4 טיפים ליצירת קורס דיגיטלי / אינטרנטי אונליין

קורסים דיגיטליים, אתרי קורסים וחבילות אימון אונליין נמכרים כמו לחמניות חמות, והביקוש לאותם מוצרים דיגיטליים רק גדל מיום ליום, איך להרוויח מזה גם? טיפים ליצירת קורס דיגיטלי / אינטרנטי אונליין:

תחום ה "למידה מרחוק", "איך ליצור קורסים דיגיטליים / באינטרנט " ו"הקמת עסק מהבית "הם שלושה ממונחי החיפוש החמים ביותר במנוע החיפוש של – גוגל בשנה האחרונה. 

מחקר שווקים באינטרנט דיווח כי תחזית הלימוד באינטרנט צפויה להפוך לתעשייה של מעל 325 מיליארד דולר בשנים הבאות. המון בעלי עסקים , בעיקר מאמנים, יועצים ויזמים באינטרנט, התחילו כבר להוסיף זרם הכנסה פסיבית הוסף לקטלוג המוצרים שלהם. ובנוסף אחרים מתחילים לבנות פלטפורמות למידה אינטרנטי משלהם . 

עם זאת, יוצרי קורסים דיגיטליים רבים בעולם עושים את אותן טעויות נפוצות בעת יצירת הקורסים הדיגיטליים שלהם. יוצרי הקורס מתרגשים בהתחלה מיצירת המוצרים הדיגיטליים שלהם ומתחילים ישר ליצור בלי רקע קודם ומחקר, שבמקרים רבים הם יביאו ליצירת מוצר שאף אחד לא רוצה לרכוש ואפילו להוריד בחינם. רובם שוכחים לקחת בחשבון את הצעדים הפשוטים ביותר שכל בעל עסק צריך לחשוב לפני שמתחילים בבניית נכס דיגיטלי.

עליכם להקפיד כי רעיון הקורס שלכם מורכב מכמה מרכיבים: 

  1. יש לכם (או לאחרים) מספיק ידע ומומחיות בנישה? 
  2. יש לך אהבה ותשוקה לנישה הזאת?
  3. לרעיון הקורס שלכם יש דרישה בכלל בשוק?

במדריך זה תלמדו על מספר טיפים חשובים שעליכם להתחיל לפני יצירת הקורס האינטרנטי. 

4 טיפים ליצירת קורס דיגיטלי / אינטרנטי אונליין
קורס (אינטרנטי) דיגיטלי אונליין – תמונה unsplash

קשור: כמה זמן לוקח לבנות אתר אינטרנט (נכס דיגיטלי)

1. חקרו ובדקו את הנישה שלכם כמו שצריך ולעומק

לפני שתקפצו למקום של היצירה, אתה צריכים לבדוק אם יש כמות אנשים באינטרנט שמעוניינים בפועל בנושא הקורס שלכם. אם אתה האדם היחיד על פני כדור הארץ שמתלהב מהנושא שלך, יתכן שזה לא הרעיון הטוב ביותר ליצור מוצר דיגיטלי בנושא. 

להלן מספר שאלות שתוכל לשאול את עצמך בעת אימות רעיון הקורס שלך: 

  • האם לרעיון הקורס שלכם יש ביקוש כל שהו בשוק? 
  • האם ישנם יזמים נוספים בישה הזאת שכבר יצרו קורס אינטרנטי בנושא הזה? 
  • יש יש ספרים הנמכרים בסגנון הזה באמזון ? 
  • האם הנישה שלכם מקלת אלפי כניסות במנוע החיפוש גוגל? 
  • האם יש שם קהילות שעוקבות אחר הנישה הזאת? ( קבוצות לינקדאין, ופייסבוק בלוגים ואתרים וכו ') 

אם כל התשובות שלכם לשאלות הללו הן "כן", יכול להיות שיש לכם משהו מעולה למכירה. אמנם זה לא במאת האחוזים אך זה נותן לכם כיוון טוב – האימות בתכל'ס מגיע כשמישהו משלם לך הידע שלכם – אבל שוב זה צעד בכיוון הנכון.  

קשור: הדרכים הטובות ביותר לעשות כסף משטחי פרסום בנכס דיגיטלי

2. נישה איכותית, כי נישה רק תעשה אתכם בעלי הון

לאחר שבחרתם ברעיון לבניית קורס דיגיטלי משלכם, התחילו למקד לנישה כמה שיותר. אתם תמיד יכולים להרחיב את הנושא לאחר מכן, כאשר יש לכם קהל גדול יותר ומשאבים גדולים יותר. נניח שבחרת בנישה של "כושר מהבית" ואתם רוצים ללמד אנשים כיצד להפוך לבריאים יותר. 

אז שאלו את עצמכם, למי אתם מכוונים את הקורס, ומה הערכך והכאב של הלקוחות? הנה דוגמה לצורך העניין לאופן שבו אתה יכולים לייצר נישה: 

  • אוכל בריא
  • תרגילים ללא חדר כושר
  • כושר ותרגילים לכל משפחה

ככל שתוכלו להיות ממוקדים בנישה ויותר לגבי תלמידי העתיד שלכם, כך השיווק שלכם יעלה פחות כסף וכך המסר השיווקי שלכם יהיה הרבה יותר ברור. 

קשור: 5 טיפים פשוטים למכור ספר אלקטרוני (נכס דיגיטלי)

3. צרו מסר שיווקי ברור סביב הקורס האינטרנטי / דיגיטלי

לקוחות מבולבלים לא ירכשו מכם, ועליכם להיות בטוחים שהמסר שלכם מעביר את הנקודה. יש לכם רק מספר שניות לשכנע אנשים לרדת למטה לדף הנחיתה שלכם , ולהבין עוד על המוצר או השירות שלכם, בין אם זה כיתת אמן  או אתגר חדש שלכם. 

אתה חייב להצליח לבטא את יעד המוצר שלכם מיד ושם כאשר לקוחות פוטנציאליים רואים את הקורס בפעם הראשונה. אם אתה יכולים לעשות את זה מהיר וברור, זה יהיה מעולה; אם אתה יכולים להבהיר את זה בשלוש מילים או פחות, אפילו מעולה יותר.

להלן מספר טיפים:

  1. "הקימו את העסק האינטרנטי שלכם" – זה רחב מדי ויכול להיות לכך מספר משמעויות. זה לא מספר לי אם אתה עוזר לי לבנות חנות איקומרס, בלוג, עסק לאימון אינטרנטי, אתרי מותגים או כל דבר אחר שנמצא בנישה " עסק אונליין". 
  2. "מרעיון לקורס דיגיטלי" – זו דוגמה הרבה יותר ברורה. ברור לחלוטין מה תהיה התוצאה ועם מי אתם מדברים. הקורא יודע מיד שתעזרו לו להגיע מרעיון לקורס שלם. מישהו שמעוניין לבנות חנות איקומרס לא מרגיש שמדברים אליו כאשר אתם מדברים באופן כללי על הקמת עסק אינטרנטי.

שליטה במומחיות של יצירת שם ברור והצעת שוק היא מיומנות שתהפוך הרבה יותר מבקרים ללקוחות קונים. 

קשור: למד למכור מוצרים דיגיטליים ולהרוויח כסף מהבית

4. מכירה מראש של הקורס הדיגיטלי שלכם עוד לפני שבניתם אותו

הכינו את הלקוחות שלכם לקראת מה שאתם הולכים ליצור. אתם יכולים לבנות את הקורס שלכם באמצעות אתגר בן מספר ימים , סמינר באינטרנט או אפילו אירוע אונליין. 

הדליקו צורך אצל הקהל שלכם מספר שבועות לפני המצגת שלכם, כך שהם יתרגשו מכך, מעניקים השראה ותוכן מקדים בעל ערך, משכילים בנושא הקורס שלכם. במהלך התקופה הזאת השקיעו את כל המאמצים בשיווק המצגת והאירוע אונליין שלכם או הסמינר האינטרנטי או האתגר שלכם בן מספר ימים והכניסו כמה שיותר אנשים למשפך מכירות. 

הדבר המעולה כאן הוא שאם אף אחד לא יקנה את הקורס שלכם לאחר המצגת שיצרתם, אינכם חייבים להמשיך וליצור את הקורס שלכם. יהיה עליכם לחזור לשלבים הראשונים ולחדד ולמקד את הנישה שלכם עוד יותר ולמצוא נושא חזק יותר שיש לו ביקוש רב יותר בשוק.  בהצלחה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא