כמה כסף צארלי מרוויחה מהטיקטוק – 5 המשפיעים ברשת TikTok

מוזיקה ריקודים וסנכרון שפתיים הם דרכי הבידור הרווחיים ביותר כיום, הפופולריות העצומה של סרטוני טיקטוק הולידה מפעל ליצירת תוכן והרבה כסף. כמה כסף צארלי דמילו מרוויחה מהטיקטוק – 5 המשפיעים והמרוויחים ברשת TikTok:

אז בעוד שאנשים מסוימים עדיין מנסים להבין על מה הרעש באפליקציית טיקטוק, המדיה החברתית המטורפת הזאת יוצרת כוכבים גדולים משל עצמה.

מוזיקה, סנכרון שפתיים וריקודים מגניבים הם דרכי הבידור הרווחיים ביותר כיום, הפופולריות של סרטוני התוכן בטיקטוק הולידה מפעל ליצירת תוכן ממגנט, משפיענים גדולים ובמקרים מסוימים גם עסקאות לשיתופי פעולה גדולים. עבור צארלי דמילו וכוכבים נוספים על רצף הריקודים, כל הדלתות נפתחות להם והכסף זורם כמו נחל.

בעוד ש-יוטיוברים מרוויחים מעט יותר כסף לכל סרטון בודד, אלה שגורפים את היהלומים דרך פלטפורמת טיקטוק גם מצליחים לעשות זאת די טוב. עם מיליוני קהל עוקבים שבוי, מדובר בחמשת המשפיענים המרוויחים והמובילים באפליקציה וכמה כסף מרוויחים עבור סרטון אחד בודד.

קשור: איך לעשות כסף מ-טיק טוק TikTok

כמה כסף צארלי מרוויחה מהטיקטוק - 5 המשפיעים ברשת TikTok
צארלי דמילו, תמונה – טיקטוק

לורן גריי

למשפיענית הטיקטוק לורן גריי עדיין יש את אחד הערוצים עם הקהלים הגדולים ביותר ב- טיק טוק עם כמות של 43 מיליון עוקבים. רק בת 17 בלבד החלה לפרסם סרטונים ב- אפליקציית musical.ly לפני שנרכשה על ידי פלטפורמת טיקטוק וראתה את הקהל שלה גדל עם השנים. בנוסף היא גם מפיקת מוזיקה משלה שהיא מקדמת במספר רשתות מדיה חברתית.

במהלך ראיון שנערך לאחרונה אמרה לורן שהיא מפרסמת רק אם היא מעניקה השראה, ולא זורקת סרטונים לאוויר כל יום, ונתנה דוגמה.

קשור: איך לעשות שיווק שותפים עם אפליקציית טיקטוק – TikTok

אני אוהבת את תעשיית הריקוד תמיד כיף לרקוד. אני רוקדת כל הזמן גם מחוץ לפלטפורמת טיקטוק , אז זה מתערבב עם דברים שאני אוהב גם ככה לעשות. וכל דבר מצחיק – אם אני שומעת סאונד שאני חושבת שהוא מצחיק, אני אשתמש בו. לפני מספר ימים פרסמתי אחת החברות וראינו סרט "אחים החורגים"קיבלתי את הרעיון באקראי תוך כדי שאני וחברתי ישבנו בשתי מיטות זהות בחדר המלון , ואז אמרתי "וואו, זה מזכיר לי את אותה סצנה האחים החורגים ." הקלטתי את הסאונד מיוטיוב והעליתי סרטון שלנו בטיקטוק. אם רעיון מגניב יעלה לי אז אני אעשה מזה סרטון.

@lorengray

ignore my weave flying all over the place but I learned this on chinese tik tok & I love it👻

♬ Maria – Hwa Sa

אריאל בייבי מרטין

אריאל מרטין – הלא היא בייבי אריאל – משפיענית גם ב- טיקטוק כדי ליצור סרטוני ריקוד ולשתף את המוזיקה שהיא מפיקה. יש לה כמה נקודות זכות שהיא בנוסף גם כותבת שירים, אבל ב- טיקטוק את מנצלת את הפופולריות שלה כדי להתמקד בקריירת משחק. עם 32 מיליון עוקבים הרוויחה בייבי אריאל השנה 151,500 דולר לסרטון.

קשור: אפליקציות וטיפים – איך עורכים סרטונים בטיקטוק – TIKTOK

צארלי דמילו

צארלי דמילו בת ה -16, המוכרת ברחבי העולם בזכות הכוריאוגרפיה המגניבה שלה, המשפחה וההיכרויות שלה בפלטפורמת טיקטוק, חושפת קהל מעריצים ענקי וגוברת על המתחרים שלה עם 54 מיליון עוקבים ברשת. היא מתארחת בפרסומות גדולים ולעתים קרובות גם מתארחת בתכניות כמו The Tonight Show בכיכובו של ג'ימי פאלון.

למרות שהיא ואחותה דיקסי ניתקו קשר עם רשת בית ההייפ, הסרטונים שלה עדיין מייצרים לה רוויחים אדירים ורק השנה היא הרוויחה 149,000 דולר לכל סרטון.

@charlidamelio

♬ Money Mouf – Tyga & Saweetie & YG

ריאז אלי

משפיען ההודי Riyaz Aly פופולרי גם בזכות סרטוני סנכרון השפתיים שלו והלבוש האופנתי שלו באפליקציה ומתגאה ביותר מ -35 מיליון עוקבים. מבחינתו, הפוסטים שלו הרוויחו עד כד השנה 145,000 דולר .

קריסטן האנצ'ר

ילידת קנדה היפיפייה, קריסטן האנצ'ר, יזמית הדרכות יופי ואיפור ותכני אופנה ועוד ברשתות החברתיות, אך סרטוני הריקוד וסנכרון השפתיים שלה בפלטפורמת טיקטוק גרפו לכיסה רווחים עצומים לחשבון הבנק וניצבת בין חמשת המובילים הראשונים באפליקציה. האנצ'ר ההתחילה גם היא עם musical.ly לפני שהיא נרכשה ומאז התרחבה והפכה למפלצת. בעקבות השינוי היא הצליחה להגדיל את קהל העוקבים שלה ל -23 מיליון ומרוויחה כ- 117,000 דולר לסרטון אחד בודד.

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top