מדריך המשך: פרסום ממומן (פוסט בתשלום) וסוגי מודעות באינסטגרם

מה הם סוגי המודעות בתשלום באינסטגרם, ואיך לקדם פוסטים בצורה מקצועית. מדריך: פרסום ממומן (פוסט בתשלום) וסוגי מודעות באינסטגרם:

תמונה ראשית: unsplash

אז מה אתם אומרים על קידום בתשלום באינסטגרם? האם קידמתם מספר תכנים ממומן ולאחר השקעה ועבודה קשה התוצאות לא היו טובות או לא הניבו לכם לידים והמרות? הסיבה היא שהמודעה שלכם לא קיבלה לייקים או עוקבים או סוג המעורבות שציפית שיקרה.

אנחנו יודעים, זה די מרגיז. כשיש יותר מ -700 מיליון משתמשים המקדמים תוכן על בסיס יומי, יש להניח שמודעה שלכם נבלעה לפני שהכניסה לכם לקוח אחד לדף הנחיתה.

במדריך זה אנו הולכים להראות לכם את בוגי המודעות בתשלום ואיך לקדם פוסטים באופן ממומן באינסטגרם.

קשור: כמה כסף מרוויחים משפיענים באינסטגרם – וכמה משלמים על פוסט בודד

חלק 1: איך לקדם פוסטים באינסטגרם בתשלום

לצורך קידום פוסטים בתשלום באינסטגרם עליכם לדאוג לכמה נקודות שונים. כל אחד מהם ממלא תפקיד חשוב בקביעת הפופולריות של הפוסט שלכם על פני רשתות חברתיות. עדיף שהמבצעים שאתם נותנים יגדילו את החשיפה של הפוסט שלכם.

5 דרכים שונים לפרסם בתשלום באינסטגרם

בראש ובראשונה, עליכם להבין איזה סוג של קידום ממומן אינסטגרם יש. הכרת המערכת תעזור לכם לקבל יותר עוקבים ולקדם את המודעות באינסטגרם שלכם בצורה הטובה ביותר. ישנם 5 דרכים שונים לקדם מודעות באינסטגרם, כגון –

מודעות תמונה

תמונת המוצר שלכם מוצגת בפיד ומעוררת את עניין הצופים להכיר יותר על המוצר שלכם. זה נראה כמו תמונה או פוסט רגיל בחשבון האינסטגרם שלכם.

מודעות סטורי

מודעות אלה הן חלק מסטורי של שהאינסטגרם שלכם. אתם יכולים להציג את המוצר או השירות כתמונה או סרטון / התמונה בסיפורי האינסטגרם שלכם שאנשים יכולים לראות כמו סיפור שאתם מספרים על העסק שלכם או המוצר אותו אתם משווקים.

קשור: פרסום באינסטגרם או בפייסבוק? מה עובד טוב יותר

מודעות כסרטונים

אתם יכולים להעלות את סרטון המוצר שלך כמודעת פוסט. כשאנשים יפגשו במודעה לאחר שהם עוברים מספר רב של עדכונים באינסטגרם, המודעה שלכם מופיעה ואם היא מעניינת אותם, הם יכולים להקליק עליה כדי להגיד ישירות לדף העסקי שלכם.

מודעות קרוסלה

מודעות קרוסלה הן כמו רצף של אלבום תמונות שמשתף פעולה עם מוצרים ושירותים מרובים והכל במקום אחד. משתמשי אינסטגרם יכולים לגלול בהם ואז ליצור איתכם קשר ישירות.

מודעות מצגת

מודעות שקופיות באינסטגרם הן מצגות שקופיות המשלבות שירותים וסרטונים מרובים.

קשור: איך להרוויח כסף דרך בוט Bot באינסטגרם

איך לפרסם מודעות בתשלום באינסטגרם?

לפני שתתחיל בנושא השיווק שלכם באינסטגרם, ודאו שהדברים הבאים כבר קיימים ב- פרסום באינסטגרם בתשלום

  • צרו פרופיל עסקי באינסטגרם.
  • בנוסף אתם צריכים להיות מנהלי דף בפייסבוק, דרכו אתה מפעילים את חשבון האינסטגרם שלכם. פתחו דף בפייסבוק וקשרו אותו לאינסטגרם, למקרה שאתה לא מנהל הדף בקשו זאת ממנהל הדף שלכם .

טיפים לקידום הפוסטים שלכם

להלן מדריך שלב אחר שלב לקידום | פרסום הפוסטים שלכם דרך האינסטגרם –

  • היכנס ולחשבון האינסטגרם שלכם ולחצו על הפוסט שאתה מתכווני לקדם.
  • לחץ על 'קדם' ממש מתחת לתמונת הפוסט והזן את הפרטים אודותיה.

הערה : מי יהיה הקהל שלך, כמה תקציב תיקנת, כמה זמן אתה מתכוון להפעיל את הקידום וכו 'ממולאים באופן חובה.

קשור: 4 שיטות: איך להשתמש באינסטגרם כמשפך מכירות לעסק

  • כעת לחץ על 'הבא' ואז לחץ שוב על 'קדם' כדי להתחיל את הקידום.
  • לאחר מכן, מבצע האינסטגרם נבדק בעוד כשעה ויותר. ברגע שהוא עומד במדיניות המודעות של אינסטגרם, הוא מקבל אישור ויכול לרוץ באינסטגרם.
מדריך המשך: פרסום ממומן (פוסט בתשלום) וסוגי מודעות באינסטגרם
פרסום קידום ושיווק באינסטגרם בתשלום – דרכים שונים לקידום הפוסטים שלכם

חלק 2: איך לקדם פוסט באינסטגרם דרך משפיענים

קשור: איך לעשות כסף באינטרנט עם אינסטגרם דרך קליקבנק ללא השקעה

להלן טיפים להפעלת קידום מצליח באינסטגרם על ידי יצירת קשר עם משפיענים.

1. תחילה חפשו משפיענים

השתמשו בהאשטגים כדי לחפש משפיענים בנישה שלכם. הם יכולים להשתמש במוצרים / שירותים מאותו הנישה שלכם ויכולים בנוסף הם יכולים להועיל בקידום אינסטגרם של המוצר / השירות שלכם.

דרך נוספת למצוא משפיענים היא באמצעות פלטפורמות גדולות. אתם יכולים להגיע אליהם דרך הלקוחות הקיימים שלכם, כאלה שהם מתייעצים איתם או עוקבים אחריהם ברשתות החברתיות. לדוגמה, אנשים עוקבים אחר תחום העיצוב / איפור או בלוגרים בנושאים ככמו אופנה / כושר / אינסטגרמים שעשויים להיות משפיענים.

משפיעים יכולים לקדם את המותג והמוצר שלכם תמריץ מסוים באינסטגרם. או תן להם תוכן או בקש לבדוק את המוצר שלך.

קשור: 8 טיפים: איך למכור כל מוצר או שירות דרך האינסטגרם

2. התכתבו איתם

עליכם להתחיל שיחות עם משפיענים באינסטגרם לקידום המכירות באינסטגרם. משפיענים בדרך כלל קונים את המוצר ואם מרוצים מסכמים עם העסק לקדם אותו. לעיתים אין שיתוף פעולה ישיר בין המשפיענים עם המותג לקידום המוצר.

אתם יכולים לגשת למשפיע כדי שיקבל מתנה את המוצר החדש שלכם ובתמורה הוא יסקור אותו באינסטגרם או לעבוד כמגייס תרומות בשיתוף כמו תחרויות ותמונות. משפיענים אמיתיים המשתמשים במוצר ובמוצר שלך בהתנדבות יעשו את העבודה מעולה עבורכם.

קשור: 5 דרכים יצירתיות להרוויח כסף באינסטגרם

משפיענים באינסטגרם רואים שפלטפורמת דרך משפיעים היא הדרך האולטימטיבית ליצור קשר עם מותגים גדולים. פלטפורמה כזו מציעה זירה מעולה של צד שלישי לפגישה עם עסקים. אתם יכולים לגלות משפיענים חדשים ולהפך הם יכולים להגיע אליכם גם כן. תחושת ביטחון קיימת לשני הצדדים, מכיוון שישנם תנאי שימוש מסוימים הנשלטים על ידי הפלטפורמה.

חלק 3: היתרונות בפרסום ממומן באינסטגרם

1. שיעורי המרה טובים יותר

התקשרויות קלות יותר כמו רישום לתוכן (לידים) או הורדת אפליקציות / יחס המרה טוב יותר דרך מודעות האינסטגרם. במקרה של רכישה גם שיעור ההמרה זהה. מודעות מוצרים המרתקות מבחינה חזותית מייצרות רכישות רבות יותר ומשפרות את החזר ה- ROI שלכם (החזר השקעה).

2. אינסטגרם מקושרת לפייסבוק

יתרון הזה משפיע משמעותית על פרסום בתשלום באינסטגרם, מכיוון שניתן להשתמש בנתוני פייסבוק כדי למקד את קהל האינסטגרם שלכם. מהסיבה של פריסת התזמון והתקציבים, יצירת והגדרת מודעות מנוהלים באמצעות פייסבוק, אינכם צריכים לעשות ישירות דרך האינסטגרם, למרות שיש מודעות שיותר אפקטיביות באינסטגרם ופחות בפייסבוק, אז מאותה הסיבה עדיף לקדם ישירות מאפליקציית אינסטגרם.

קשור: 5 טיפים איך (להצליח) למכור נכון באינסטגרם

3. זה מכוון לדור החדש

יצירת וקידום פוסטים ממומנים באינסטגרם למודעות אינסטגרם המכוונות לדור המילניום (הדור החדש) הוא הפיתרון הטוב ביותר עבורכם. ככל שיותר צעירים מתחת לגיל 25 הם משתמשי אינסטגרם חמים. לתפוס את תשומת ליבם וזכייה באמון שלהם תבטיח לכם מעורבות גבוהה בחשבון האינסטגרם שלכם ובסופו של עניין להרבה כסף.

סיכום

אנו רוצים כי המאמר הזה יהיה מקור עזרה מצוין עבורכם ללמוד בפשטות איך לקדם פוסטים בתשלום באינסטגרם בצורה הטובה ביותר. יתר על כן, היא עבורכם כתובנה לטפל בהיבטים חיוניים בפוסטים באינסטגרם וכיצד לקדם אותם ברשתות החברתיות להאצת החשיפה וההחזר ההשקעה שלכם – ROI עבור הותג העסקי שלכם. בהצלחה

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא