איך להיות מיליונר , השקעות וחיסכון – הטיפים המובילים מעשירי העולם

האם עצם המחשבה על ניהול כלכלי מעניקה לך חרדה , אז אתה לא לבד: כסף הוא הגורם מספר 1 ללחץ בעולם. איך להיות מיליונר , השקעות וחיסכון – הטיפים מובילים מעשירי העולם:

למרות שאין מחסור של יעוץ פיננסי באינטרנט, לעתים קרובות דווקא זה יכול להוסיף ללחץ שלנו, כפי שרבים מאיתנו כבר מבינים מה אנחנו צריכים לעשות. אז במקום להזכיר לכם שצריך לשמור על התקציב שלכם ולשמור מעט לפרישה, השגנו לכם כמה מהעצות של עשירי העולם. איך להיות מליונר, השקעות, וחיסכון:

1. הקימו את העסק שאתם הבעלים שלו.

אז איך להיות מיליונר? עם תרבות ההון סיכון בתקופתנו קשה לחגוג ניצחונות. כל יום אנו פוגשים יזמים שבמקביל ממש טובים בגיוס כספים – ובאיבוד הון. קהילת הסטארטאפים הייתה בעבר מקום שבו יזמים יצרו מוצרים כדי לשנות את העולם. עכשיו הם מגייסים מיליארדים למימון רעיונות לא רווחיים.

יש כל כך הרבה שיטות להרוויח כסף . אתם יכולים לקנות פריטים יד שניה או ישנים ולמכור אותם באיביי או פשוט למכור את הזבל הישן שלכם, לעבור לדירה קטנה יותר או או פחות יקר, לעבוד בעבודה נוספת או פשוט לוותר על מסעדה אחת בחודש ולהפסיק לבזבז כסף על דברים שאתם לא באמת צריכים.

אם אתם סבלניים ומעשיים, אתם תמצאו את הדרך לחסוך את הכסף. לאחר מכן תוכלו לבנות עסק אמיתי שהוא יותר מוחשי ורווחי, ללא חובות ופחות אשראי. להיות מיליונר זה כבר לא חלום! ככה גם העשירים התחילו , אז ברור שגם אתם יכולים לעשות את הצעדים הפשוטים האלה.

קשור: איך להרוויח כסף באמצעות הקמת נכס דיגיטלי מניב בפייסבוק

2.התייחסו לכסף כאילו אתם יכולים להפסיד את כולו מחר.

לא משנה כמה כסף יש לכם בחשבון בנק, דעו תמיד שאתם ברי מזל הרבה יותר מאנשים אחרים. התייחסו לכסף שלכם כאילו הוא יכול להיעלם מחר בבוקר מהבנק ואל תבזבזו יותר מדי על מותרות.  הנקודה הזאת חלה לא רק על הכספים האישיים שלכם אלה גם על ההון העסקי שלכם.

לצורך העניין, בשנת 2008 היה נראה שהעולם אבד. עסקים פשטו רגל ואנשים היו בייאוש נפשי וכלכלי גדול. מכיוון שיש אנשים אשר שמרו על הכספים שלהם(לא רק בחשבון הבנק אלה גם לא מכרו מניות) ולא מבזבזים יתר על המידה את התקציב האישי או העסקי שלהם, העולם הצליח להאט את הנפילה הגדולה ולהצמיח מחדש את התקדמות החיים והעסקים בלי להקריב יותר מידי.

עמדנו בסערה עד שהגיע הזמן לצמוח מחדש.

3.עבדו בחינם למדו מיומנות.

אנו מכירים אנשים אשר בשלוש שנים הרוויחו שמונה ספרות בעסק שלהם בלי להשקיע כסף – וגם אתם יכולים.

אל תחשבו רק איך להיות מיליונר פשוט התחילו לפתח מיומנות יקרות ערך (כמו מיתוג ושיווק עסקי) שעסקים קטנים יחליפו בהן את השירות או המקצועיות שלכם בחינם. כדי לקבל הפניות לידים, הציעו עזרה בחינם למספר ארגונים או עמותות מוכרות שיש להם פוטנציאל. לאחר מכן, ספקו את השירותים שלכם לעסקים קטנים תמורת מידע או עזרה עסקית.

התרכזו בעסקים צומחים עם ניסיון חזק אשר יעניק לכם פוטנציאל והפניות – באופן אידיאלי בענפים כמו מסחר אלקטרוני (איקומרס), שיווק באינטרנט או יחסי ציבור. 

קשור: טיפים ודוגמאות לנכסים דיגיטליים (הכנסה פסיבית מול אקטיבית)

4.השקיעו את ההון שלכם בחוכמה.

מישהו חכם אמר לי פעם, אם אתה לא יודע על מה אתה מבזבז את הכסף שלך, אז אתה לעולם לא תרוויח כסף .’ בדקנו את התיאוריה הזו בעצמנו, והיא נכונה.

אם אתם אומרים שאתם רוצים להרוויח 100 אלף שקל לחודש, אתם צריכים לשאול את עצמכם מה תעשו עם הכסף הזה. תחסכו אותו?, אנו אומרים לכם שלעולם לא תראו את הכסף הזה –  ללא סיבה אמיתית למה? אתם צריכים את ה-למה? למה להרוויח לכם 100 אלף, האם זה רק מספר עבורכם. לא תרוויחו כסף רק כדי לחסוך אותו. לא כך מקשרים את המוח שלנו לעושר וחופש כלכלי. אתה צריכים עוד משהו מעבר כדי להפוך את הכסף הזה לאמיתי בחשבון הבנק שלכם. אתם רוצים להיות מיליונרים?

צרו רשימה של הדברים שאתם רוצים: הבית, הרכב, החופשה שחלמתם עליה. רשמו את העלויות ועשו חישוב של הסכום הכולל. זו המטרה שלכם, לא רק מספר שרירותי. הגדירו ממש בבירור איך תקצו את הכסף הזה ולמה בדיוק, הכניסו הסכום המגיע גם למסים וחיסכון, ותשפרו באופן דרמטי את הסיכויים שלכם להשיג הרבה כסף בחיים שלכם.

5. אל תקנו דירה.

דעו כי: ההשקעה מניבה לנו כשהיא ארוכת טווח. אין דבר כזה להתעשר במהירות; כל מה שיותר מידי קל לעתים קרובות הוא שקר.

בעלות על דירה היא בדרך כלל לא התוכנית הטובה ביותר, ובעיקר שזה ללא ידע. קודם לכן השקיעו בקידום הקריירה שלכם צרכו ידע. קראו ספרים על נדל'ן והשקעות, קנו קורסים דיגיטליים בתחומים פיננסיים.

והחשוב מכל? חיו תמיד מתחת לאמצעים שלכם. הגדירו מהי הוצאה אחראית עבורכם והכינו תוכנית לעתיד הקרוב והרחוק, כזאת אשר דורשת אסטרטגיה, משמעת, עבודה קשה. למדו להרוויח, לחסוך ולכבד כסף.

כל אגורה חשובה, אנו ממליצים לקרוא את ספרו רוברט קיוסאקי "אבא עשיר אבא עני".

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top