7 טיפים למשווקים בטיקטוק? איך לשלוח הודעות (ללקוחות) ב – Tiktok

אם אתם משווקים חדשים ב- טיקטוק או רק פתחתם חשבון חדש, אז אתה לא לבד. ישנם מיליוני משתמשים חדשים מדי חודש ונראה שרבים מהם מנסים להתמודד עם פלטפורמת הסרטונים הזאת. משווקים בטיקטוק? איך לשלוח הודעות ב – Tiktok:

השימוש פשוט באפליקציית טיקטוק, אך אלא אם כן אתם מתחילים לשווק ומנסים לעשות כסף דרך פלטפורמת טיק טוק גם אם יש לכם מישהו שיראה לך מה לעשות, ייתכן שייקח לכם מעט זמן לשלוט בה ב 100%. היום אנו נדבר על היסודות, כמו איך לשלוח הודעה דרך אפליקציית – טיקטוק.

משווקים בטיקטוק? איך לשלוח הודעות ב - Tiktok
שליחת הודעות בטיקטוק – תמונה unsplash

קשור: איך לעשות שיווק שותפים עם אפליקציית טיקטוק – TikTok

הודעות ב- טיקטוק דומות מאוד לאפליקציית סנאפצ'אט בכך שיש לכם אפשרות לרשום תגובות בסרטונים ולשוחח על גבי סרטון או פשוט להגדיר ערוצי צ'אט אישיים בין חברים. ככה או ככה, תוכלו לדבר עם לקוחות או חברים חברים במהירות רבה ברשת החברתי הזאת.

שימוש התחלתי ב-טיקטוק

כשאתם מתקינים את טיקטוק לראשונה, עליכם ליצור חשבון באמצעות מספר הנייד שלכם או כתובת הדוא"ל שלכם, או להתחבר דרך פלטפורמת פייסבוק. לאחר מכן תוכלו להוסיף את שם המשתמש שתבחרו ולהעלות תמונת פרופיל. אם יש לכם סרטון להוסיף כ-ביו BIO, אתם יכולים לעשות זאת בעת ההרשמה או לחזור להגדרות ולעשות את זה מאוחר יותר.

לאחר שתסיימו, אתם נשלחים לתוך האפליקציה. הפלטפורמה תראה בשבילכם עדכוני מערכת של סרטונים פופולריים באופן אקראי בדיוק בשבילכם. ככל שהאפליקציה תדע מי אתם, היא תתאים את התוכן למה שהיא חושבת שאתם תרצו לצפות. החליקו שמאלה לסרטון אחר או אפשר לסגור על המסך כדי להתחיל באופן אוטומטי סרטון חדש.

מימין לכל סרטון מופיע סמל הפרופיל, ואז סמל לב כמו באפשרות של פייסבוק לייק ובועת נוספת לתגובות. בתגובות אלו תשתמשו בכדי לשלוח הודעות באפליקציה. תחת זה מופיע סמל לשיתוף סרטונים ברשתות נוספות ולבסוף רשימת האפשרויות של האודיו המושמע להוספת הסרטון.

קשור: אפליקציות וטיפים – איך עורכים סרטונים בטיקטוק – TIKTOK

ממשק טיקטוק

כד להכיר את הממשק או את כל הלחצנים והאפשרויות דל אפליקציית טיקטוק זה די פשוט. הפלטפורמה מקלה על המשתמשים שלה , כאשר אתם נכנסים לראשונה לסרטוני האפליקציה הם מתחילים להתנגן באופן אוטומטי.

למרות שמנוע האלגוריתם של טיקטוק הוא קצת תעלומה בענינו, הסרטונים שאתם רואים בגלילה כלל קשורים למיקום שלכם, לשפה ולתחומי העניין.

איך לשלוח הודעות ב-טיקטוק TIKTOK

יש לכם כמה אפשרויות לפנות למישהו ב- טיקטוק. ניתן להגיב לסרטון רלוונטי שמישהו העלה, להגיב בתוך תגובה שהשאירו באחד הסרטונים השיווקיים שלכם או ליצור איתם קשר ישירות דרך הפרופיל האישי שלהם.

כדי לשלוח הודעה ב- טיקטוק תצטרכו להיות חברים או לעקוב אחר הפרופיל שלהם. תלוי בהגדרות הפרטיות של הנמען, אם הם ציבוריות או חברים רק לקבלת הודעות.

לחצו על האפשרות 'אני' (MEׁׂׂ) באפליקציית טיקטוק ולחצו על 'עוקב' אשר ייקח אתכם לרשימת החברים שלכם. לאחר שתלחצו על הפרופיל שאליו תרצה ליצור קשר פשוט לחצו על 'הודעה'.

מכירות ב – טיקטוק

אם המשתמש או הלקוח שהתעניין בתוכן שהעלתם לאחרונה, תוכלו ללחוץ על הסמל שנראה כמו הודעה לצד סימן הפלוס כדי לגשת לפרופיל האישי שלו על מנת להציע לו את המוצרים שלכם. האפשרות זו תיקח אתכם לפעילות האחרונה שלכם ולכן זה קיצור דרך קל לאפשרות שליחת ההודעות.

משווקים בטיקטוק? איך לשלוח הודעות ב - Tiktok

הגבלות בשליחת הודעות ב-טיקטוק

טיקטוק יצרה את המדיניות שלה כדי להגן על קהלים צעירים על מנת ולמנוע דואר זבל (ספאם). יש מספר דברים שאתם מוגבלים אליהם בתכונת שליחת ההודעות של טיקטוק:

  • למשתמשים מתחת לגיל 16 אין גישה להודעות (יש חוק מלא והם שילמו מיליוני דולרים בגין הפרות על החוק הזה)
  • עליכם להגדיר מספר טלפון נייד חוקי על מנת למשלוח הודעות. זה כל העניין נגד ספאם אם אתה סקרנים.

ניתן להבין שחלק מהמשתמשים אכן מוטרדים מההגבלות הללו, אך באופן כללי זה מגן על חווית המשתמש. למי שלא עומד בהנחיות עדיין יכול להגיב על סרטונים ולעקוב אחר היוצרים המועדפים עליך.

קשור: איך לעשות כסף מ-טיק טוק TikTok

הגיבו על סרטוני ב- טיקטוק

חלק גדול מצמיחת החשבון שלכם והגדל המכירות בטיקטוק: כשאתה מנווטים המסך For You למעלה, תראו את סמל בועת השיחות הקטן אשר נמצא משמאל לסרטון. משם אתם יכולים להשאיר תגובה על תוכן הסרטון. בחרו את בועת השיחות או איפה שאתם רואים 'תגיד משהו נחמד' והוסף תגובה. לחצו על שלח כשתסיימו לשלוח אותו.

מכירות בטיקטוק - איך למכור ב - TIKTOK

הגיבו על תגובות קיימות ב- טיקטוק

ניתן לראות תגובות על ההעלאות הסרטונים שלכם על ידי בחירת הסרטון המדובר ולחיצה על בועת השיחות. תראו רשימת תגובות לאחר מכן תוכלו לבחור מענה להגיב עליו. אתם יכולים לעשות לב או לייק על התגובה או ללחוץ עליה כדי להשיב ללקוח מתעניין או סתם כדי ליצור דיאלוג. בהצלחה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא