איך לעשות כסף (באינטרנט) דרך מרקטפלייס פייסבוק Marketplace

בדרך לשנה העברית החדשה, רבים מאיתנו מחפשים לעשות כסף באינטרנט. החלטנו לסגור את המינוס, לייצר הכנסה צדדית או דרך לשלם את המשכתא. איך לעשות כסף (באינטרנט) דרך מרקטפלייס פייסבוק Marketplace:

בדרך לשנה העברית החדשה, רבים מאיתנו מחפשים איך להרוויח כסף באינטרנט. אולי הגדרתם לעצמכם יעדים לשלם את ההתחייבויות שלכם או החובות, את חשבון החשמל, לסגור את המינוס הנוראי שלכם, או שאתם פשוט רוצים לעשות עוד קצת כסף לחשבון הבנק שלכם ויש כאלה מחפשים לפתוח עסק באינטרנט, גם זה אפשרי.

אבל מאיפה יגיע עוד כסף? מה אתם עושים כשאין לכם זמן לעבודה נוספת אבל אתם זקוקים לעוד כסף כדי לשלם את כל החשבונות שלכם? אם אתם מחפשים דרך לעשות כסף בדרך נוחה יחסית תוך מספר צעדים פשוטים, הגעתם למאמר הנכון. איך לעשות כסף (באינטרנט) דרך מרקטפלייס פייסבוק Marketplace:

מה בכלל זה פייסבוק מרקטפלייס Marketplace?

לאלה שלא שמו לב לעמודה החדשה אשר נוספה לפייסבוק באפליקציה ובמחשב, לפייסבוק יש קיצור דרך באפליקציה ובאינטרנט לשוק הגלובלי שלהם וזה בחינם לגמרי.

קשור: כל מה שצריך לדעת: 11 טיפים קלים למכירה דרך הפייסבוק

כמובן לכאלה שאין עדיים – אתם חייבים להירשם לחשבון בפייסבוק כדי למכור בשוק מרקטפלייס , פייסבוק מרקטפלייס צריך את פרטי המיקום שלכם כדי שתכלו להתחיל למכור ולקנות מאחרים ברדיוס שלכם. (ניתן גם למכור במדינות שונות, צריך לשנות מיקום, אך מכירת מוצר תדרש מכם לעשות שילוח)

אנשים כמותכם נכנסים למרקטפלייס – Marketplace למכור כל מיני פריטים: וינט'ג,רהיטים וחדשים וישנים, בגדים, כלי נגינה, מכוניות,משחקים והרשימה עוד ארוכה.

במחשב הכניסה מרקטפלייס נמצא בתפריט סרגל בצד הימני. ובאפליקציה בסרגל למעלה.

איך לעשות כסף (באינטרנט) דרך מרקטפלייס פייסבוק Marketplace
מרקטפלייס פייסבוק Marketplace

למי אפשר למכור ומה למכור במרקטפלייס?

כל אדם יכול למכור בשוק של פייסבוק. כדי להתחיל למכור, כמו שציינו אתם חייבים להיות בעלי חשבון בפייסבוק ולפעול לפי הכללים והתקנות של פייסבוק. כל מוצר שתרצו למכור עליכם להיות בני 21 לפחות ולא המכירה תהיה אסורה עבורכם. לצורך העניין, מכירת אלכוהול, חומרים מסוכנים ולא חוקיים, כלים מסוכנים, חומרי בערה ועוד מוגבלים ואסורים למכירה.

אתם לא יכולים גם למכור שירותים כמו תיקון פלאפונים,מכונות כביסה ובעלי חיים. כן ניתן למכור שירותים כמו ציורים ואמנות, שטיפת מכוניות ועוד. באותה עניין, אינכם יכולים גם לרשום משרות אפשריות.

קשור: 4 דרכים: איך להביא לקוחות חדשים בפייסבוק בקלות

איך להתחיל למכור מרקטפלייס פייסבוק Marketplace

  1. וודאו שיש לכם חשבון רשום בפייסבוק, אם אין לכם, צרו חשבון מיד.
  2. לאחר מכן, פייסבוק תבקש מכם להוסיף תמונות של הפריט שאתם מעוניינים למכור. העלו מספר תמונות טובות של הפריט שלכם, תוך פירוט של מספר זוויות טובות שלו.
  3. בחרו כותרת לתיאור הפריט שאתם מוכרים. לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן, יכול להיות שזה "עץ מלא איכותי" ציינו זאת.
  4. לאחר מכן, הוסיפו תיאור של הפריט שאתם מעוניינים למכור . השתמשו בחלק זה כדי למכור את הפריט שלכם ותיאור פירוט מלא של מה שאתה רוצים למכור. הכניסו פרטים על כל הבעיות של המוצר, מכות או שריטות בפריטים שלכם.
  5. ועכשיו הזמן לציין מחיר! וודאו שלא תציינו מחיר גבוה מדי, כך שאנשים מסוימים לא יקנו אותו.
  6. לאחר הכנסתם את כל הפרטים על מה שאתם צריכים, הגיע הזמן להסביר איפה אתם מוכרים אותו. השוק של מרקטפלייס יבקש את המיקום שלכם, כך שאחרים בקרבתכם יוכלו לבדוק מה אתה מוכרים.
  7. לסיום, רשום את המוצר שלכם!

אנו ממליצים גם להוסיף את הפריט למספר קבוצות רלוונטיות באזור שלכם ולרשום גם בקבוצות האלה. פייסבוק תתן לכם את האפשרות לכך לאחר רישום הפריט, אך אם לא, אתה צריכים להיות מסוגל למצוא קבוצות הקשורות לקהילת המוצרים שלכם באמצעות סרגל החיפוש.

לצורך העניין לקבוצה בה אני מוכר דברים היא "מכונת קפה יד שניה בתל אביב" מכיוון שאני גר באזור תל אביב.

מה למכור בשוק המרקטפלייס של פייסבוק

המפתחות למכירה בשוק מרקטפלייס הוא שהפריטים שאתם מוכרים צריכים להיות שווים את הזמן שאתה משקיעים ברישום שלהם ופגישה עם הקונים. למשל, לא הייתי מוכר את התחתונים שלי בשוק מרקטפלייס (אם כי יש אנשים שעושים זאת בכמויות גדולות), אבל הייתי מוכר את המקרר או הספה שלי.

לדוגמה: רהיטים למכירה:

  • שולחן סלון
  • כסאות
  • כריות
  • ארונות ספרים
  • מיטות
  • מזרנים
  • שידת החתלה
  • ועוד

טכנולוגיה:

  • פלאפונים ישנים וחלקי חילוף מסכים ועוד
  • מחשבים נייחים ולפטופים
  • טלוויזיות אל סי די
  • מערכות משחק, כמו סוני ואקס בוקס
  • שלטים

אלה רק מספר דוגמאות לקטגוריות למכירת כל מה שאתם רוצים למכור. בסופו של דבר, ההחלטה היא שלכם על מה שאתה חושבים שיש ביקוש ואם הפריט שווה את הזמן. אל תפחדו לנסות לרשום מספר דברים בו זמנית. זה יכול להפוך לאחלה של עסק!

מה לעשות אם המוצרים שלא נמכרים במרקטפלייס של פייסבוק?

ישנן מספר סיבות לכך שהפריט שלכם לא יכול להימכר. אנו נעסוק בכמה בעיות מוכרות ופתרונות.

המחיר גדול מדי

אנשים מגיעים למרקטפלייס לחפש יד שניה בעיקר ומוצרים זולים, ואם תעשו את המחיר הראשוני שלכם יקר מדי, מעטים יחשפו אליו, ואפילו פחות יקנו ממנו. נסולהוריד את המחיר הכי זול שאתם יכולים, כמובן שתצאו ברווח.

קשור: מודעות פייסבוק או קידום אורגני SEO

לא מספיק אנשים נחשפים לפריט שלכם

אם אתם לא מקבלים שום הודעות או חשיפות על הפריט שלכם, נסו לשתף את הפריט בעוד כמה קבוצות רכישה, מכירה כדי לראות אם תוכלו לשפר את החשיפה שלו.

יכול להיות שאין ביקוש למה שאתם מוכרים

פעמים רבות רשמתי מוצרים ולא קיבלתי שום עניין. פריטים מסוימים מבוקשים באופן גדול, אך אחרים, כמו קלטות וכ'ו, יכולים פחות לעניין. למרות זאת, אני ממליץ להוסיף את הפריט שלך לקרייגסליסט לפני שתורידו אותו.

פייסבוק דחתה את המוצר שלכם

לעיתים קרובות, פייסבוק יכולה להכניס בטעות את הפריט שלכם לפריט ברשימה הדחויה שלהם. אם הפריט שלך נדחה, תוכל בקלות להגיש ערעור לפייסבוק ופייסבוק תבדוק זאת שוב.

איך לייצר את דירוג המוכרים שלכם במרקטפלייס Marketplace

סביר יותר כי גולשי פייסבוק זרים יקנו מכם אם יש לך דירוג מוכר גבוה יותר. דירוג המוכרים מבוסס בעיקרו על מערכת של חמישה כוכבים ומפרט איכות התוכן שלכם בפרופיל שלכם, אל תשאלו למה, זאת פייסבוק.

אנשים יכולים להוסיף פידבק לחשבונכם רק לאחר שהם קנו מכם פריט, כך שתפתחו את הדירוג שלך בזמן.

כמה דרכים להגדיל את הציון שלכם ולהרוויח "דירוג אמין" מפייסבוק הן:

  • ענו להודעות במהירות. אם אתם יכולים לענות להודעות על המוצרים שלכם תוך שעה, תוכל להרוויח את התג "רספונסיבי מאוד" וזמן התגובה האופייני שלכם יופיע בפרופיל שלכם.
  • אם אתה מסכים להיפגש עם לקוח, פגשו אותו שם בזמנים שקבעתם! דייקנות ואמינות חשובים לרוכשים.
  • תאמינו לנו, לקוחות יכולים אפילו לרשום מחירים טובים ותיאור פריט כנקודות החוזק שלכם. קחו שנייה נוספת לפיתוח קטגוריות אלה כאשר אתה נותנים פירוט על המוצר שלכם. זה ישתלם ועוד איך.
  • היו "חברותיים"! הקונים הם הלקוחות שלכם לעתיד, לבחור דווקא בכם צריך להיות בראש סדר העדיפויות.

בנוסף, כאשר אתה מתחילים למכור בפייסבוק, אתה יכולים גם לדרג את הקונים שלכם. זה יאפשר לכם להגדיל את דירוג המוכרים של אנשים אחרים.

מכירה בשוק הענקי של פייסבוק היא אולי לא דרך להחליף את ההכנסה העיקרית שלכם, אבל זה יכול להיות בהחלט הכנסה נוספת, במיוחד אם אתהמעניקים מזמנכם ומאמצים לתוך זה. לא רק מכירת מוצרים יד שניה ווינט'ג נמכרים במרקטפלייס, הגדילו ראש. רק אל תעברו על החוקים.. בהצלחה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא