם הם של אתרי מאגר התמונות באינסטגרם . ניתן להשתמש במלאי התמונות מהפלטפורמות הללו אם יש לכם חסם יצירתי או שאין לכם זמן לצלם תמונות בעצמכם, או סתם כי אתם רוצים להעניק שינוי לפיד שלכם בתוכן מגוון וחדש.

כאשר אתם משלבים בדרך חלקה ויצירתית בתמונות הללו באסטרטגיה השיווקית שלכם באינסטגרם, אתם תקלו על עצמכם ותחסכו המון זמן, כסף ואנרגיה.

5 אתרי המאגר הטובים ביותר בשוק

בין אם אתם רוצים להוסיף תמונות מרתקות ומעניינות לפיד האינסטגרם שלכם או למצוא תמונות יצירתיות לסטורי שלכם באינסטגרם שלכם , 5 אתרי מאגר התמונות הללו הם מקום מעולה להתחיל בו.

קשור: איך להוריד תמונות מהאינסטגרם (באופן נכון וחוקי) ועוד טיפים ששווה להכיר

1.Unsplash

אם אתם מחפשים צילומי מאגר בחינם ברמה גבוהה להורדה, אתר Unsplash הוא אחד מאתרי מאגר התמונות המעולים ביותר.

יש להם מלאי של מעל למיליון תמונות באיכות גבוהה והכל בחינם, קיים תוכן ללא תשלום לכולם!

תמונות על טכנולוגיה, נופים, רשתות חברתיות, עסקים ועוד , אתר Unsplash יש מלאי תמונות שהובאו אליכם על ידי קהילת יוצרים, מעצבים וצלמים איכותיים ומוכשרים.

5 אתרי מאגר תמונות מעוצבות לאינסטגרם בחינם
מעל מיליון במאגר התמונות בחינם

עם חיפוש פשוט ב-Unsplash, ניתן למצוא מלאי מאגר תמונות לאינסטגרם שלכם תוך מספר רגעים.

ניתן להוריד, לערוך ולתזמן במהירות מאגר תמונות ברזולוציה גבוהה – והכל מבלי שתצטרכו להוריד את האפליקציה שלהם או להירשם!

2.TONL

עם תמונות מסקרנות ותרבותיות אשר צריכות להיות בחזית הקידום שלכם באינסטגרם. אם אתם רוצים מבחר מגוון ומסקרן מבחינה תרבותית של מאגר תמונות לאינסטגרם, שווה לכם לבדוק את אתר TONL.

אתר TONL שואף לשנות את רעיון הצילום המסורתי באמצעות הצגת תמונות של אנשים אחרים וסיפורים מכל פינה בעולם. כמו שהם מספרים באתר האינטרנט שלהם, "צילום וסיפורי חיים יכולים לעזור, לעורר רגשות ולשנות את הסטריאוטיפים והדעות הקדומות כלפי אנשים מהקהילות השחורות, בעיקר."

קשור: מדריך: איך מקשרים (מחברים) דף פייסבוק לאינסטגרם צעד אחר צעד

3.Pixabay

בין אם אתם מעוניינים במאגרי צילומי[ או מלאי של אודיו קולי לסרטוני האינסטגרם שלכם, לאתר – Pixabay יש מאגר של מעל 1.8 מיליון נכסי תמונות מוכנים לשימוש. בחינם בנוסף גם קטעי וידאו, אודיו ותמונות ברזולוציה גבוה, בקיצור ל – Pixabay יש כמעט כל נכס דיגיטלי להורדה.

אפשרויות השונות והקריאייטיב הן אינסופיות כשמדובר בנכסי הדיגיטל של אתר Pixabay. לדוגמה, ניתן להוריד תמונות וינטא'ג לשימוש בפיד או בסטורי של אינסטגרם או להשתמש כ-ווידיאו על רקע הפוסט שלכם. החלק הכי טוב באתר – Pixabay הוא שברגע שאתה מורידים תמונה או כל קובץ אחר, אתם יכולים לשנות אותו, ולערוך, להעתיק ולשווק את התמונה כמה ואיפה שתרצו. ההזדמנויות הן בלתי מוגבלות.

4.Pexels

לתמונות סטייל ואופנה עכשיות לאינסטגרם בחינם!, בקרו ב-pexels.

באפשרותכם לחפש מילות מפתח ממוקדות או לגלול בין אוספים לא מוגבלים בדפי האתר הקל לניווט שלהם. בעמוד ה- Discover שלהם ניתן למצוא גם תמונות מסודרות לפי צבעים – זהו כלי מצוין לאיתור מאגר תמונות מלאי בקלות עבור המותג שלכם באינסטגרם .

קשור: 4 טיפים לעיצוב ושיפור דף אינסטגרם בקלות – Instagram

5.Nappy

ממש כמו פלטפורמת TONL גם אתר Nappy הוא אתר של אמני צילום ומעצבים המספקים תמונות מגוונות מאוד באיכות גבוהה.

תמונות בסגנון כמו, סגנון חיים ועד צילומי נוף ועסקים, לNAPPY יש מגוון ענקי של תמונות לבחירתכם בחינם. כל התמונות באתר – Nappy מורשות ברישיון חוקי של  Creative Commons Zero (CC0). זה אומר שאתם יכולים לעשות שימוש בתמונות לכל מה שתרצו. אתם יכולים להוריד, לערוך, לעצב ולשתף – והכל בחינם!

למעשה, NAPPY מעודד מבקרים להשתמש בתמונות שלהם איך שהם רוצים ולכל עניין. כפי שהם מתארים בפלטפורמת האינטרנט שלהם,

עכשיו שאתם מכירים את 5 אתרי מאגר הצילום ועיצוב המושלמים לאינסטגרם, אתם יכולים להתחיל! בהצלחה.

שימוש בתמונות מלאי באינסטגרם יכול להיות התשובה לעיצוב הזנה מגובשת , מבלי שתצטרך לפוצץ את התקציב שלך בצילומים יקרים.

זהו פתרון מהיר וקל שיכול לעזור לגוון את התוכן שלך ולשתף את סיפור המותג שלך.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא